Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33292
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:22

Lozen die hap!

Woonruimte etc zijn allemaal praktische zaken. Van bij elkaar blijven alleen om het huis en de financien gaat echt niemand gelukkig worden.

Liannetje86
Berichten: 789
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:31

Zoolgangster schreef:
Liannetje86 schreef:
Ja, maar dan weet je toch al dat er iets niet goed zit als je gaat controleren? Dan is er toch al iets waar aan je moet werken of keuzes moet maken?

Ook al gebeurd zoiets niet eerder of tig keer.. Het moment dat je wilt gaan controleren/gaat controleren geef je gewoon toe dat het niet goed zit.


Terug sms'en met scheldwoorden is trouwens wel heel zwak :S Wie weet weet het kind niet eens dat ie een vriendin heeft en haar meteen uitmaken voor snol... Dat zegt meer iets over jezelf dan over haar ;) Gewoon een sms'je met "als vriendin zijnde heb ik hem liever in zijn eigen bed naast mij" ofzo prima... Maar zij hoeft niet per se "schuldig" te zijn ;)



Een beetje vrouw weet met zo'n boos SMS-je als antwoord dat meneer blijkbaar een vrouw voor haar verborgen hield... en dat hij stiekem van 2 of meer walletjes probeert te snoepen.



Maar ik vind het nu zo opgeblazen worden. Ok, het is niet de eerste keer... Maar kijk eens waarom ie dit doet. Zoek eens naar de oorzaak. Het is niet altijd zo zwart-wit...

Ik sms'te ook meer met een vriend dan met mijn ex. Ging niet vreemd, maar kon bij hem wel mijn verhaal kwijt, als ik ergens mee zat kon ik beter bij hem terecht dan bij mijn ex. Kwam niet suggestiefs voorbij... Toch werd ik er mee geconfronteerd door hem, omdat ie het niet vond kunnen. Nouja, prima... Maar had al zo vaak aangegeven dat het niet lekker liep, dat er dingen moesten veranderen (lees: niet meer als ie thuis kwam achter zijn ps4 totdat ie ergens laat in bed kroop..) Dus ja, in feite wat het een emotionele affaire (geniaal woord)... Maar dat had een oorzaak.

Hij geeft ook aan dat hij niet alles gezegd heeft tegen TS. Misschien kon hij dat bij haar wel? Dat praat het niet goed... Maar geeft wel de oorzaak aan. Als je de oorzaak weet, kun je er iets aan doen. Kun je dingen veranderen. Hij heeft het zwaar met de verbouwing, werk niet leuk... Nouja, verbouwing op een lager pitje zetten, misschien wat meer hulp vragen etc. Dan is bijvoorbeeld die stress al weg.

Nu wordt het zo opgeblazen... (zeg niet dat het goed is wat ie deed... maar kan wel begrijpen dat het soms fijn is om met iemand te praten die overal buiten staat. Alleen moet dat dan weer niet uit de hand lopen. Maar in feite is het bij een sms'je gebleven he?)

Het is heel veel opgeven, iemand opgeven met wie je zo ver bent gekomen..

Zeg wel heel eerlijk, vertrouwen is gewoon een basisdingetje, zonder dat heb je er niets aan. Dus TS moet daar naar kijken.. Kan ze hem ooit weer vertrouwen? Nee.. Dan is het simpel... Ja, wat is daar voor nodig?

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:33

Ik was bij de eerste alinea al klaar met die gozer. Dat je het nog zoveel kans gegeven hebt...
Nee, dit is voor mij een absolute no go. Je verdient veel beter dan dit.

sasja0705
Berichten: 2068
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:33

Zoiest noemt men "emotioneel" vreemdgaan ( mits dat hij het dus nog niet echt heeft gedaan). Ik zal straks even de link van een heel goed artikel hierover opzoeken .
Een feit blijft : ben je gelukkig in jou relatie , hou je van je partner... dan heb je dat stiekeme flirten,smsen enz niet nodig. In tegendeel...

Willemiens

Berichten: 950
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:33

Wat een pannenkoek zeg!
Betreft de paarden, misschien een leaser zoeken voor de 1? en zoals je zelf al zei stallen verhuren?
En stuur hem lekker de laan uit, jij gaat toch zeker niet ergens anders heen!
Wat een respectloze zak, gewoon naast je sms'jes sturen naar andere meiden.... :n

En betreft de telefoon controleren, voel je daar maar niet schuldig over. Hij is degene die achterbaks is in dit verhaal, niet jij!!

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:34

Opgeblazen? Hij stuurt vunzige smsjes naar andere meiden, heeft zijn ex over de vloer zonder dat TS daar iets vanaf weet (en vervolgens stuurt de ex ook een vunzig smsje), tagt meisjes in seksberichten op facebook.

Wat wordt er dan opgeblazen? Het is toch een viespeukje?

schirocco24Jarig

Berichten: 688
Geregistreerd: 11-08-13
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:35

Liannetje86 schreef:
Maar ik vind het nu zo opgeblazen worden. Ok, het is niet de eerste keer... Maar kijk eens waarom ie dit doet. Zoek eens naar de oorzaak. Het is niet altijd zo zwart-wit...

Ik sms'te ook meer met een vriend dan met mijn ex. Ging niet vreemd, maar kon bij hem wel mijn verhaal kwijt, als ik ergens mee zat kon ik beter bij hem terecht dan bij mijn ex. Kwam niet suggestiefs voorbij... Toch werd ik er mee geconfronteerd door hem, omdat ie het niet vond kunnen. Nouja, prima... Maar had al zo vaak aangegeven dat het niet lekker liep, dat er dingen moesten veranderen (lees: niet meer als ie thuis kwam achter zijn ps4 totdat ie ergens laat in bed kroop..) Dus ja, in feite wat het een emotionele affaire (geniaal woord)... Maar dat had een oorzaak.

Hij geeft ook aan dat hij niet alles gezegd heeft tegen TS. Misschien kon hij dat bij haar wel? Dat praat het niet goed... Maar geeft wel de oorzaak aan. Als je de oorzaak weet, kun je er iets aan doen. Kun je dingen veranderen. Hij heeft het zwaar met de verbouwing, werk niet leuk... Nouja, verbouwing op een lager pitje zetten, misschien wat meer hulp vragen etc. Dan is bijvoorbeeld die stress al weg.

Nu wordt het zo opgeblazen... (zeg niet dat het goed is wat ie deed... maar kan wel begrijpen dat het soms fijn is om met iemand te praten die overal buiten staat. Alleen moet dat dan weer niet uit de hand lopen. Maar in feite is het bij een sms'je gebleven he?)

Het is heel veel opgeven, iemand opgeven met wie je zo ver bent gekomen..

Zeg wel heel eerlijk, vertrouwen is gewoon een basisdingetje, zonder dat heb je er niets aan. Dus TS moet daar naar kijken.. Kan ze hem ooit weer vertrouwen? Nee.. Dan is het simpel... Ja, wat is daar voor nodig?


Serieus. Zoals al eerder aangegeven dwalen jullie behoorlijk af.
Ik snap echt wat je zegt. Maar als hij een bericht krijg "ik had liever ook bij jou gelegen". Dan gaat het niet meer alleen om zijn "verhaal" kwijt te raken.

Fearn

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:35

Liannetje86 schreef:
Maar ik vind het nu zo opgeblazen worden. Ok, het is niet de eerste keer... Maar kijk eens waarom ie dit doet. Zoek eens naar de oorzaak. Het is niet altijd zo zwart-wit...

Ik sms'te ook meer met een vriend dan met mijn ex. Ging niet vreemd, maar kon bij hem wel mijn verhaal kwijt, als ik ergens mee zat kon ik beter bij hem terecht dan bij mijn ex. Kwam niet suggestiefs voorbij... Toch werd ik er mee geconfronteerd door hem, omdat ie het niet vond kunnen. Nouja, prima... Maar had al zo vaak aangegeven dat het niet lekker liep, dat er dingen moesten veranderen (lees: niet meer als ie thuis kwam achter zijn ps4 totdat ie ergens laat in bed kroop..) Dus ja, in feite wat het een emotionele affaire (geniaal woord)... Maar dat had een oorzaak.

Hij geeft ook aan dat hij niet alles gezegd heeft tegen TS. Misschien kon hij dat bij haar wel? Dat praat het niet goed... Maar geeft wel de oorzaak aan. Als je de oorzaak weet, kun je er iets aan doen. Kun je dingen veranderen. Hij heeft het zwaar met de verbouwing, werk niet leuk... Nouja, verbouwing op een lager pitje zetten, misschien wat meer hulp vragen etc. Dan is bijvoorbeeld die stress al weg.

Nu wordt het zo opgeblazen... (zeg niet dat het goed is wat ie deed... maar kan wel begrijpen dat het soms fijn is om met iemand te praten die overal buiten staat. Alleen moet dat dan weer niet uit de hand lopen. Maar in feite is het bij een sms'je gebleven he?)

Het is heel veel opgeven, iemand opgeven met wie je zo ver bent gekomen..

Zeg wel heel eerlijk, vertrouwen is gewoon een basisdingetje, zonder dat heb je er niets aan. Dus TS moet daar naar kijken.. Kan ze hem ooit weer vertrouwen? Nee.. Dan is het simpel... Ja, wat is daar voor nodig?


Dus omdat hij het zwaar heeft met een verbouwing en zijn werk niet leuk is, mag hij naar andere dames berichtjes sturen dat hij met ze in bed wil liggen? :') serieus?

Ik vind het meer dan logisch dat TS hem niet meer vertrouwt.

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 11:44

Bedankt allemaal voor de enorme steun, dit had ik niet zien aankomen... Ik kreeg hier de vraag of ik hem ook zou buitenzwieren als het praktische plaatje er niet was. En dat weet ik dan niet precies, maar ik ben ook op dit moment nog totaal in shock. Een week geleden was mijn beste vriendin bij me over de vloer om raad te vragen ivm haar relatie, en ik weet nog dat ik toen dacht: "Goh, fijn dat ik zo'n gelukkige relatie heb.." Ja hoor nu sta ik hier lekker voor aap...

Een leaser zoeken ga ik niet doen, mijn paardjes zijn mijn kindjes. :) Mijn ene paard is mijn wedstrijdpaard, mijn andere is een jaarling hengst, dus ja valt niet veel te leasen... Stallen zijn een optie, ik ga het financiële gedeelte straks nog even rustig bekijken. Het krediet en het huis staan op onze beide namen, dus zolang dat niet verandert is hij verplicht nog te betalen want er wordt beslag gelegd op zijn loon vanuit de bank.

Mijn moeder zegt dan dat ik niet de dupe moet zijn voor zijn fouten en hier moet achterblijven met een hoop financiële en praktische problemen, dus dat hij dat dan maar mee moet oplossen tot ik verder kan. Maar ik vrees dat dat in praktijk niet zo makkelijk is, en dat je zoiets ook niet echt op papier kan zetten of kan eisen...

Ik vind het zo vreselijk dat ik zo'n overwegingen moet maken, ik kan ook gewoon niet geloven dat dit gebeurt en dat ik dit moet meemaken. Zeker omdat het zo onverwachts ging...

Berdien

Berichten: 64564
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:45

Je verhaal kwijt kunnen bij een vriend is wel wat anders dan suggestieve berichten sturen naar andere meiden terwijl je in een relatie zit.

TS, het is aan jou of je hier meer verder wilt. Maar bij elkaar blijven (zonder vertrouwen) om de woning/hypotheek.. dat gaat niet werken. Als je hem niet meer vertrouwt en niet meer met hem samen wil, buig je dan over je financiën, zorg dat je je inkomen en uitgaven onder elkaar zet en kijk dan wat je wel en niet kan.

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:45

Heb het topic maar niet doorgelopen. Maar dat mens had van mij als eerste een uitbrander gekregen. En als ik het echt kinderachtig had willen doen, openbaar op facebook. Wat een kreng! Beetje stoken in andermans relatie terwijl iemand er op dat moment zwak aan toe is.

Daarna je vriend een flinke uitbrander wat voor kl**tz*k hij is. Gewoon naast je zitten appen met een ander, op niet gepaste wijze?! Had me niks kunnen schelen, maar zulke dingen verstuur je gewoon niet (naar een bezette man).

Hij zal dan misschien fysiek niet vreemd gegaan zijn? Of is dat een kwestie van afwachten? Geef hem een trap onder zijn kont en desnoods onder zijn ballen, en zorg dat hij zijn problemen laat verwerken.

Ik snap niet waarom iemand zoveel kansen nodig heeft. Een 2e kans zou ik nog vrede mee kunnen hebben, beetje afhankelijk van de situatie. Maar een 3e kans? Wie hou je voor de gek?

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:48

Sierro schreef:
Bedankt allemaal voor de enorme steun, dit had ik niet zien aankomen... Ik kreeg hier de vraag of ik hem ook zou buitenzwieren als het praktische plaatje er niet was. En dat weet ik dan niet precies, maar ik ben ook op dit moment nog totaal in shock. Een week geleden was mijn beste vriendin bij me over de vloer om raad te vragen ivm haar relatie, en ik weet nog dat ik toen dacht: "Goh, fijn dat ik zo'n gelukkige relatie heb.." Ja hoor nu sta ik hier lekker voor aap...

Een leaser zoeken ga ik niet doen, mijn paardjes zijn mijn kindjes. :) Mijn ene paard is mijn wedstrijdpaard, mijn andere is een jaarling hengst, dus ja valt niet veel te leasen... Stallen zijn een optie, ik ga het financiële gedeelte straks nog even rustig bekijken. Het krediet en het huis staan op onze beide namen, dus zolang dat niet verandert is hij verplicht nog te betalen want er wordt beslag gelegd op zijn loon vanuit de bank.

Mijn moeder zegt dan dat ik niet de dupe moet zijn voor zijn fouten en hier moet achterblijven met een hoop financiële en praktische problemen, dus dat hij dat dan maar mee moet oplossen tot ik verder kan. Maar ik vrees dat dat in praktijk niet zo makkelijk is, en dat je zoiets ook niet echt op papier kan zetten of kan eisen...

Ik vind het zo vreselijk dat ik zo'n overwegingen moet maken, ik kan ook gewoon niet geloven dat dit gebeurt en dat ik dit moet meemaken. Zeker omdat het zo onverwachts ging...


Hij zal inderdaad moeten blijven betalen tot er een regeling is maar je kan hem ook niet op straat zetten aangezien hij evenveel recht heeft om daar te wonen dan jij.

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 11:51

Nee inderdaad dromertje, dat dacht ik al.. Ik kan alleen vragen uit respect voor mij dat hij vertrekt tot we een andere oplossing hebben.

En even ter info: Ik ben gisteren wel degelijk helemaal door het lint gegaan en heb dingen gesmeten en mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd... Heb een koffiemok naar zijn hoofd geslingerd, een stoel,... Misschien niet de meest volwassen reactie... Maar zelfs dat heeft hem er niet van weerhouden om zo'n berichten te sturen.

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:52

Sierro schreef:
Nee inderdaad dromertje, dat dacht ik al.. Ik kan alleen vragen uit respect voor mij dat hij vertrekt tot we een andere oplossing hebben.

En even ter info: Ik ben gisteren wel degelijk helemaal door het lint gegaan en heb dingen gesmeten en mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd... Heb een koffiemok naar zijn hoofd geslingerd, een stoel,... Misschien niet de meest volwassen reactie... Maar zelfs dat heeft hem er niet van weerhouden om zo'n berichten te sturen.


Je kan niet altijd de rust zelve zijn. En als hij zelfs daar niet van onder de indruk is..

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:54

lieveli schreef:
Opgeblazen? Hij stuurt vunzige smsjes naar andere meiden, heeft zijn ex over de vloer zonder dat TS daar iets vanaf weet (en vervolgens stuurt de ex ook een vunzig smsje), tagt meisjes in seksberichten op facebook.

Wat wordt er dan opgeblazen? Het is toch een viespeukje?



Dit dus, en vind het niet meer dan terecht dat TS dat controleerd.

Ik had hem trouwens diezelfde dag nog op straat gezet. Veel sterkte TS!

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:55

Jeetje, ik denk dat ik wel heftiger gereageerd zou hebben joh, wat een droeftoeter. Neem jezelf niks kwalijk en zie het niet als falen of een afgang. Dit is gewoon een viespeukje, viespeukjes nemen nooit genoegen met wat ze hebben. Grote kans dat hij dit bij zijn ex ook deed en bij zijn volgende vriendin zal doen.

En wees nog blijer dat je er op tijd achter bent gekomen, nu kunnen jullie nog makkelijk uit elkaar.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:58

Sierro schreef:
Nee inderdaad dromertje, dat dacht ik al.. Ik kan alleen vragen uit respect voor mij dat hij vertrekt tot we een andere oplossing hebben.

En even ter info: Ik ben gisteren wel degelijk helemaal door het lint gegaan en heb dingen gesmeten en mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd... Heb een koffiemok naar zijn hoofd geslingerd, een stoel,... Misschien niet de meest volwassen reactie... Maar zelfs dat heeft hem er niet van weerhouden om zo'n berichten te sturen.


Oftewel: hij geeft helemaal niks om jullie relatie. Maar goed, dat was al duidelijk. Acties zeggen meer dan woorden.

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:01

Natuurlijk ga je de relatie verbreken. Soms moet je je verstand volgen en later pas ruimte geven aan je gevoel. Om praktische redenen bij iemand blijven is nooit een oplossing. En het verdriet dat slijt echt, over liefdesverdriet kom je weer heen.

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 12:01

Ik wil en kan niet geloven dat hij er niet om geeft. Dan had hij immers al bij de eerste keer spontaan zijn biezen gepakt. Waarom stem je dan in met een huis en alles eromtrent als ik niet de persoon ben waarmee je zoiets wil opbouwen? Waarom vecht je dan zo de vorige keren dat dit gebeurde, in plaats van dan meteen te zeggen dat deze relatie het niet is? Ik weet gewoon zeker dat hij echt van me houdt/hield/... Hij zegt nu gewoon op alles dat hij het niet weet, dat hij twijfelt aan alles. En daarna zegt hij dat hij mij wil, en weet dat hij met die andere geiten niets kan opbouwen en niets mee wil. Als iemand me hiervan de logica kan uitleggen, graag. Want ik zie ze niet.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:03

Hij wilt alles. Hij wilt met jou een leven opbouwen, maar ook contact met andere meisjes en hier en daar een slippertje maken.

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:04

Sierro schreef:
Ik wil en kan niet geloven dat hij er niet om geeft. Dan had hij immers al bij de eerste keer spontaan zijn biezen gepakt. Waarom stem je dan in met een huis en alles eromtrent als ik niet de persoon ben waarmee je zoiets wil opbouwen? Waarom vecht je dan zo de vorige keren dat dit gebeurde, in plaats van dan meteen te zeggen dat deze relatie het niet is? Ik weet gewoon zeker dat hij echt van me houdt/hield/... Hij zegt nu gewoon op alles dat hij het niet weet, dat hij twijfelt aan alles. En daarna zegt hij dat hij mij wil, en weet dat hij met die andere geiten niets kan opbouwen en niets mee wil. Als iemand me hiervan de logica kan uitleggen, graag. Want ik zie ze niet.

Omdat het lekker makkelijk is, een lieve meid achter de hand van wie hij heus wel houdt. Voor de gezelligheid, voor de seks, voor het samen een huis kunnen kopen, voor het niet alleen hoeven zijn.

Agnes

Berichten: 2156
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Stiens (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:06

Lieve schat, laat je niet zo bedonderen. Jij verdient beter! Weg met die vent. Desnoods zoek je mensen voor je 2 stallen, dan verdien je wat bij en hopelijk met steun van je ouders kun je er dan in je eentje blijven wonen. Kies voor jezelf en doe hem weg. Hij zal echt niet veranderen. Nu niet en nooit niet. Nu is het excuus zijn werk en de verbouwing. Volgende keer is er weer een andere reden. Dit zal echt niet veranderen. Heel veel sterkte en kies voor jezelf meis!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:09

Dan waarom doet hij dit als hij toch zoveel om jullie relatie geeft?

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:17

Ik denk dat de keuze niet heel moeilijk meer is TS, ik proef steeds meer uit je reacties dat je weg wilt, maar dat de hypotheek/huis het tegenhoud.
Ga in gesprek met de bank, vraag de mogelijkheden en dan zo snel mogelijk weg!

Hij is een viezerik eerste klas die overal een hapje van wilt nemen en ondertussen zit jij ongelukkig op de bank, dat is echt geen gezonde relatie. Je kan zoveel beter krijgen!

c_alsemgeest

Berichten: 20721
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:20

lieveli schreef:
Opgeblazen? Hij stuurt vunzige smsjes naar andere meiden, heeft zijn ex over de vloer zonder dat TS daar iets vanaf weet (en vervolgens stuurt de ex ook een vunzig smsje), tagt meisjes in seksberichten op facebook.

Wat wordt er dan opgeblazen? Het is toch een viespeukje?


Precies... zou mij niet eens om de smsjes gaan... puur om het feit dat hij je moedwillig kwetst terwijl hij weet wat het met jou doet.
Het enige wat hij van de vorige keren geleerd heeft is dat hij wegkomt met zijn gedrag wat jou pijn doet. Dus dat zal hij altijd blijven doen.