Ja, soms is het mooi, maar daarnaast ken ik alleen maar nadelen.. Snel wassen? Hell no! 'S ochtends even snel je haar doen? Vergeet het maar..
Haar wassen kost op zijn minst een kwartier, en dan heb je alleen het haar gedaan. Wassen, ontzettend goed uitspoelen want in dat dikke haar blijven zeepresten heel goed zitten. En dan niet te vergeten, crème spoeling. Want zonder dat spul, valt er geen land te bezeilen met je haar.
Een gemiddeld assortiment van 3 verschillende anti klit sprays, en denk maar niet dat je het gaat redden met shampoo van het Kruidvat oid, een shampoo of conditioner van minstens 6 euro per fles.
Met tranen in je ogen staan omdat er weer een gigantische klit in je haar hebt zitten..
Op werk moet ik (gelukkig) mijn haar vast, en omdat het zo lang is liever ook niet in een staart. Gelukkig maar. Ik wil niet denken aan de klitten en het pluizen. Dan werk ik een dag voor een bus mousse om mijn haar in toom te houden! Ik heb het eigenlijk altijd in een knot of vlecht. Maar ook een knotje maken voor bijvoorbeeld een wedstrijd paardrijden is een onmogelijke opdracht..
Mensen vragen me altijd waarom ik mijn haar niet zo vaak los heb.. Ik denk dat ze me niet kunnen geloven als ik vertel hoeveel werk er in mijn haar zit..
Wie kent het probleem? Misschien kunnen we elkaar nog wel tips geven!
Zijn er meer mensen die bij de kapper, hun haar soms zelf moeten kammen of moeten gaan staan? Welke producten gebruiken jullie? Wat helpt er bij jou nou echt goed?
Hieronder wat voorbeelden van mijn haar..

en door de krullen springt het dan ook nog eens omhoog haha. 

niet duur, niet heel veel voor nodig, blijft in model, weinig pluis 

dus niet dat ik er veel last van heb ofzo!