Vandaag heb ik in het Z-gebouw van HOGESCHOOL LEIDEN een armband gevonden. Waarschijnlijk gemaakt van paardenhaar. Ik weet als geen ander hoeveel waarde dit sieraad zou kunnen hebben en wil heel graag dat deze armband weer bij de eigenaar terug komt!
Er staat volgens mij een 'A' in gegraveerd, bruin van kleur en vierkant gevlochten.
Ziet er inderdaad uit als iets van emotionele waarde! Staat 'ie al op een facebookgroep o.i.d? Ik werk in Leiden en mijn paard staat ook in de buurt.. Wie weet!
Als ik hem op school af geef komt ie in een grote bak terecht met een honderden voorwerpen. Van een enkele oorbel tot een zonnebril. Zoiets waardevols vind ik zonde om er maar tussen te gooien. Heb mijn telefoonnummer achter gelaten bij de receptie.
Ik heb m op m'n eigen facebook geplaatst, in een aantal groepen en heb nog wat facebook pagina's benaderd.
heb je een link naar facebook? Ik wil hem voor je delen namelijk, in die buurt altijd op stal gestaan en gewoond in Leiden dus nog een hoop paardenvrienden in die omgeving! En eerlijk ik ben hem nog niet tegen gekomen op mn tijdlijn. Of is de armband al weer herenigd met de eigenaar?