Mijn nieuwe hobby...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 12:20

Wij waren weg ze deze ochtend!
Nog over die verrekte Schelde ook gegaan, na de vaart 1u30 terug naar huis. :O

Nu maar eens proberen vanavond op restaurant niet in Mn bord in slaap te vallen...
Was zo blij als een ei dat ik meemocht dat ik elk uur van de klok gezien heb _O-

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 12:31

Hahahaha, Oei dat is wel slopend dan. Das een kort nachtje geweest haha. Maar wel heel gaaf als ik het zo hoor! Hoop stiekem dat er dit weekend hier ook nog wel een vaart door gaat. Zo slecht vind ik t er niet uit zien met mijn "leek" ogen.

Maar ja.....heb je niet vanmiddag nog even tijd om te gaan liggen Opti?

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 12:54

Oef respect dat je het voor elkaar krijgt :=

Dat hebben mijn leek ogen ook hoor haha

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 13:06

Jaaaa idd, maarja zal vast met opkomende wind of thermische onstabielheid te maken hebben of iets. Hahaha maar goed, we gaan het wel zien. Volgende week ben ik ook nog wel veel vrij ivm dokter en ziekenhuis bezoeken etc. Dus dan miss mooi nog even crewen....

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 15:07

Nee _O-

Idd instabiel, het onweer dat ze voorspellen volr deze avond/morgen komt via jullie naar ons.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 15:16

Jaaa precies! Zoiets vermoedde ik al. Nouja....ik zie het niet in mn weer app. Maar heb 0,0 verstand daarvan verder. Heb niks met meteo etc maar als de piloot het zegt geloof ik het haha

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 15:20

Dat idd Ricie :))

Hier staat een vaart gepland(J de oudeballonnenman berichte mij even , spotten is leuker samen :)) ) die heeft dit jaar nog niet gevaren , J wou alleen geen uitspraken doen over het weer dus ik zie het wel vanavond op mijn dagelijkse blokje om :+

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 16:48

Haha nou ik ben benieuwd of er bij jullie wat omhoog gaat dan!

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 19:02

Ik vreees er wat voor :)
Morgenochtend sowieso afgelast en uitgesteld naar woe-avond.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 19:03

Hmmm okee, das een stuk verder weg....nou ik ben benieuwd wat het nog word komende dagen. Wilde vanmiddag gaan fietsen met mn shet veel te warm....keek naar morgen en was alleen maar regen....dus morgen word m ook sowieso niet denk ik haha

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:15

Enkel in het noorden denk ik. bK/NK is nog doorgegaan

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 23:01

Nou, ik heb van de komende maand en van juni de planning gehad. Staan aardig wat vaarten op. Nu kijken of ik er ook nog kan crewen. Ben weer aan t werk dus moet wel te combineren zijn haha

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 00:24

Klinkt lekker !

Zag dat je andere/oude bedrijf weer een nieuwe ballon had !

Vergadering tsja :z , viel tegen ergens . Maar de locatie <3 , prachtig daar met al die oude foto's van zijn specials (de kikker de bunch of balloons en de koe natuurlijk) maar ook de rest van zijn (originele oude)vloot. We zijn braaf geweest hebben niks gejat

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-18 00:39

Jaaa inderdaad klopt. Is een iets groter broertje van de PH-MVA wat ik begreep (de “nieuwe” ballon van vorig jaar) ben benieuwd!

Haha vergaderingen zijn meestal saai hahaha. Maar wel netjes dat er niks mee gejat is. Was wel lastig zeker haha! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 11:52

Ah zo leek het ook ! Mini plaatje van de dealer en de eigenaar :')

De meteo willen ze op het podium doen en dan kan het publiek meeluisteren met de microfoon zodat ze weten wat er speelt (uniek) . En de special shapes moeten langer dan 10 minuten varen ipv opstijgen en direct weer landen.

Kwa specials 1 nieuwe voor mij , voor het dorp 3 nieuwe. En een Brit neemt een gewone mee die ik nog nooit gezien heb in NL

2de inloopballon erbij :=


Maar die ballonbar van hem was gewoon geschiedenis, zijn eerste vaart certificaat als passagier in 1984 wat hem triggerde tot wat hij nu is . En al die items en tekeningen en pins en foto's -zucht- zo gaaf haha
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-05-18 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 12:06

Ga ik even een vraag stellen, :D een inloopballon, is dat een oude ballon die ze een deel opblazen (niet recht laten komen maar liggend) waar je dan in kan lopen?

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 12:07

Klopt helemaal!

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 12:08

Vet :D dat wil ik een keer doen.

Kleine hier is helemaal wild van de luchtballonnen ook, vliegen er hier natuurlijk een hoop over met de stijgplek vlakbij. Misschien dat ik eens naar een evemenent ga met haar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 12:14

Hihi ben er aan gewend maar elke keer weer magisch , het is zo groot nog (al hebben wij vaak dan nog kleintjes liggen) .

Barneveld misschien ? Daar hebben ze vaak ook een inloopballon is wel een tof evenement :P .

Misschien gaan we dit jaar naar Amersfoort maar dat is puur voor old balloon verzamelaars om de oudjes weer eens te luchten even overeind te zetten en de zak weer in

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 03:25

Gefeliciteerd, Rebecca! Afbeelding

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:50

Gefeliciteerd Rebecca! Mogen er nog vele jaartjes en vaartjes bijkomen!

Wij doen misschien wat meetings in NL dit jaar.
Grote reizen zitten er niet in eventjes - huis gekocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:46

Dankjullie!

De meeste specials zijn officieel bekend gemaakt, wij hebben het dinsdag al gehoord van de verantwoordelijke ervoor :D . De Portugeze fles is voor Nederland een primeur, vind hem niet heel speciaal maar het is weer eens 1 die ik niet gezien heb in NL :D . De smurf ' garfield en lente worden door Koen uit België meegenomen, 2 Zwitserse specials die ook nog niet in NL gevaren hebben komen (heb 1 in warstein al eens gezien) een huisje en het badmintonshuttle komen. De motor en de molen natuurlijk ook , nog 4 andere is nog niet zeker maar komen waarschijnlijk weg die mogen wij ook nog niet weten .

Ook wel fijn is dat de specials lang varen MOETEN , normaal is het opstijgen en dan direct landen en dat mag niet meer :+ .

Heb er zin in 8-) , Als ik tijd heb savonds ga ik zeker weer bij de badmintonshuttle kijken die stoken met een handbrander eerst warm voor de brander van de mand het overneemt

Afbeelding

Afbeelding

Koen neemt naar Barneveld zijn 2 nieuwe specials mee voor de maidenflights , priscilla en c alimero 2 !

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 12:07

Dat klinkt wel heel gaaf zeg! Dat was dan op Joure waar al deze specials komen? Begint dan toch wel steeds meer te kriebelen om te gaan. Ving trouwens in de groepsapp op dat we binnenkort miss ook naar n festival in friesland gaan. Wie weet is dat ook Joure wel....

Gefeliciteerd met je verjaardag Rebecca! Dat er nog vele jaren bij mogen komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:10

Klopt dat is [plaats] :j , vrijwilliger heeft voordelen :)) . Niet teveel aan wennen , leuk jaar met shapes maar echt voor het laatst :P

Ik had de piloot van je nieuwe bedrijf al als geïnteresseerd zien staan bij het evenement op FB :+ , had al vermoedens haha . Ben benieuwd of jullie gaan :j

Dankje !
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-05-18 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 12:11

Oooh haha! Jaaa ergens zegt mn gevoel dat het Joure wel is...hoop dat we dan gaan en ik mee mag hahaha! Kunnen wij ook sowieso mooi ff meeten:p