Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-17 17:29

Er is al een tijd niet gereageerd hier. Voor degene die het leuk vinden:
ben al een hele tijd (eerst via Paiq) met een kerel aan het appen. Leuk gezellgie tc. Afspreken durfde ik niet aan, ben duidelijk een scheitert geworden.

stond ie gister onverwachts bij mij op stal >;) := _O- :wow:
nou ja, uurtje gekletst, donderdag komt ie weer. :j :')

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:16

Wauw klinkt leuk Elaine!
Afspreken is in het begin heel eng, maar als je het vaker doet dan wordt de stap steeds minder groot :j

Mijn tip; laat vriendinnen swipen, mijn vriendin had mijn ex naar rechts gedaan en hij begon meteen te praten. Heb uiteindelijk 2 maanden met hem gehad en een hele leuke tijd gehad.

Maar juist wanneer je weet wat je mist heb je er nog meer behoefte aan :+

jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:17

EmptyWords schreef:
Er is al een tijd niet gereageerd hier. Voor degene die het leuk vinden:
ben al een hele tijd (eerst via Paiq) met een kerel aan het appen. Leuk gezellgie tc. Afspreken durfde ik niet aan, ben duidelijk een scheitert geworden.

stond ie gister onverwachts bij mij op stal >;) := _O- :wow:
nou ja, uurtje gekletst, donderdag komt ie weer. :j :')


*\o/* *\o/*

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:20

Kijk mooi *\o/* dat is tenminste even goed reageren. Alleen wist hij waar je stal was of heeft ie dat zelf uitgevist?

Maar aan een lichaam ligt het niet, voor nagenoeg elk type lichaam is wel een passend exemplaar te vinden. En ik denk dat als je juist helemaal niet op zoek bent je de juiste persoon tegenkomt. Misschien vooral loslaten en niet te krampachtig bezig zijn met daten of iemand zoeken de perfect is.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-17 18:39

Ik heb m wel een keer het adres gegeven. Dan nog moet je maar net weten waar op t terrein ik ben. Hij heeft aardig lopen zoeken in de regen. Dus hij heeft flink zn best gedaan. Pluspunten voor hem.

We hadden al wel een afspraak staan voor aankomende donderdag, begon hij zondag op terug te komen omdat ie bang was dat ie t forceerde bij me en hij wilde t niet verpesten. Heb m maar aangegeven dat ik dat juist af en toe nodig heb :') heeft ie duidelijk meteen actie op ondernomen

Anoniem

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:43

Wat leuk!

Ik heb het daten met mijn vriend toendertijd ook hele tijd uitgesteld.

Zo bang om teleurgesteld te worden. Achteraf heb ik dus spijt haha

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:07

Ik heb mijn vriend ontmoed op Wordfeut. Ik ben wel introvert. Was als de dood om met hem te bellen. Appen vond ik niet erg. Echter ben ik toch op een dag in de auto gestapt en naar hem toegereden want ik dacht het is nu of nooit. Geen spijt van gehad, is inmiddels 5 jaar geleden.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:48

Wat leuk ts!! Hou je ons op de hoogte met de dates? *\o/*
Vind het altijd zo leuk om het van een ander te lezen :)

Ik heb mijn vriend ook via tinder leren kennen, en ik ben zo onwijs blij met hem! Hij gaf me een super like, en ik vond dat altijd stom, want meestal waren het mannen waarvan ik dacht uh nee! Maar hij dus niet :) wel flink de kat uit de boom gekeken eerst :') maar uiteindelijk gaan daten en nu al weer bijna anderhalf jaar samen <3

Ik snap je gedachtes over eerst afvallen en dan een relatie, ik dacht dat eerst ook altijd. Want niemand zou me toch willen omdat ik wat zwaarder ben. Ik ben er achter gekomen dat dit niet zo is, mijn vriend neemt me zoals ik ben, een kilootje meer of minder maakt hem niet uit. Er zijn grenzen natuurlijk haha. Wel steunt hij me heel erg in het afvallen en kan ik goed met hem praten hierover! :)

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:19

Wat leuk TS; heel veel plezier komende donderdag...........go with the flow!

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:41

Ohhh ik volg, ben benieuwd hoe het zal gaan TS, herken mij wel in de meeste verhalen hier, ben zelf super introvert, hou niet van uitgaan (en wil liever een vriend die ook niet de behoefte heeft elk weekend alcohol te nuttigen) Kom dus eigenlijk nooit buiten en zal niet gauw iemand tegen het lijf lopen. Daarnaast ben ik ook nog is aseksueel dus helemaal drama om een vriend te vinden die hier mee kan leven. Ben al een tijdje aan het Tinderen, maar in mijn leeftijdscategorie iemand vinden die en niet van uitgaan houd en aseksueel is, maar toch wel gezellig en ondernemend is best lastig :+

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 23:11

De 2e afspraak was afgelopen donderdag. Was errug gezellig :D O:)

En nee kleren zijn niet uitgegaan. Nieuwe date staat nog niet trouwens. Tijd om wat te plannen meer.

Lastig dani, helemaal als je aseksueel bent

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 23:15

Ik was eerst ook alleen maar op zoek, daardoor stootte ik alles van me af.

juist door niet op zoek te gaan, ben ik de juiste persoon tegen het lijf gelopen.

en dan maken die extra kilo's echt niet uit.
de juiste persoon leert je daar vanzelf mee om te gaan, en ondersteunt je :)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 00:15

Hebben jullie ook dat je het gewoon niet doorhebt wanneer iemand met je flirt? Helpt ook niet echt mee haha

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 01:40

Nou... ik heb die ene gevonden. Niet de kerel van voorgaande berichten. Paar weken geleden uit verveling tinder geopend en na een weekje ofzo een hele leuke match. Het gaat opeens heel snel, maar hij is zo leuk.

En nee... ben nauwelijks afgevallen en t deert m helemaal niet.

*\o/*

anjali
Berichten: 15086
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:11

Veel mannen houden juist van vrouwen met rondingen.Ik houd zelf ook van gezellig mollige mannen.

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 12:17

anjali schreef:
Veel mannen houden juist van vrouwen met rondingen.Ik houd zelf ook van gezellig mollige mannen.


Precies!
Ik vind mannen die een beetje chubby zijn ook erg aantrekkelijk.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 12:26

Ik miste ook iemand, een maatje, gewoon iemand om "samen" mee niks te doen en leuke dingen te doen. Ben ook geen stapper en maar doe wel graag mijn eigen ding.
Helaas is bij mij het gewicht andersom gelopen lol en ben ik sinds mijn relatie 10 kilo bijgekomen haha. Ben er nu weer aan bezig het eraf te werken :')

Ik vond mijn evenbeeld in mannelijke vorm(alleen iets meer outgoing haha) op Tinder.
We zijn nu meer dan een jaar samen en ik kan me geen betere match voorstellen. Natuurlijk plakken we elkaar wel eens achter een denkbeeldige laag behang, maar het werkt.

Ik had ook nooit gedacht dat Tinder wat zou worden. Had al 3 jaar af en aan geswiped en hier en daar een date maar nooit echt iets van gekomen. Tot die ene swipe <3