Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110841
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:39

Sierro schreef:
Mijn moeder is er nu, is hem serieus de les aan het lezen.


:=
Maar heeft dat dan nog zin? Hoeveel kansen moet je hem nog geven?
Als hij je nu niet respecteert, dan doet hij het nooit. Met zo'n persoon moet je niet samen oud willen worden.
Lijkt me vreselijk om je hele leven in wantrouwen door te moeten brengen, want vertrouwen kun je hem duidelijk niet en zijn beloftes zijn ook niets waard.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:39

Moet je moeder dit nu oplossen voor je? Hup, jouw relatie, stuur je moeder weg en hem erbij.

Oehlala
Berichten: 4318
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:41

Ja je kunt onder voorwaarden je lening opschuiven of tijdelijk minder betalen.

Met je vriend zou ik wel echt helemaal klaar zijn, maar heel eerlijk ik had hem na de 1e keer er al uitgemietert.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:42

Dit laat je toch niet door je moeder afhandelen?
Dit is jou relatie.
Sta zelf je mannetje daarin.
Jij bent bedrogen, niet je moeder.

Christadk

Berichten: 3491
Geregistreerd: 03-07-04

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:46

Ik zou hier toch echt een einde aan maken.. Ondanks alle ellende die je tegemoet zal gaan door uit elkaar te gaan is dat het echt waard. Je laat je toch niet keer op keer bedonderen door zo'n gast. Deze jongen gaat het blijkbaar nooit leren. Wees blij dat je nog niet getrouwd bent en kinderen met hem hebt. Ik zou zeggen gooi die knuppel eruit!

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:52

Een vos verliest niet zijn streken. Dus, of je leert er mee leven. Of je gooit hem eruit. Zoek een leuke huisgenoot die je met de kosten helpt.

Liannetje86
Berichten: 789
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:56

Ik weet nog niet wat ik het ergst vind... Het sms'je of het feit dat je zijn telefoon gaat controleren.

Het sms'je ging (misschien) te ver, maar misschien is het praktisch om de oorzaak te achterhalen. Ik heb een ex gehad die echt even een ego-boost nodig had als ie op stap was. Had liever dat ie flirtte dan dan dat ie chagrijnig was... Dus mjah.... Verder geen vertrouwensissues of wat dan ook... Maar voor hem was de ego-boost gewoon goed...

Het feit dat je hem niet vertrouwd, is in mijn ogen een groter puntje ;) Op het moment dat je gaat controleren/wil gaan controleren zeg je in feite al "er is iets niet goed tussen ons". Zou daar meer over vallen persoonlijk...Dat het zo is, heeft ook een oorzaak... En dat het terecht is.. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder. Maar zou eerst eens achterhalen waarom ie zo doet. Gewoon verveling, even egoboostje... Ik kan me voorstellen dat als je je niet lekker in je vel voelt.. Thuis niet je ei kwijt kunt.. dat het dan fijn is om dat bij iemand anders wel te kunnen. Maar het moet niet "te" worden (die grens is denk ik voor iedereen persoonlijk).

(Persoonlijk kan ik er niet tegen als mensen in mijn telefoon gaan kijken, puur en alleen om het feit dat er dingen in staan die ze niets aan gaan. Geen rare dingen, maar nu bijvoorbeeld ook wat ik aan het regelen ben voor zijn verjaardag... zou dan toch vervelend zijn als ie dat al wist :'))

Dus vind het vrij kort door de bocht om meteen er een punt achter te zetten... Maar je moet wel kijken hoe je het vertrouwen terug kunt krijgen samen. Als je dat iig nog ziet zitten.

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:01

Sierro schreef:
Ik kan in principe twee stallen verhuren nog, dan heb ik wel zo'n 300 euro extra.

En ja Jolien, precies...

En ne kunt een kamer verhuren

schirocco24Jarig

Berichten: 688
Geregistreerd: 11-08-13
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:02

Liannetje86 schreef:
Ik weet nog niet wat ik het ergst vind... Het sms'je of het feit dat je zijn telefoon gaat controleren.

Het sms'je ging (misschien) te ver, maar misschien is het praktisch om de oorzaak te achterhalen. Ik heb een ex gehad die echt even een ego-boost nodig had als ie op stap was. Had liever dat ie flirtte dan dan dat ie chagrijnig was... Dus mjah.... Verder geen vertrouwensissues of wat dan ook... Maar voor hem was de ego-boost gewoon goed...

Het feit dat je hem niet vertrouwd, is in mijn ogen een groter puntje ;) Op het moment dat je gaat controleren/wil gaan controleren zeg je in feite al "er is iets niet goed tussen ons". Zou daar meer over vallen persoonlijk...Dat het zo is, heeft ook een oorzaak... En dat het terecht is.. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder. Maar zou eerst eens achterhalen waarom ie zo doet. Gewoon verveling, even egoboostje... Ik kan me voorstellen dat als je je niet lekker in je vel voelt.. Thuis niet je ei kwijt kunt.. dat het dan fijn is om dat bij iemand anders wel te kunnen. Maar het moet niet "te" worden (die grens is denk ik voor iedereen persoonlijk).

(Persoonlijk kan ik er niet tegen als mensen in mijn telefoon gaan kijken, puur en alleen om het feit dat er dingen in staan die ze niets aan gaan. Geen rare dingen, maar nu bijvoorbeeld ook wat ik aan het regelen ben voor zijn verjaardag... zou dan toch vervelend zijn als ie dat al wist :'))

Dus vind het vrij kort door de bocht om meteen er een punt achter te zetten... Maar je moet wel kijken hoe je het vertrouwen terug kunt krijgen samen. Als je dat iig nog ziet zitten.


Ze kijkt juist in zijn telefoon omdat dit niet de eerste keer is. Hij heeft er zelf voor gezorgd dat ze hem niet kan vertrouwen. Sorry maar dat zonder jou weten zijn ex in huis is geweest en dat die dat zelf niet eerlijk verteld, dan was het voor mij allang klaar geweest.
Sterkte TS :(:)

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 11:03

Beetje fout uitgedrukt, mijn moeder was er nu om mij te steunen en heeft natuurlijk ook even op hem geblaft. Zij vindt nu ook dat hij weg moet, en wil van hem vragen om nog een klein deel mee te betalen tot dat ik een andere oplossing heb, maar ik weet niet of zoiets kan... We zijn niet officieel samenwonend of zo, dat gingen we volgende week doen. :(

Zoolgangster

Berichten: 9734
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:05

bruintje123 schreef:
Hoe moeilijk ook met een eigen huis.
Maar hier zou ik toch een streep onder gaan trekken.
Als hij zelfs nog zit te appen met je in de kamer dan was ik er echt klaar mee en geen enkel smoesje geloofde ik dan nog.

Daarnaast was ik zo'n trut geweest dat ik op dat laatste appje zelf terug had geappt, maar ik wilde niet bij jou liggen vuile snol. groetjes de vriendin.


Ook een optie ja! :j

welmoedz

Berichten: 1585
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:07

Wat wil je dan? Paarden bij huis en samen blijven met iemand die je toch nooit kunt vertrouwen? Wat maakt je gelukkiger? Je kunt, afhankelijk van waar je woont misschien iid kamers verhuren maar de hypotheek moet ook akkoord gaan met dat het huis alleen op 1 van jullie naam komt. Een voordeel: de woningmarkt gaat als een trein momenteel.. Wat ik eigenlijk wil zeggen: je moet niet kijken naar alles wat je nu hebt en hoe moeilijk het is om van hem af te komen maar een beslissing nemen (je weet zelf van binnen wel wat het juiste is) en die volgen. Uiteindelijk maakt dat je het meest gelukkig.
Laatst bijgewerkt door welmoedz op 17-06-17 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:07

@Liannetje86

Ik vind dit een erg flauwe totaal onnodige opmerking..
Op sommige momenten heb je dat gevoel en dan vind ik er niks mis mee het even te checken, hij doet tenslotte ook stiekem dingen, die veel zwaarder wegen.
Want in een monogame relatie HOOR je zulke dingen absoluut niet de doen of zeggen.
Ik vind het echt een messteek tegenover TS, ze is al harstikke emotioneel.

Hij is al eerder de fout in gegaan, op een bepaald moment moet het afgelopen zijn en moet je voor jezelf kiezen.
Ik snap ergens ook wel waarom je moeder er is, maar het is uiteindelijk niet haar relatie, al is het fijn dat ze je steunt :j

Ik wens je nogmaals veel sterkte en wijsheid toe

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:07

Ik ben het helemaal met je moeder eens, denk alleen niet dat je er vanuit kunt gaan dat hij je nog gaat betalen. Maar gooi 'm eruit, ga 2 dagen janken en op de 3 dag pak je jezelf op en ga je eens nadenken over de financiën. Aan alles valt een mouw te passen meisje, maar jouw zelfvertrouwen en zelfrespect zijn onbetaalbaar.

Berdien

Berichten: 64564
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:08

Houd er rekening mee dat als de bank toestemming verleent om de komende tijd minder te betalen, je dat in de toekomst wel (versneld) moet inhalen. Dus die lagere maandlast nu wordt gevolgd door een (fors) hogere maandlast in de toekomst. Heb je daar dan wel de ruimte voor?

Liannetje86
Berichten: 789
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:08

Ja, maar dan weet je toch al dat er iets niet goed zit als je gaat controleren? Dan is er toch al iets waar aan je moet werken of keuzes moet maken?

Ook al gebeurd zoiets niet eerder of tig keer.. Het moment dat je wilt gaan controleren/gaat controleren geef je gewoon toe dat het niet goed zit.


Terug sms'en met scheldwoorden is trouwens wel heel zwak :S Wie weet weet het kind niet eens dat ie een vriendin heeft en haar meteen uitmaken voor snol... Dat zegt meer iets over jezelf dan over haar ;) Gewoon een sms'je met "als vriendin zijnde heb ik hem liever in zijn eigen bed naast mij" ofzo prima... Maar zij hoeft niet per se "schuldig" te zijn ;)

Zoolgangster

Berichten: 9734
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:09

Liannetje86 schreef:
Ik weet nog niet wat ik het ergst vind... Het sms'je of het feit dat je zijn telefoon gaat controleren.

Het sms'je ging (misschien) te ver, maar misschien is het praktisch om de oorzaak te achterhalen. Ik heb een ex gehad die echt even een ego-boost nodig had als ie op stap was. Had liever dat ie flirtte dan dan dat ie chagrijnig was... Dus mjah.... Verder geen vertrouwensissues of wat dan ook... Maar voor hem was de ego-boost gewoon goed...

Het feit dat je hem niet vertrouwd, is in mijn ogen een groter puntje ;) Op het moment dat je gaat controleren/wil gaan controleren zeg je in feite al "er is iets niet goed tussen ons". Zou daar meer over vallen persoonlijk...Dat het zo is, heeft ook een oorzaak... En dat het terecht is.. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder. Maar zou eerst eens achterhalen waarom ie zo doet. Gewoon verveling, even egoboostje... Ik kan me voorstellen dat als je je niet lekker in je vel voelt.. Thuis niet je ei kwijt kunt.. dat het dan fijn is om dat bij iemand anders wel te kunnen. Maar het moet niet "te" worden (die grens is denk ik voor iedereen persoonlijk).

(Persoonlijk kan ik er niet tegen als mensen in mijn telefoon gaan kijken, puur en alleen om het feit dat er dingen in staan die ze niets aan gaan. Geen rare dingen, maar nu bijvoorbeeld ook wat ik aan het regelen ben voor zijn verjaardag... zou dan toch vervelend zijn als ie dat al wist :'))

Dus vind het vrij kort door de bocht om meteen er een punt achter te zetten... Maar je moet wel kijken hoe je het vertrouwen terug kunt krijgen samen. Als je dat iig nog ziet zitten.



Ja joh, oogkleppen op en meneer lekker zijn gang laten gaan, tot TS er misschien een SOA aan overhoudt?
In een gezonde relatie heb je niets te verbergen voor elkaar en zijn SMS-jes geen geheim, tenzij je een intiem dameskwaaltje bespreekt met een goede vriendin of je een surprise party aan het plannen bent voor je vriend.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:10

Joh hij gedraagt zich zó respectloos dat ik hem direct de deur uit zou flikkeren, z'n spullen er achteraan. Die mag hij van de straat schrapen.

Prima hoor, als je tijdens het uitgaan een keertje checkt of je nog goed in de markt ligt doormiddel van een gezellig oppervlakkig gesprekje. Maar that's it. Als je meer nodig hebt om je eigen ego op te krikken moet je lekker vrijgezel zijn.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 17-06-17 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Berichten: 58038
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:10

Sierro schreef:
Beetje fout uitgedrukt, mijn moeder was er nu om mij te steunen en heeft natuurlijk ook even op hem geblaft. Zij vindt nu ook dat hij weg moet, en wil van hem vragen om nog een klein deel mee te betalen tot dat ik een andere oplossing heb, maar ik weet niet of zoiets kan... We zijn niet officieel samenwonend of zo, dat gingen we volgende week doen. :(

IMO kan je niet van iemand vragen mee te dokken als ie er niet meer woont.

Liannetje86
Berichten: 789
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:12

sanso schreef:
@Liannetje86

Ik vind dit een erg flauwe totaal onnodige opmerking..
Op sommige momenten heb je dat gevoel en dan vind ik er niks mis mee het even te checken, hij doet tenslotte ook stiekem dingen, die veel zwaarder wegen.
Want in een monogame relatie HOOR je zulke dingen absoluut niet de doen of zeggen.
Ik vind het echt een messteek tegenover TS, ze is al harstikke emotioneel.

Hij is al eerder de fout in gegaan, op een bepaald moment moet het afgelopen zijn en moet je voor jezelf kiezen.
Ik snap ergens ook wel waarom je moeder er is, maar het is uiteindelijk niet haar relatie, al is het fijn dat ze je steunt :j

Ik wens je nogmaals veel sterkte en wijsheid toe


Ja en op dat moment geef je aan jezelf toe dat er iets niet goed zit in het vertrouwen. Meer zeg ik daarmee niet. Ik zeg niet dat ze iets fout doet of wat dan ook. Ik zeg alleen dat dat het moment is, waarop je in feite toegeeft aan jezelf dat het niet goed zit.

Het is geen messsteek. Gewoon een constatering. Op het moment dat ik iemand wil controleren (of het nu relationeel is, op het werk of waar dan ook) geef ik toe dat ik denk dat diegene iets niet goed/volledig doe. Dus maak ik dat bespreekbaar. Niets naar TS toe. Snap dat je dat wil als het niet goed voelt, of als je ergens over twijfelt dat je wilt weten hoe het zit.

Maar dat is gewoon een punt waarop je voor jezelf eens moet gaan denken "hoe komt het, wat wil ik er aan doen, hoe wil ik er mee verder".

Zoolgangster

Berichten: 9734
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:13

Liannetje86 schreef:
Ja, maar dan weet je toch al dat er iets niet goed zit als je gaat controleren? Dan is er toch al iets waar aan je moet werken of keuzes moet maken?

Ook al gebeurd zoiets niet eerder of tig keer.. Het moment dat je wilt gaan controleren/gaat controleren geef je gewoon toe dat het niet goed zit.


Terug sms'en met scheldwoorden is trouwens wel heel zwak :S Wie weet weet het kind niet eens dat ie een vriendin heeft en haar meteen uitmaken voor snol... Dat zegt meer iets over jezelf dan over haar ;) Gewoon een sms'je met "als vriendin zijnde heb ik hem liever in zijn eigen bed naast mij" ofzo prima... Maar zij hoeft niet per se "schuldig" te zijn ;)



Een beetje vrouw weet met zo'n boos SMS-je als antwoord dat meneer blijkbaar een vrouw voor haar verborgen hield... en dat hij stiekem van 2 of meer walletjes probeert te snoepen.

Liannetje86
Berichten: 789
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:14

Zoolgangster schreef:
Liannetje86 schreef:
Ik weet nog niet wat ik het ergst vind... Het sms'je of het feit dat je zijn telefoon gaat controleren.

Het sms'je ging (misschien) te ver, maar misschien is het praktisch om de oorzaak te achterhalen. Ik heb een ex gehad die echt even een ego-boost nodig had als ie op stap was. Had liever dat ie flirtte dan dan dat ie chagrijnig was... Dus mjah.... Verder geen vertrouwensissues of wat dan ook... Maar voor hem was de ego-boost gewoon goed...

Het feit dat je hem niet vertrouwd, is in mijn ogen een groter puntje ;) Op het moment dat je gaat controleren/wil gaan controleren zeg je in feite al "er is iets niet goed tussen ons". Zou daar meer over vallen persoonlijk...Dat het zo is, heeft ook een oorzaak... En dat het terecht is.. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder. Maar zou eerst eens achterhalen waarom ie zo doet. Gewoon verveling, even egoboostje... Ik kan me voorstellen dat als je je niet lekker in je vel voelt.. Thuis niet je ei kwijt kunt.. dat het dan fijn is om dat bij iemand anders wel te kunnen. Maar het moet niet "te" worden (die grens is denk ik voor iedereen persoonlijk).

(Persoonlijk kan ik er niet tegen als mensen in mijn telefoon gaan kijken, puur en alleen om het feit dat er dingen in staan die ze niets aan gaan. Geen rare dingen, maar nu bijvoorbeeld ook wat ik aan het regelen ben voor zijn verjaardag... zou dan toch vervelend zijn als ie dat al wist :'))

Dus vind het vrij kort door de bocht om meteen er een punt achter te zetten... Maar je moet wel kijken hoe je het vertrouwen terug kunt krijgen samen. Als je dat iig nog ziet zitten.



Ja joh, oogkleppen op en meneer lekker zijn gang laten gaan, tot TS er misschien een SOA aan overhoudt?
In een gezonde relatie heb je niets te verbergen voor elkaar en zijn SMS-jes geen geheim, tenzij je een intiem dameskwaaltje bespreekt met een goede vriendin of je een surprise party aan het plannen bent voor je vriend.


Ik leg daaronder uit waarom ik dit zeg. Het is pur het MOMENT waarop je dat bedenkt.. Het moment dat je iemand wil gaan controleren is dat je in feite tegen jezelf zegt "het zit niet goed" . Vandaar dat ik dat persoonlijk "vervelender" vindt/ een grotere issue vind dan een misschien wel nietszeggens sms'je. We kunnen alles opblazen... Maar als jezelf er geen vertrouwen in hebt, is dat in een relatie een grotere issue in mijn ogen. De zin is ietswat krom geformuleerd, dat geef ik toe. Maar was niet bedoeld van "het is fout... het mag niet".

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:15

Hey meiden, stick to the subject, ik snap jullie wel maar we dwalen op deze manier af.

Zoolgangster

Berichten: 9734
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:18

@liannetje, ok.

Fearn

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:20

Wat is je vriend ontzettend respectloos naar jou toe zeg, bah. In de zelfde kamer met andere dames zitten smsen, hoe haalt hij het in zijn hoofd?!

Ik begrijp heel goed dat het lastig is met de paarden, hondjes en de financiën. Maar ik denk dat het uiteindelijk dubbel en dwars de moeite waard zou zijn om hier iets voor proberen te regelen en weg te gaan bij je vriend. (Er moet toch altijd wel een oplossing zijn voor die praktische zaken)? Beter dan dat je nog langer ongelukkig en wantrouwig bij je vriend moet blijven. Als hij na 1 waarschuwing nog steeds door gaat met berichtjes sturen, kan ik mij niet voorstellen dat hij na de volgende waarschuwin(gen) nog wel opeens zal stoppen. En wie weet wat hij verder nog van plan is, dat er straks één van de dames op de stoep bij jullie staat (terwijl jij weg bent of zo)..

Kies voor jezelf en ga bij deze kerel weg! Jij verdient iemand die wél trouw aan je is en jou wél respecteert.