Nooit gedacht ik ook nog zo'n topic zal maken want veel geluk heb ik niet in de liefde. Ben zelfs bang geworden voor jongens
Maar nu toch is er 1 jongen waar ik zo langzamerhand helemaal stapel gek op word.
Het probleem is dat ik bijna tot geen contact met hem heb.
Ik heb bij hem in de klas gezeten en dat was wel gezellig. Maar nu zeggen we wel eens hoi tegen elkaar op school en in de kroeg maar thats it. We hebben wel vaak oogcontact en volgens vrienden kijkt hij ook best vaak. Maar ja, dat kan ook toevallig wezen.
Gister heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gestuurd dat ik even met hem wou praten maar dat ik het wel tussen ons wou houden( zodat niet direct iedereen het weet). Daar reageerde hij boven mij verwachtingen erg lief op en ik kon vertellen wat er was.
Maar ik ben zo iemand die het graag in het echt wil zeggen, zodat het ook niet heel erg awkward word als we elkaar weer tegen komen.
Vanmiddag heb ik heb een berichtje gestuurd of het een probleem was of we even konden afspreken.
Dat heeft hij gelezen maar heb nog geen antwoord. Ik heb er nu al zo erg veel spijt van dat ik dit gedaan heb.
Ik zag wel via social media dat hij in Groningen was dus waarschijnlijk reageert hij daarom ook niet.
Maar toch ben ik heel erg onzeker hierover, vriendinnen zeggen dat ik het beste heb gedaan maar wat moet ik nu doen als hij helemaal niet meer antwoord

En ik wil het gewoon even kwijt aan jullie

Hoe zouden jullie hier mee omgaan?