Gisteren liet ik mijn iphone kapot vallen, gelukkig ben ik verzekerd dus gelijk naar de winkel gegaan. Ik zou gelijk de volgende dag een vervangend toestel krijgen.
Nu vandaag inderdaad een 'nieuwe' iPhone toegestuurd gekregen, zag er helemaal nieuw uit, maar toen ik hem aan deed begon die gelijk al te trippen, toen ik hem aan deed gaf die gelijk andere dingen aan dan als je een nieuwe krijgt uit de winkel, touchscreen deed het ook niet, overal in het beeld kwamen rare zwarte vakken. Ook werden er nummers opgenoemd in een rare taal. Simkaart pakte die ook niet.
Nu vraag ik mij af, is deze iPhone nep? De buitenkant ziet er precies zo uit als een echte iPhone, maar het systeem is verknipt.
Verzekering gebeld en die zegt dat het gewoon een echte is, en het moet doen. Maar als het goed is krijg ik deze week een andere toegestuurd, die het hopelijk wel doet...
Dat zal goed kunnen... Wel heel raar, betaal hier genoeg geld voor. Zou gewoon een nieuwe moeten krijgen, wat ik een paar jaar geleden ook kreeg. Wel heel vaag allemaal.
Dan denk ik ook dat je een refurbished hebt gekregen. De binnen en buitenkant (mits nodig) maken ze dan weer helemaal knap. Door inderdaad bepaalde onderdelen te hergebruiken en waar nodig nieuwe in te zetten. Zou goed kunnen dat er daar iets mis is gegaan.