Mijn zus heeft een vriendje alleen mijn moeder vroeg zich af hoeveel vrienden hij heeft?
Nu mijn vraag aan jullie bokkers hoe belangrijk vinden jullie dat hij (veel) vrienden heeft?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nayomie schreef:Maar mensen die totaal geen vrienden hebben, zullen ook niet een relatie aan gaan hoogstwaarschijnlijk.
Verder hoeveelheid maakt niet uit, lijkt mij.
ik heb 0,0 vrienden en al langer dan 2 jaar relatie. En geen behoefte aan vrienden vermaak me prima. Dus beeetje raar dit
LinsxDot schreef:vind beetje raar mensen die geen vrienden hebben kunnen geen relatie aan gaanik heb 0,0 vrienden en al langer dan 2 jaar relatie. En geen behoefte aan vrienden vermaak me prima. Dus beeetje raar dit
ik heb verder ook geen echte vrienden niet omdat ik dat niet wil maar zijn redenen voor maar dat heeft echt 0,0 met verdere relaties te maken.. Inderdaad heel bijzonder raar om zoiets te zeggen 
Annet_Dottie schreef:Waar baseer je in godsnaam zoiets raars op?ik heb verder ook geen echte vrienden niet omdat ik dat niet wil maar zijn redenen voor maar dat heeft echt 0,0 met verdere relaties te maken.. Inderdaad heel bijzonder raar om zoiets te zeggen
. Nayomie schreef:LinsxDot schreef:vind beetje raar mensen die geen vrienden hebben kunnen geen relatie aan gaanik heb 0,0 vrienden en al langer dan 2 jaar relatie. En geen behoefte aan vrienden vermaak me prima. Dus beeetje raar dit
Niet raar, vaak zie je dat mensen die geen vrienden hebben en willen, ook geen behoefte hebben aan een partner omdat ze liever op zichzelf zijn. En dan heb ik het over mensen die ook echt geen vriendschappen hebben, niet over mensen die vinden dat ze die niet hebben.![]()
Niet raar, een feit. Uitzonderingen daargelaten.
Nadia, er is een verschil tussen niet echt en geen. En of er behoefte aan is om geen vrienden te hebben of eigenlijk wel wil maar het ze niet lukt.

en het is geen feit het is jou mening. Een feit is een waarheid en de waarheid is er niet dus is het een mening dat jij denkt dat we allemaal zo kortzichtig zijn en allemaal vrienden nodig hebben om niet als een monnink door het leven te gaan. Kom op zeg ik heb geen vrienden en kleef niet aan me vriend want boodschappen heb ik geen vriendin voor nodig die me handje vast houd en keuze moet maken of ik die bananen wel koop en zo het zelfde voor alles ik doe het net zo lief alleen. Dus nee je denkt echt te zwart wit.
Nayomie schreef:Je hoeft niet op je tenen getrapt te voelen. Het enige wat ik zeg is dat je vaak ziet, als iemand geen behoefte heeft aan vrienden, vaak ook geen relatie wil omdat iemand liever op zichzelf is. Daar hoef je niet direct zo'n reactie op de plaatsen. Nergens voor nodig
LinsxDot schreef:vind beetje raar mensen die geen vrienden hebben kunnen geen relatie aan gaanik heb 0,0 vrienden en al langer dan 2 jaar relatie. En geen behoefte aan vrienden vermaak me prima. Dus beeetje raar dit
? En hoe doe je dat met uitgaan? zillionke schreef:LinsxDot schreef:vind beetje raar mensen die geen vrienden hebben kunnen geen relatie aan gaanik heb 0,0 vrienden en al langer dan 2 jaar relatie. En geen behoefte aan vrienden vermaak me prima. Dus beeetje raar dit
Beetje een stomme vraag maar schaam jij je daar niet voor? En verveel jij je nooit? En hoe doe je dat met uitgaan?
!Daardoor heb ik mijn sociale leven weer lekker terug naast mijn relatie met hem en daar geniet ik echt van! zillionke schreef:Beetje een stomme vraag maar schaam jij je daar niet voor? En verveel jij je nooit? En hoe doe je dat met uitgaan?