Wie uit Belgie wil voor mij een bestelling doorsturen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DonCamillo

Wie uit Belgie wil voor mij een bestelling doorsturen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 20:48

Graag zou ik via Cdiscount, een grote Franse keten, een bepaalde pannenset bestellen die in Nederland niet compleet te krijgen is. Probleem is dat ze alleen naar Frankrijk, België en Luxemburg verzenden. Is er iemand, woonachtig in België, die bereid is om de bestelling naar zijn/haar adres daar te laten komen en het vervolgens weer door te sturen naar mij?

Het gaat hierom:

http://www.cdiscount.com/maison/cuisson ... mpos=22|cd

...en nog wat deksels en extra handgrepen.

Er is geen financieel risico, ik kan (neem ik aan) op mijn naam bestellen, betalen en een ander verzendadres opgeven. Zo kan ik ook een verzendetiket van bijvoorbeeld postnl.be aanmaken, betalen en doormailen. Het werk bestaat dus uit een keer naar het postkantoor. Misschien komt de bestelling in meerdere kleine pakketten aan en moet het overgepakt worden in een grotere doos.

Natuurlijk heb ik er geen bezwaar tegen als het pakket wordt opengemaakt om te kijken of er geen drugs of zo inzitten, ik kan wel van alles vertellen! In ieder geval zal ik een bevestiging van de bestelling doormailen.

Wie helpt me uit de brand?

Ik heb, beroepshalve, een heel handige wederdienst, maar ivm mijn privacy op het internet vertel ik dat liever per PB.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:04

Ik wil het eventueel wel doen. Zou je het ook oke vinden om via DPD het terug te laten verzenden naar jou? Ik heb de vorige keer met het retouren echt problemen gehad met PostNL, barcode werd niet herkend.

DonCamillo

Re: Wie uit Belgie wil voor mij een bestelling doorsturen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 21:07

Nou, dat is een snelle reactie en wat fijn dat je die moeite wilt nemen!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:12

Ik heb het nog al gedaan voor mensen uit Nederland, dus als ik kan helpen doe ik dat graag :))
Je mag me gerust PBen :j

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 20:18

Pfft. Heb ik alles met xAnthea doorgesproken en wil ik gaan bestellen, blijkt opeens dat ze alleen nog maar in Frankrijk verzenden. Nog geen twee maanden geleden hebben ze me zelf verteld dat ze ook naar Belgie en Luxemburg versturen. Mooi is dat.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:23

Ah das jammer zeg! Maar gelukkig zijn er ook
Bokkers die in Frankrijk wonen!

Edit; misschien vragen of een modje, je titel wilt veranderen? :)