Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Queelens

Berichten: 8029
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:22

Sierro schreef:
Nee inderdaad dromertje, dat dacht ik al.. Ik kan alleen vragen uit respect voor mij dat hij vertrekt tot we een andere oplossing hebben.

En even ter info: Ik ben gisteren wel degelijk helemaal door het lint gegaan en heb dingen gesmeten en mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd... Heb een koffiemok naar zijn hoofd geslingerd, een stoel,... Misschien niet de meest volwassen reactie... Maar zelfs dat heeft hem er niet van weerhouden om zo'n berichten te sturen.


En terecht. Ern stoel en een koffiemok zijn imo nog subtiel voor deze situatie.

Ik zou zeggen: ga heel snel voor jezelf uitzoeken hoe je dit financieel rond kan krijgen. Zelf een huur of koophuisje en je wedstrijdpaard op pension. Jaarling misschien in de opfok?
En hem dan als de wiedewier de deur wijzen en hem dan ook nooooit meer open doen.

Mensen die een 'ego-boost' nodig hebben omdat ze het 'zwaar' hebben, gaan nooit veranderen. Die zullen om het minste of geringste die boost nodig hebben en dat gaat van kwaad tot erger.
Ik vraag me ook af (vooral met die ex in huis) of het alleen bij smsjes is gebleven..

Jij verdient veel beter. En ookal moet je nu veel stappen achteruit doen en misschien dingen opgeven. Je gaat er later zoveel beters voor terug krijgen!

stitchlover

Berichten: 2611
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:34

Pfoe wat zal jouw vertrouwen geschaad zijn. Je moet het zelf beslissen, maar blijkbaar betert hij zijn gedrag niet. En jij verdient beter....

Mijn ex had ook contact met zijn ex toen zij weer vrijgezel werd, gesprekken werden voor me weggehouden. "Ze had het moeilijk en daar wilde hij haar mee helpen". Vervolgens kreeg ik per ongeluk suggestieve appjes die voor haar bedoelt waren. Kort daarna ging onze relatie op een schofterige manier uit en ging hij direct met haar verder... volhoudend dat hij niet vreemdgegaan was en dit niet de reden van de relatiebreuk was, yeah sure...

Moraal van het verhaal jij verdient beter dan een vent die blijkbaar niet in staat is monogaam te zijn. Echt hoor niet een hand maar een land vol andere leuke mannen die jou dat wel kunnen bieden.

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:43

Ik heb de reacties niet gelezen.
Maar TS serieus? Ik vind dit veeel meer dan alleen flirten hoor. Voor mij is het gewoon virtueel vreemd gaan. Wie weet wat hij al in werkelijkheid gedaan heeft.

Jouw eigen vriend hoort toch geen berichten naar andere meiden te sturen; lag ik maar naast je.

Wat een viezerik!
Meid, er is geen hand vol maar een land vol! Jij verdient zo veel beter dan dit!
Ik snap dat je erg met een gebroken hart zit op dit moment. Ook betreft het financiële gedeelte omdat jullie beiden nog jong zijn.
Maar hier wil je toch niet je leven mee verder delen, of wel?

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:46

Je bent 23 ....Nog zo jong en je leven nog voor je.Wil je een heelleven lang over je schouder glurenof hij trouw blijft?Als hij dit nu al doet.Dat je het wedstrijdpaard niet weg wilt doen snap ik maar de jaarling heb je nog maar net ,daar vind je vast wel een goede plek voor.Huur voor jezelf en de honden wat en ga verder met je leven.
Ik heb een vriendin die ook voor het mooie huis en luxe leven bij haar man is gebleven, tegen beter weten in.Nu is ze 50 depressief en heeft het alleen over gemiste kansen.Zo moet je niet worden hoor.

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 12:47

Ok allemaal, hij is weg... Na lang doorzeuren heeft hij toegegeven dat hij gisteren met haar heeft afgesproken en dat ze gekust hebben. Maar ZIJ zou de aanzet hebben gegeven, oh ja dan is hij totaal onschuldig he! :@ :@

Hij is dus gisteren zogezegd naar de voetbal gegaan, en zei nog tegen mij: als je niet wil dat ik ga, blijf ik hier. En dus staalhard gelogen. En met haar afgesproken, om 'raad' te vragen over zijn relatie. En dan hebben ze gekust. Maar ze zou wel de raad gegeven hebben dat ze niet wil dat onze relatie door haar stuk gaat... Oh ja en dan kus je, en stuur je achteraf ook nog dat je bij hem had willen liggen. Lo-gi-ca. Heb hem nu weggestuurd. Mijn hele wereld is gewoon weg.

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:50

Sierro schreef:
Ok allemaal, hij is weg... Na lang doorzeuren heeft hij toegegeven dat hij gisteren met haar heeft afgesproken en dat ze gekust hebben. Maar ZIJ zou de aanzet hebben gegeven, oh ja dan is hij totaal onschuldig he! :@ :@

Hij is dus gisteren zogezegd naar de voetbal gegaan, en zei nog tegen mij: als je niet wil dat ik ga, blijf ik hier. En dus staalhard gelogen. En met haar afgesproken, om 'raad' te vragen over zijn relatie. En dan hebben ze gekust. Maar ze zou wel de raad gegeven hebben dat ze niet wil dat onze relatie door haar stuk gaat... Oh ja en dan kus je, en stuur je achteraf ook nog dat je bij hem had willen liggen. Lo-gi-ca. Heb hem nu weggestuurd. Mijn hele wereld is gewoon weg.

Hij is een banketstaaf op pootjes en zij zo achterbaks als ze maar komen. Heel veel sterkte meid, en echt, het slijt. Maar daar heb je nu niks aan. Zorg dat je alles rondom de financiën goed uitzoekt en op papier zet.

Jis_

Berichten: 11675
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:54

Als dit een keer gebeurd zou dat voor mij ook niet meteen einde relatie betekenen. Maar dat dit keer op keer gebeurd, ook weer zo snel nadat jij aangaf wat dit met jou doet is niet oké. Lijkt een type man die altijd bevestiging nodig heeft, dat jij hem elke dag vertelt dat je van hem houdt is blijkbaar niet genoeg. Ik zou me afvragen wil ik oud worden met hem...

tengeltje11
Berichten: 7168
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:55

goed dat hij weg is TS,als je zoiets blijft redden om praktische redenen,krijg je daar gewoon achteraf enorm veel spijt van.

nu is het even een harde appel,maar je komt er wel doorheen!

is er bv geen vriendin die (tijdelijk) bij je kan intrekken,een deel van de kosten kan delen en eventueel zelfs haar paard kan stallen?
of zoek zo iemand.
geen idee waar je woont,maar ik ben zeker dat hier wel interesse in is,woonruimte met paardenstalling verhuren.

kunnen je ouders je tijdelijk financieel ondersteunen?

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:55

Hemel TS, wat ontzettend erg!!

Ik kan me niet voorstellen hoe je wereld nu in duigen valt... Maar beter dat het dan maar meteen zo loopt, dan dat jij hem nog tien kansen zou geven en hij alles gewoon verpest. Wat een ontzettend achterbakse banketstaaf. Jij verdient zo veel beter dan dit! En aub, steek jezelf niet in een ongezonde, ongelukkige relatie voor de paarden. Natuurlijk maakt dit het extra moeilijk want zijn ze je kindjes zeg maar, maar voor élk probleem is een oplossing. Niet bij de pakken blijven zitten en alleen maar aan jezelf denken nu! Bij zo iemand blijven is géén optie.

Gelukkig heb je zo veel steun aan je moeder! Ik wens je heel veel sterkte en zelfvertrouwen toe!

Eapy

Berichten: 1746
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:57

Schat... wat een debiel zeg. Ik snap dat het financieel moeilijk is, maar deze jongen is het niet voor je. Wees sterk en red jezelf voordat er kinderen in het spel zijn.

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:58

En ook 'een keer' zoiets sturen is NIET oké. Laat je dat niet wijsmaken door hem, dat het 'normaal' is en misschien wel fout maar dat het 'niets betekent'. Het betekent namelijk dat hij 0 respect voor je heeft.

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:58

En bel je vriendinnen, ts! :(:)

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:00

Sierro schreef:
Ok allemaal, hij is weg... Na lang doorzeuren heeft hij toegegeven dat hij gisteren met haar heeft afgesproken en dat ze gekust hebben. Maar ZIJ zou de aanzet hebben gegeven, oh ja dan is hij totaal onschuldig he! :@ :@

Hij is dus gisteren zogezegd naar de voetbal gegaan, en zei nog tegen mij: als je niet wil dat ik ga, blijf ik hier. En dus staalhard gelogen. En met haar afgesproken, om 'raad' te vragen over zijn relatie. En dan hebben ze gekust. Maar ze zou wel de raad gegeven hebben dat ze niet wil dat onze relatie door haar stuk gaat... Oh ja en dan kus je, en stuur je achteraf ook nog dat je bij hem had willen liggen. Lo-gi-ca. Heb hem nu weggestuurd. Mijn hele wereld is gewoon weg.


Miljoenen knuffels voor jou. Wat een mislukking van een vent.

Morris

Berichten: 3447
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:01

Heftig, maar duidelijk verhaal nu. Einde relatie lijkt me, hoe erg ook.
Sterkte !

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:03

Jeetje wat een ongeloofelijke l*l is hij zeg..
kop op TS! Ga wat leuks doen met iemand vandaag! Haal adem.
Alles zal vanaf nu een stuk beter en relaxter gaan voor je zonder hem.
Sterkte!

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:05

Kies voor jezelf, hij is het niet waard!

lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:15

Sierro schreef:
Ok allemaal, hij is weg... Na lang doorzeuren heeft hij toegegeven dat hij gisteren met haar heeft afgesproken en dat ze gekust hebben. Maar ZIJ zou de aanzet hebben gegeven, oh ja dan is hij totaal onschuldig he! :@ :@

Hij is dus gisteren zogezegd naar de voetbal gegaan, en zei nog tegen mij: als je niet wil dat ik ga, blijf ik hier. En dus staalhard gelogen. En met haar afgesproken, om 'raad' te vragen over zijn relatie. En dan hebben ze gekust. Maar ze zou wel de raad gegeven hebben dat ze niet wil dat onze relatie door haar stuk gaat... Oh ja en dan kus je, en stuur je achteraf ook nog dat je bij hem had willen liggen. Lo-gi-ca. Heb hem nu weggestuurd. Mijn hele wereld is gewoon weg.


Goedzo!
Rust voor jou voor nu!
En inderdaad zij maakt het wel kapot, dat heeft ze eigenlijk lang terug al gedaan
maar HIJ is daar net zo schuldig aan.
Wat een idioot.. en idd een koffiemokje en stoel vind ik weinig..
Ik denk dat ik toen echt lichamelijk meer gedaan had :+

Mars

Berichten: 33293
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:15

Gatver wat een kl**tzak, beter kwijt dan rijk zo'n vent

Suzanne F.

Berichten: 49464
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:18

Herkenbaar. Dit verandert niet. Dit zal hij blijven doen. Het betekent waarschijnlijk niet dat hij niets om jou geeft want dat geloof ik echt wel. Ik vind het alleen een gebrek aan respect. En ik snap niet waarom hij dat nodig heeft. Ik vroeg me toen af of hij aan mijn aandacht alleen niet genoeg had. Ik kon daar ook niet mee leven. Het vertrouwen is gewoon weg. En als dat weg is is alles weg. Dan kan je geen relatie meer onderhouden. Ik zou in ieder geval nooit met een man willen trouwen en kinderen willen krijgen terwijl ik weet dat hij dit doet en nodig heeft om zichzelf goed te voelen.
Heel snel afscheid nemen.

Queelens

Berichten: 8029
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:20

Ts goed dat je hem de deur hebt gewezen. Die smoesjes ken ik helaas "maar zij deed het"...

Hij is verantwoordelijk voor zijn relatie.

Sterkte!

Urbiezira

Berichten: 2919
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:21

WAT een misbaksel zeg! Gadverdamme! Je verdient beter TS! Doet nu wellicht zeer, en het is heus niet makkelijk, Maar je zal merken dat het beter zal gaan, en op een gegeven moment ga je denken "wat deed ik ooit met die kwal?".

Koop chocolade ijs, bel vriendinnen en laat het nu maar even zo veel mogelijk over je heen komen. Verstand op nul. Van je paardjes genieten. Het komt goed.

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:22

Lieve TS, heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat je (met de tijd) gaat inzien dat dit echt geen goeie man voor je is. Dat dit gedrag niet stopt en je hier heel ongelukkig van wordt. Je hebt echt een goede keus gemaakt en je komt ook wel uit je financiële situatie. Er is overal een oplossing voor! :(:)

Zerena

Berichten: 3890
Geregistreerd: 29-12-04

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:24

You go girl!
Heel veel sterkte!
En misschien kunnen wij Bokkers je ergens helpen.

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:25

Misschien een andere huisgenoot die je kan helpen met de kosten???

Iig goed dat je hem eruit hebt gezet. Super!

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 13:26

Dankjewel allemaal... Ben nu met mijn ouders aan het zoeken naar een financiële oplossing maar zo simpel is dat niet.

Mocht iemand een stal zoeken... :D Ik zit in Belgisch Limburg recht aan het ruiternetwerk. ;)