Ik zit in het eerste jaar van MBO doe daar de opleiding Maatschappelijk Dienstverlener.
Ik heb nooit veel motivatie gehad hier omdat de lessen ontzettend saai zijn (24/7 achter laptop)
en ik dus eigenlijk ook niet echt door had waarom ik er zat.
Daardoor veel gespijbeld, altijd in geldnood. Dan weer gefocust op veel werken, dan weer gefocust op goede school resultaten.
Hierdoor schommelde het altijd enorm, dan was ik een week volledig aanwezig en dan was ik er weer anderhalve dag niet. Wanneer moet ik anders geld verdienen?
Ik ben nog maar 16, en weet nog totaal niet wat ik wil. Al gesprekken met adviseur gehad, ook weinig uitgekomen. Ik heb gewoon geen motivatie en nu ik dit krijg te horen stort het echt allemaal even in..
Vind dit ten eerste erg stom tegenover mijn ouders, zij hebben veel gedaan voor mij dit jaar en mij proberen te helpen en corrigeren. Daarnaast is mijn 'ik blijf nooit zitten' regel geschonden.
En het is natuurlijk gewoon kei poedersuiker. Nu moet ik nog een maand naar school met 0 motivatie en nut waarom ik daar zit.
Mijn school is geen goede en dat was al langer bekent. Altijd geroepen dat ze mij zouden helpen en ondersteunen omdat ik gewoon niet precies wist wat ik wilde. Maar nooit ook maar een poot uitgestoken, altijd aan je lot overgelaten en wanneer ik een vraag had moest het een week duren voordat deze werd beantwoord..
Zo kan ik nog uren doorgaan, maar uiteindelijk ligt de bal natuurlijk bij mij..
Pfff.. Ik weet even niet wat ik moet doen, echt totaal niet en daarom schrijf ik dit nu even snel van mij af. Als ik wat ben afgekoeld kan ik er natuurlijk wat helderder mee omgaan.
Bedankt voor het lezen 
(Ik weet niet hoe het bij jou is!)