Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? Christiene schreef:verhuizen kan altijd mensen vinden toch al doe je het met twee mensen misschien buren die willen helpen als je echt een keer verhuist.
ik zou dat niet meteen als reden doen om niet te gaan verhuizen.
buren ruzies zijn altijd vervelende situaties. klacht indienen en inderdaad midden in de nacht gewoon de politie bellen.
mag hopen dat de woningbouw een keer wat doet.
Christiene schreef:verhuizen kan altijd mensen vinden toch al doe je het met twee mensen misschien buren die willen helpen als je echt een keer verhuist.
buren ruzies zijn altijd vervelende situaties. klacht indienen en inderdaad midden in de nacht gewoon de politie bellen.
klopt niet purny schreef:Christiene schreef:verhuizen kan altijd mensen vinden toch al doe je het met twee mensen misschien buren die willen helpen als je echt een keer verhuist.
Maar aan de andere kant, omdat meneer zich niet kan aanpassen zou ik maar weg moeten...klopt niet
lieveli schreef:Je hebt een paar opties Purny.
1. Woningbouw fanatiek blijven bellen
2. Politie bellen
3. Verhuizen
Mooier kan ik het niet brengen. En de woningbouw zou anders moeten reageren, maar ze doen het niet. Niet iedere coöperatie is even klantvriendelijk. Dan kun je daar een hoop energie in steken, maar ik denk dat je beter eieren voor je geld kan kiezen.
) .