Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:31

Ik las dat je ergens schreef "ik ben totaal in shock"
Maar hoe kun je nou totaal in shock zijn als hij dit al tig keer eerder heeft gedaan. Zelfs zn ex in jullie huis heeft gehad zonder jou erbij!
Hoop voor jou zelf dat je nu echt klaar met hem bent en je niet meer zo laat behandelen. En zo niet, moet je je even indenken hoe je hem in de toekomst ooit nog zou willen vertrouwen.

Anoniem

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:58

Goed dat je voor jezelf kiest TS. Het lijkt misschien niet de makkelijkste weg, maar op langere termijn ga je er zoveel meer uithalen. Je hebt iig je eigenwaarde behouden, en in de toekomst op zoek naar iemand die jou ook waardeert en respecteert, zoals het hoort.
Wat een banketstaaf dat ie ook nog zegt dat het haar schuld was. Hij lijkt geen schuld te zien in zijn gedrag, dat vind ik wel heftig en dat zou denk ik ook niet zo snel veranderen, zeker gezien hij het de hele relatie door al doet.

Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je er financieel allemaal uit komt, maar hey, dat is enkel het materialistische. Dat heb je eigenlijk allenmaal niet nodig. Je eigenwaarde, een goed gevoel, dat heeft veel meer waarde voor een goed en gelukkig leven. :)

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:01

Joolien schreef:
Goed dat je voor jezelf kiest TS. Het lijkt misschien niet de makkelijkste weg, maar op langere termijn ga je er zoveel meer uithalen. Je hebt iig je eigenwaarde behouden, en in de toekomst op zoek naar iemand die jou ook waardeert en respecteert, zoals het hoort.
Wat een banketstaaf dat ie ook nog zegt dat het haar schuld was. Hij lijkt geen schuld te zien in zijn gedrag, dat vind ik wel heftig en dat zou denk ik ook niet zo snel veranderen, zeker gezien hij het de hele relatie door al doet.

Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je er financieel allemaal uit komt, maar hey, dat is enkel het materialistische. Dat heb je eigenlijk allenmaal niet nodig. Je eigenwaarde, een goed gevoel, dat heeft veel meer waarde voor een goed en gelukkig leven. :)


Dat materialistische is wel haar huur volgens mij. Hoef je niet af te doen als onbelangrijk.

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 14:04

Is vooral de lening, en dat is geen kleintje...

Dus mijn geluk is misschien niet enkel en alleen het materialistische, maar het draagt wel bij... Zoals ze zeggen; geld maakt niet gelukkig. Wel, het helpt wel hoor! Want of ik gelukkig ben als ik mijn paarden en/of honden moet opgeven, daarop kennen we denk ik allemaal het antwoord...

Anoniem

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:18

Heel goed! Weg met die mafkees. Wat een on-ge-lo-fe-lij-ke flapdrol. Die verandert duidelijk nooit.

Het zal even moeilijk zijn, maar oh, wat zal jij straks gelukkig zijn!

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:30

Sierro schreef:
Is vooral de lening, en dat is geen kleintje...

Dus mijn geluk is misschien niet enkel en alleen het materialistische, maar het draagt wel bij... Zoals ze zeggen; geld maakt niet gelukkig. Wel, het helpt wel hoor! Want of ik gelukkig ben als ik mijn paarden en/of honden moet opgeven, daarop kennen we denk ik allemaal het antwoord...


Gun jezelf even nu je verdriet, dat geld komt wel. Verhuur die stallen, vraag desnoods je ouders om bij te springen. Maar vergeet niet om ook je verdriet te laten zijn.

damian23
Berichten: 3305
Geregistreerd: 11-02-09
Woonplaats: noord-holland

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:33

Wat een oelewapper!! Het doet nu pijn maar je zal zien dat de pijn slijt. Deze man zou jou alleen maar ongelukkig maken.

Hebben jullie wel een samenlevingscontract?

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:40

Ik kan me voorstellen hoe ongelooflijk k*t je je nu voelt. Maar een heleboel mensen (in elk geval op bokt) staan achter je! Wat een sjomp. Die ben je beter kwijt dan rijk, echt hoor meis. You go girl! En onthoud: waar een wil is, is een weg. Gaat vast helemaal goed komen met jou en je paardjes, ookal is dat nu misschien nog moeilijk voor te stellen. Weet je wat je moet doen als zo'n "man" de deur uitloopt? De deur dichtdoen.

BigOne
Berichten: 38412
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:42

Sierro schreef:
Is vooral de lening, en dat is geen kleintje...

Dus mijn geluk is misschien niet enkel en alleen het materialistische, maar het draagt wel bij... Zoals ze zeggen; geld maakt niet gelukkig. Wel, het helpt wel hoor! Want of ik gelukkig ben als ik mijn paarden en/of honden moet opgeven, daarop kennen we denk ik allemaal het antwoord...


Helemaal mee eens , maar met hem word je zeker niet meer gelukkig. twee stallen verhuren en kijken waar je eventueel op kunt besparen in de dagelijkse zaken. Probeer alles maar eens op een rijtje te zetten. En misschien zijn er mensen in je omgeving die een lening kunnen verstrekken zodat je de kop van de hypotheek af kunt lossen. Succes, je klinkt best wel als een sterke vrouw dus laat je geluk niet van hem afhangen.

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 14:47

Dankjewel...

Ook allemaal voor de berichtjes in pb, ik krijg er steeds tranen van in mijn ogen.

Het probleem is: Ik WIL dit allemaal niet, ik WIL niet hoeven nadenken over hoe ik nu verder moet, ik WIL me mijn leven niet voorstellen zonder hem, ik WILDE hem gevoelsmatig zelfs niet wegsturen en ergens hoop ik nu dat hij zo weer voor de deur staat......

Maar ik WEET beter...

Tieneke

Berichten: 21700
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:00

En eigenlijk wil je ook helemaal niet zo'n eikel die geen respect heeft voor jou.

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:04

Gevoelsmatig is het zo moeilijk.... geef jezelf een beetje tijd om het te verwerken.

xPenny
Berichten: 1715
Geregistreerd: 11-03-08

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:45

TS, waar in Limburg?
Ik woon in het Zuiden en heb wel een leuk, goedkoop plekje op een onwijs groot stuk land.

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:56

oliebol, lijkt me heel heftig om mee te maken terwijl jullie al zo serieus waren. Echt heel erg jammer.
Maar wees blij dat die kus er is geweest. Heeft je de moed gegeven om er een punt achter te zetten. Echt lastig met dat financiële plaatje. Maar je gaat er zoiezo uitkomen, met paarden en hond, en zonder vent die je niet verdient. Sterkte TS.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:12

Hele dikke knuffel voor jou TS! :(:)
Natuurlijk wil jij dit niet, waarschijnlijk kun je amper geloven dat jou (ex) vriend zoiets flikt, jullie hadden immers het perfecte plaatje en die is opeens in duigen gevallen, en dat is verschrikkelijk om doorheen te moeten komen.
Maar jij komt hier het sterkste uit! Als jij dalijk weer alles op orde hebt ben je heerlijk vrij, geen gepieker meer als je s'nachts in bed ligt, geen wantrouwen wanneer je naast hem op de bank zit Want dat is echt te gek voor woorden!

Echter zal hij waarschijnlijk alleen maar meer vrouwen kwetsen, als ik zo lees hoe die vent in elkaar steekt. Wat een cliché van een klootzak... -O-

In mijn ogen is die man gewoon vreemdgegaan (ook) als het bij dat sms'en bleef, in een relatie betekent gewoon geen behoefte naar andere vrouwen. Als hij/jullie nou al heel lang een goede vriendin hadden waar hij wel vaker zijn ei bij kwijt deed dan was het een ander verhaal. Maar man, wat een ongelofelijke viespeuk :n
Het leven kan zo in 1 klap veranderen en vooral wanneer je zo serieus bent en al je plekje echt hebt gevonden dan is het zo zwaar om ineens weer compleet het roer om te moeten gooien. Maar ik weet 1 ding zeker, dat jij zoveel gelukkiger word uiteindelijk :*

marjo1996
Berichten: 827
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:05

Wat een L*L zeg!! Jeetje... :(:) Goed dat je hem hebt weggestuurd. Laat hem maar even goed nadenken over wat hij heeft gedaan en gun jezelf de tijd. Het slijt, ook al is het nu verschrikkelijk lastig.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en ook heel veel succes met het regelen van alle zaken, wat een sh*tsituatie zeg! Hele dikke knuffel voor jou TS :(:) :(:)

bello2005

Berichten: 3343
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:17

Sierro schreef:
Hoi allemaal

Ik ben even helemaal gebroken op dit moment en ik ben nogal een 'geschreven' iemand dus ik moet het van me af schrijven...

Mijn vriend en ik zijn bijna drie jaar samen, hebben pas een huisje gekocht met onze paarden aan huis en onze twee honden. Hiervoor woonden we al bijna 2 jaar samen. Alles ging eigenlijk super met ons; we hebben een erg fijne relatie, praten erg veel met elkaar, kunnen steeds bij elkaar terecht en geven elkaar veel affectie en bevestiging, zo zeggen we bijvoorbeeld elke dag dat we van elkaar houden, en dat is steeds gemeend en geen afspraak of zo.

Maar mijn vriend heeft één groot probleem: Om de zoveel tijd kan hij zich niet inhouden om met andere meisjes te sturen. En op zich heb ik helemaal geen probleem met het feit dat hij met anderen praat, dat doet iedereen tenslotte en hij is mijn eigendom niet. Ik heb WEL een probleem met dat hij systematisch alles wist, erover liegt en de sms'jes erg suggestief zijn. De eerste keer dat ik het ontdekte was aan het begin van onze relatie, toen zijn Facebook per ongeluk nog op mijn laptop (woonden toen beiden nog thuis) aangemeld stond en ik zag dat hij met TWEE meisjes stuurde. Dat ging zelfs zover dat hij aan hen vroeg om een keer iets te gaan doen, waarop dan eentje vroeg of hij dan geen problemen zou krijgen met zijn vriendin. Daarop zei hij toen dat ik dat niet moest weten. Ik confronteerde hem er toen mee en stond op het punt om ermee te kappen, maar hij smeekte en sloeg totaal in paniek en noemde zichzelf erg dom en zei dat hij er niet bij nadacht en het niets te betekenen had... Hij was toen totaal gek van paniek om mij kwijt te raken. Ik besloot om hem nog een kans te geven.

Toen we pas samenwoonden, kwam aan het licht dat hij op een keer zijn ex naar ons appartement had laten komen. Dit kwam aan het licht doordat mijn beste vriendin, die in dezelfde straat woonde, een vreemde auto had zien staan op onze oprit. Hij had toen ook zijn gsm op de bank laten liggen, waarop sms'jes van haar binnenkwamen die érg fout waren: 'jammer dat je geen bad hebt, anders hadden we samen in bad gekund', bijvoorbeeld. Alles ook met 'xjes' erachter. Bij confrontatie weer hetzelfde liedje; totaal in paniek, zij had blijkbaar zelf voorgesteld om langs te komen om te praten omdat ze zich niet lekker in haar vel voelde... Vreemd dat je dan met je ex wil praten... Hij was met haar vijf jaar samen, waarna hij het beëindigde en het is altijd duidelijk geweest dat ze hem terug wil. Ook nu nog.

Daarna kon ik alleen met hem verder onder de afspraak dat hij het me steeds zou vertellen als ze contact zocht met hem, en dat deed hij graag, want hij had 'totaal geen interesse meer in haar'.

Nu was het dan dus al even geleden, en was ik er echt van overtuigd dat hij gegroeid was en meer zelfzekerheid had opgebouwd. Onze relatie zat ook zo goed, dat ik er zelfs niet aan dacht dat hij weer die drang zou hebben.

Tot een paar dagen geleden.

Ik zag op mijn eigen Facebookpagina dat hij een meisje dat ik niet kende in een artikel over s*x getagd had, met de zin 'dit is waar ik het over had ;)'. Ik ben totaaaal geen jaloers type, maar ik moet toegeven dat ik door de geschiedenis snel paranoïa wordt, dus ik bekeek het profiel van het meisje in kwestie. Klassiek zijn type, jonger, nog studente, blond,... En toen besloot ik in een flits om alles op alles te zetten (ik had al een paar dagen het gevoel dat hij IETS te geïnteresseerd was in zijn gsm, en dat hij constant zijn gesprekken wiste, verdacht dus). Dus ik zei (hij zat naast me in de zetel) dat ik alles wist, en hoe hij me dit opnieuw kon aandoen. Hij werd meteen erg rood en ontkende het niet, sprong gewoon meteen op 'het betekent niets'! Na een ellenlang gesprek en veel ontgoocheling langs mijn kant, kwam aan het licht dat hij zich totaal niet lekker voelt op zijn werk, en dat hij onze verbouwingen enorm onderschat had. Dit kwam voor mij als een donderslag bij heldere hemel, want elke avond praten we uitgebreid over onze dag en vragen we elkaar hoe het gaat. Dus hij heeft hier met mij nooit over gesproken, en dat kwetste ook al echt. Hij verlangt terug naar zijn studententijd, en heeft spijt dat hij zijn studie verpleegkunde twee jaar geleden heeft opgegeven, maar langs de andere kant wil hij ons huis en alles wat we hebben opgebouwd ook niet kwijt. Hij zit dus in een enorme dip, en vlucht naar het verleden/naar iemand anders.

En dan begon het oude liedje weer opnieuw; het spijt me, ik dacht niet na, ik ben dom, je verdient beter, ... bla bla bla. Ik was zo boos, zo teleurgesteld. Niet over dat ene feit op zich, maar door zijn herhaaldelijke fout en dat hij me niets heeft verteld over zijn dip.

Door een arbeidsongeval is hij enkele dagen thuis, en aangezien ik van thuis uit werk zaten we dus de voorbije dagen hier samen. Ik aan het werken, hij voor tv of op zijn gsm. En door de gebeurtenissen begon ik zelfs spookbeelden in mijn hoofd te krijgen.. 'wie weet stuurt hij nu nog met haar, terwijl ik ernaast zit...' En wat bleek; jep. Gewoon JA DUS! Terwijl ik een meter verder zat... Ik zag het doordat hij even wat ging pakken in een andere kamer, en zijn gsm trilde. Ik ben nooit het controlerende type geweest, echt niet... Maar bij hem ben ik zo geworden, en ik walg er zelf van. Maar dus zag ik dat ze stuurde 'nu eten', dus duidelijk een antwoord op een vraag. Maar hij beweerde dat ze dit totaal uit zichzelf had gestuurd. Na laaang aandringen gaf hij dan toe dat hij 's morgens gevraagd had hoe het op het werk was etc. Right, geloofwaardigheid?

Ik heb dan gisteren nog lang met hem gepraat, ik stond echt op het punt om hem weg te sturen, maar zo simpel is dat niet met een huis, een lening, paarden, honden,... Ik heb veel steun aan mijn ouders, gelukkig. Maar bij hen kan ik niet terecht met mijn paarden en mijn hond.

Gisterenavond ging ik dan naar bed, hij bleef nog beneden. Dat doet hij nooit. Vanmorgen wilde ik (ja hoor, lekker fout) toch in zijn gsm spieken om te zien of hij gisterenavond dan misschien toch weer had gestuurd. Maar zijn gsm stond uit, ook iets wat hij nooit doet. Toen ik hem inschakelde, kwam er meteen een smsje binnen van haar: 'Sorry, ik sliep al. Ik had ook bij jou willen liggen xx'

Ik ben totaal aan het instorten... Wat nu??? Hij stuurt met haar waar ik NAAST zit, hij stuurt zo'n dingen terwijl ik meermaals duidelijk heb gemaakt dat ik niet wil dat hij met anderen flirt... En ik wéét dat hij me oprecht graag ziet... En ik wil onze relatie niet kwijt, maar blijkbaar is deze niet wat ik dacht, is hij niet wie ik dacht... Maar ik kan echt nergens heen, we hebben zo hard gewerkt voor dit huisje en de renovatie, onze honden en paarden zijn hier... Hij kan naar zijn mama terug, ik niet. Mijn enige optie is om het hier alleen te beredderen en dat is financieel bijna onmogelijk, of ik moet een soort uitstel krijgen van de bank ivm de lening, of dat mijn ouders helpen, ik weet het niet.. Ik heb alle mogelijkheden al overlopen.

Eer ik te horen krijg dat ik dit allemaal te snel heb gedaan met hem; misschien wel, misschien niet. Misschien zijn er tal van mannen die pas zoiets doen als je er al tien jaar mee samen bent...

We waren al plannen aan het maken voor kinderen, we zijn samen zo goed bezig met de renovatie en ik dacht dat we beiden gelukkig waren in onze relatie! En het ergste van al, hij zegt dat dit ook zo is, dat hij niet WEET waarom hij zoiets doet... En dat wil dus zeggen dat er ook niets gaat veranderen...

En ja, het zijn 'maar' smsjes, maar dingen van 'ik wil ook naast jou liggen', zijn niet meer ok. En hij heeft ooit zijn ex naar ons thuis laten komen, wie zegt dat hij dit niet had gedaan met dit mens als ik het niet had ontdekt...

Tips, raad, een hart onder de riem,... allemaal welkom...



liefde maakt blind. dat zie ik in dit verhaal terug. maar je zit er nu wel mee. deze jongen zal het nooit leren hoeveel je ook van hem houdt. huis kopen had je inderdaad nooit moeten doen, want van te voren zette hij de stap al verkeerd. dat is allemaal achteraf.

maar wat je nu in principe wel kunt doen, uitrekenen wat je per maand aan vaste lasten moet betalen. ik weet niet wat voor werk je doet en wat je vaste lasten zijn. maar je kunt dit toch niet zo maar opgeven als je alleen achter blijft? dit is jouw droom en je moet gewoon kijken wat je er eventueel bij moet gaan doen om toch de vaste lasten te kunnen betalen. en misschien kan er in verschillende vaste lasten wel iets veranderen, kosten om laag krijgen ? sommige dingen laten ?

je geeft aan dat je basis dressuur en springles geeft. eventueel kun je je daar is ontwikkelen ?
weet niet hoeveel plaats je hebt anders kijken voor pension klant/ vakantie paarden ? of voor kleine opfok ?
en hoe zit het met je werk ? online disigner ? kun je je daar verder in ontwikkelen of kijken dat je daar meer opdrachten in kunt krijgen ? ik probeer gewoon mee te denken.
je bent pas 23 en je hebt het al heel ver geschopt, en weet zeker dat je nog verder kunt komen.

maar 1 ding is zeker die vent moet er uit. je hebt daar niets aan. en ik snap dat het heeeeeeeeeeeel moeilijk is. maar dit is ook niet hoe je je leven verder wilt voortzetten

heel veel succes er mee

Soraya10

Berichten: 1027
Geregistreerd: 08-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:23

Om nou bij zo een vent te blijven omwille van huis en paarden.... Staat de hypotheek op beide namen? Dan zal je of moeten verkopen of 1 van jullie koopt zich uit. Voor depaarden zou ik zoeken naar een tijdelijke goedkope oplossing zoals een zomer weide oid zoeken, geeftje wat tijd om te kijken waar je ze uiteindelijk plaatst. Hond kan toch wel mee naar je ouders? Anyway, hoe heftig ook, als jij bij deze man blijft omwille van alles eromheen ga je vroeg of laat zo een spijt krijgen. Hij is gewoon een notoire vreemdganger Wed er op dat hij zn ex in jullie appartement gewoon heeft gen#@kt. Ik wens je veel sterkte

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:20

Sierro schreef:
Is vooral de lening, en dat is geen kleintje...

Dus mijn geluk is misschien niet enkel en alleen het materialistische, maar het draagt wel bij... Zoals ze zeggen; geld maakt niet gelukkig. Wel, het helpt wel hoor! Want of ik gelukkig ben als ik mijn paarden en/of honden moet opgeven, daarop kennen we denk ik allemaal het antwoord...

Ik zou je 2 dingen willen vragen:

Waaraan kan jij weten dat jouw vriend niet ooit dezelfde stappen gaat willen ondernemen als waar jij nu over twijfelt? Je laat eigenlijk blijken dat je leven voor de rest wel leuk is, koophuis, dieren, geen financiële zorgen...en dat die stap in het onbekende vreselijk eng is. Als je al dat gedoe niet wil is het beter je kop in het zand te steken en gewoon verder te doen.
Maar je vriend laat nu al blijken dat jij niet zijn enige bent. En nu vindt hij het blijkbaar nog leuk, een vriendin die thuis het bed warm houdt en kookt en wat speelgoed voor ernaast. Maar wat als hij over pakweg 5 jaar toch een van die meisjes die hij ontmoet leuker gaat vinden, en dat hij jou wegstuurt? Ben je ook alles kwijt, sta je alleen aan de andere kant en ben je misschien een stuk minder sterk voorbereid dan nu. Denk er zeker over na dat dit ook kan gebeuren als jij besluit dat jij de relatie wel nog goed genoeg vind.

En wat ik mij ook afvraag, stel je voor dat je over 10 jaar over straat wandelt. Wat zou jij willen dat de mensen achter je rug om fluisteren?
"Kijk daar, dat is die vrouw van x"
"Oh ja, hoe gaat het met haar?"
"Goed goed. Herinner je dat verhaal nog toen ze samen was met die y? Bleek nogal een triest persoon te zijn. Veel andere vrouwen er op na houden enzo...dat terwijl ze het zo goed samenhebben. Ze heeft hem buitengezet. Een aantal jaren heel vervelend geweest, heel veel dingen moeten uitzoeken en oplossingen zoeken en veel moeten opgeven, veel moeten vechten. Maar moet je zien, ze is er maar mooi doorheen gekomen. Sterker dan ooit te voren. Ze schijnt nu samen te zijn met een hele leuke en betrouwbare vent. Ik hoorde dat ze binnenkort gaan trouwen."

of heb je liever:

"Kijk daar, dat is de vrouw van X"
"Van X? Die vreemdganger? Heeft die niet al het halve dorp gehad? Volgens mij heeft mij al eens een bericht op facebook gestuurd"
"Ja klopt die ja. De keren dat hij haar bedrogen heeft zijn niet meer op een hand te tellen."
"Maar arme vrouw, heeft die nooit iets doorgehad? Niemand die het haar ooit heeft verteld?"
"Jawel hoor, dat wist ze tien jaar geleden al. Toen heeft ze al een paar keer geprobeerd het te doen stoppen, maar het is nooit gelukt. En het gerucht gaat dat ze het huis wel leuk vindt en dat ze het fijn vindt dat ze paarden kan houden...dus knijpt ze maar een oogje dicht en doet ze alsof ze van niets weet."

Wat jou het meeste aantrekt, even door een hele zure appel heen in een onzekere toekomst die héél goed kan meevallen daarna, of heel fel tegen. Je kan natuurlijk ook dakloos op straat in een kartonnen doos terecht komen (maar laten we daar maar niet vanuit gaan). Of een toekomst die zeker is, maar dan moet je ofwel sterk genoeg zijn om te accepteren dat je vriend die dingen doet, ofwel sterk genoeg om te accepteren dat je waarschijnlijk de komende decennia in een ongelukkige relatie zit omdat je diep vanbinnen weet dat je vriend dit doet, maar hé "het huis en de paarden hé". En dan is er dus ook een kinderwens. Ga je die dan in de kast opbergen, of ga je toch aan kinderen beginnen met de man die waar je je eigenlijk niet goed bij voelt in de relatie, maar hé je huis en de paarden hé.

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:41

Kwabyin, je hebt een punt.

Idd zou jij bij hem blijven zodat je de paarden en honden kan houden?
Of zou je na al dat gedoe hem verlaten en gelukkig worden en je paarden en hond wegdoen?
Het is maar net voor welk geluk je kiest.

BigOne
Berichten: 38412
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:54

Waarom moet ze meteen kiezen tussen met vriend en dieren of zonder alles, soms zijn er best wel oplossingen denkbaar, het is aan ts om alles eens goed op een rijtje te zetten. Met als eerste zoeken naar mogelijkheden om te blijven wonen, met dieren maar zonder hem.

anjali
Berichten: 15184
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 20:03

Sterkte ts. Helaas komen dit soort zaken vaak voor.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:56

Oke mijn beste vriendin zat ik vrijwel exacte dezelfde situatie. 11 jaar samen, plots zwanger. Huis gekocht en drie maanden na de geboorte kwam ze er achter dat hij niet aan het werk was maar bij een collega zat. Hij deed het al met haar voordat ze het huis kochten, en al die tijd heeft niemand iets gemerkt. Ja, zij wel, maar ze dacht dat het hormonen waren.

Op vrijdag is de hel losgebarsten en op dinsdag zat ze met haar financieel adviseur. Hebben een gewoon rijtjes huis maar zij heeft het kunnen houden en eerlijk? Voor het eerst in 11 jaar is ze weer zichzelf. Ze was zijn moeder, zijn verzorgster. En nu er een andere chick is die voor hem zorgt, is zij dolgelukkig. Heeft een pracht van een kind en doet wat zij wilt.

Oke, terug denkende niet helemaal dezelfde situatie maar wel vrij herkenbaar. Het is ontzettend klote en poedersuiker en het is een eikel. Hij zegt dat ze 1 keer hebben gekust maar dat is vast niet zo. Jij komt hier zo veel sterker en beter uit en hij moet elke ochtend in de spiegel kijken wetende wat hij heeft gedaan. En zij ook.

Sterkte!! Mocht je met een ervaringsdeskundige willen praten, ik kan mijn vriendin vragen of ze wilt mailen oid. Heeft haar veel geholpen!

Anoniem

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:06

Maar denk je ook echt dat hij alleen gekust heeft?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:27

Net het hele topic gelezen. Ik wilde alleen even aangeven dat je er rekening mee moet houden dat de bank wellicht niet bereid is om de hypotheek op alleen jouw naam te zetten/een hypotheek te verstrekken op basis van alleen jouw inkomen. Ook al zou je het financieel in theorie rond kunnen krijgen. Als dat voor de bank niet stabiel genoeg (denk aan inkomen uit stalverhuur) dan is de kans groot dat ze die hypotheek daarop niet gaan verstrekken. Hoort helaas vaker mensen die bv meer huur betalen dan ze aan hypotheek zouden moeten betalen maar die hypotheek op basis van hun inkomen tóch niet kunnen krijgen.

Ik wens je hoe dan ook heel veel sterkte en hoop dat je een oplossing vind zonder deze verliezer, die kan je echt wel missen.