Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pinkie87 schreef:is inderdaad goeie optie! iedereen er afgooien al vind ik het nog wel lastig![]()
heb bijv. op Facebook een kennis/vriendin uit hongerije van uitwisselingsprogramma zitten van vroeger. als ik die verwijder ben ik er wel echt kwijt geen adressen meer en schrijven of mailen doe je toch eigenlijk niet meer.
en ben gruwelijk nieuwsgierig aangelegd.
een tijdbanner gaat hier niet werken die zet ik toch weer uit.
had inderdaad al bedacht om hem van mijn telefoon te gooien.
dat is ook super optisch
eens aangezet blijft hij actief tot je hebt gezegd dat ie mag stoppen Relien schreef:Ik heb het zelfde een beetje aan de ene kant wil ik stoppen met fb.. het is zo verslavend even vrijetijd gelijk op fb.. en niet eens dat ik veel post maar gewoon filmpjes kijken en dingen van andere.
Maar er komt ook een hoop gezeur voorbij onder elk nieuws bericht staan wel reacties die echt uitlokkend zijn waardoor er hele fb ruzies ontstaan over de rug van soms best heftig nieuws.
Maar wat ik ga missen is contact of naja het volgen van oud klas dorps genootjes. Heel mijn endurance contact bestand is eigenlijk op fb.
Nu heb ik al mijn vrienden lijst sterk beperkt en mijn profiel zo dicht mogelijk gezet..
Het is een 2 strijd zonder fb moet toch kunnen zo deden we het vroeger ook maar wat als ik het doe isoleer ik me zelf dan niet.
pinkie87 schreef:is inderdaad goeie optie! iedereen er afgooien al vind ik het nog wel lastig![]()
heb bijv. op Facebook een kennis/vriendin uit hongerije van uitwisselingsprogramma zitten van vroeger. als ik die verwijder ben ik er wel echt kwijt geen adressen meer en schrijven of mailen doe je toch eigenlijk niet meer.
dat is ook super optisch
Blue_flower schreef:pinkie87 schreef:is inderdaad goeie optie! iedereen er afgooien al vind ik het nog wel lastig![]()
dat is ook super optisch
Dan bewaar je alleen diegene die ver weg zijn? Of je vraagt gewoon ouderwets juist aan die mensen hun adres en gaat weer schrijven!
familie woont al aan andere kant van nl en mijn beste vriendinnen wonen allemaal al snel verder dan 50km verder op ( en dan spreek ik over paar die dan nog dichtbij wonen)
) Mavelle schreef:Wat betreft het isoleren.. hoeveel mensen plaatsen tegenwoordig nog echt interessante dingen op Facebook? Ik mis het echt totaal niet.

.