Bestellen via amazon.de, verzenden naar NL mogelijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nuvel

Bestellen via amazon.de, verzenden naar NL mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 11:24

Hoi allemaal,

Ik zou voor mijn dochter een vloerkleed en muurstickers willen bestellen. Ik heb degene die we willen gevonden op Amazon.de.
Nu zou ik graag willen weten of deze verkopers ook verzenden naar Nederland en de kosten. Ik kan er niks over terug vinden maar, ik spreek ook geen woord Duits.
Het gaat niet om Amazon zelf die ze verzend maar twee andere losse verkopers die aanbieden via hun site. Zijn er hier misschien Duitse bokkers die eens mee zouden willen kijken? Eventueel wil ik het ook naar een Duitse bokker laten verzenden als iemand dat zou willen doen en er natuurlijk voor betalen om het door te verzenden naar Nederland.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen. :)

Het gaat om deze twee verkopers en producten.
https://www.amazon.de/Wandsticker-Einho ... KJM98&th=1

https://www.amazon.de/dp/B00EPS4H84/ref ... UTF8&psc=1

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 11:40

Ik heb hem even in mijn mandje gegooid en ik kan hem gewoon laten verzenden naar mijn Nederlandse adres. Komen (bij de eerste in elk geval) nog 8,95 aan extra kosten bij.

Edit: ik heb ze nu allebei tegelijk geprobeerd. En dan komen er in totaal nog 18,95 euro aan extra kosten bij. En verzenden kan gewoon naar Nederland.

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 13:00

Heel erg bedankt! Ga het ook proberen. :)

Bagheera_206

Re: Bestellen via amazon.de, verzenden naar NL mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 13:18

Ik heb ook wel eens vaker via duitse amazon besteld. Niets aan de hand. Wordt gewoon bezorgd, maar vaak wel met DHL.

Nerwen

Re: Bestellen via amazon.de, verzenden naar NL mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 12:25

Een tip, de Duitse Amazon heeft een knopje naast je account bovenin waarbij je de taal aan kan passen naar Engels of Nederlands (en diverse andere talen).
Verder is de Duitse Amazon prima, redelijk snelle levering via DHL of PostNL (bij mij meestal PostNL).