Nouja voor mij op dat moment erg veel (volledige maandloon).
Door de jaren heen heeft ze sporadisch iets (25%) terug gegeven.
Er werd een regeling afgesproken die na 1 of 2 keer stagneerde.
Uiteraard hoorde ik jaren niets van haar tot de dag dat ze precies naast een dierbare van mij kwam te wonen
Ik heb geprobeerd normaal contact met haar te hebben in de hoop mijn centen terug te zien.
Helaas volgde er niets.
Ze verhuisde weer.
In de tijd dat ze naast mijn dierbare woonde hebben we elkaar toegevoegd op Facebook en dit is altijd zo gebleven .
Ik zag een dagje uit Hier, paardje kopen daar.
Lekker frustrerend
Vorig jaar mei stuurde ze mij een bericht ivm een vraag over bevallingen bij honden.
Ik heb haar duidelijk gemeld dat ik nu toch echt een keer mijn geld terug wilde zien na bijna 10 jaar schappelijk te zijn geweest.
Ze kon nog niet betalen en vroeg aan mij nog een half jaartje uitstel.
Half januari zou ze gaan betalen maar er volgde niks en via messenger werd ik genegeerd.
Op een zondag was ik het zat en gooide screenshots op haar Facebook pagina waarin ze toezegging had gedaan de overige 75% na 10 jaar eindelijk eens terug te geven.
Ze was (logisch) woest
, maar dat was ik ook.Ik werd zoals verwacht van Facebook verwijderd maar niet geblokkeerd zodat we contact konden hebben via messenger.
Ze belde (via messenger) op en vroeg wederom om een regeling.
Ik zat daar natuurlijk niet op te wachten maar stemde hier wel mee in omdat ik begrip had voor haar situatie.
De eerste betaling ging goed,de 2e bleef uit, de 3e zou dubbel zijn om de schade in te lopen, 3e storte ze de helft,4e bleef uit, 5e zou ze het volledige restant betalen i.v.m vakantiegeld.
Je voelt hem al aankomen, niets.
Ik bel haar via messenger maar krijg geen reactie.
Paar dagen later bel ik nog een keer, neemt niet op.
Ik krijg een berichtje dat ze niet op kan nemen en mij gisterenavond terug zou bellen.
Niet dus
Ik bel zojuist nog een keer maar neemt weer niet op.
Aan de ene kant heb ik zoiets van als ze echt echt echt niet zou willen zou ze in het afgelopen half jaar niet gestort hebben en mij blokkeren op alle mogelijke manieren.
Aan de andere kant heb ik het gevoel dat ze een gruwelijk loopje met mij neemt.
Ik krijg nog 50% van het oorspronkelijke bedrag.
Ik word het zat en vraag mij dus af wat ik er nog mee kan?
Ik heb geen adres noch telefoonnummer van haar.