Moderators: Mjetterd, Polly, Ladybird, Hanmar, Maureen95, Dani, Giolli, ynskek
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
sjaslique schreef:Die ervaring hebben wij ook gehad. We brachten een zwembad terug tijdens een hittegolf, alle zwembaden bij hun waren uitverkocht. Een grote lege geplunderde hoek met mensen die vroegen wanneer ze weer binnen kwamen.Hoop voor je dat het goed komt. Cranenbroek geeft geen geld terug. Alhoewel wij dit ook eens geëist hebben.
Grit schreef:sjaslique schreef:Die ervaring hebben wij ook gehad. We brachten een zwembad terug tijdens een hittegolf, alle zwembaden bij hun waren uitverkocht. Een grote lege geplunderde hoek met mensen die vroegen wanneer ze weer binnen kwamen.Hoop voor je dat het goed komt. Cranenbroek geeft geen geld terug. Alhoewel wij dit ook eens geëist hebben.
We hadden het zwembad gekregen van vrienden die er niet bij na hadden gedacht dat ons dakterras niet sterk genoeg was voor zo'n groot ding. Het was diezelfde dag gekocht, doos was niet open geweest en de bon erbij.
Maar het ging niet gebeuren, geen geld terug. Toen kwam er een klant naar ons toe die het bad graag wilde hebben en hebben we het zo maar ter plekke in Cranenbroek aan die klant verkocht.
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Tink89 schreef:Dat was het punt of probleem ook nietTja, dat wisten die vrienden toch toen ze het bad kochten? Het staat iig aangegeven...
Gebruikers op dit forum: pony33, SentiBot, spookyskippy en 13 bezoekers