[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:53

Die trui is van zo’n lekker comfi pak. Maar die trui is veel leuker zonder de broek :+ Thanks allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 13:03

Lunchen met neefje nog voor m'n verjaardag...

Afbeelding


En vannochtend twee paar schoenen besteld:



Afbeelding

Afbeelding

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 13:13

Even geen outfit, maar ik ben terug naar mijn natuurlijke haarkleur:
Afbeelding

faunty

Berichten: 1794
Geregistreerd: 06-06-13

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:38

Leuke outfits allemaal weer !

Resistance , waar heb jij die schoenen besteld ? Vooral die loafers zijn echt heel gaaf

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:23

Vandaag, met roze tandenborstel in Mn smoel. :+
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:29

faunty schreef:
Leuke outfits allemaal weer !

Resistance , waar heb jij die schoenen besteld ? Vooral die loafers zijn echt heel gaaf



Asos! :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:31

Is het erg als ik dat al wist. Herkende de stijl / manier van de foto’s. :o :=

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:36

Het is wel echt zo'n belachelijk fijne site... zo makkelijk om ook terug te sturen en te zoeken op bijvoorbeeld petite. Ik kon nooit in de stad goed jurken kopen omdat alles altijd te lang is voor mijn 1.63, maar nu is het zo simpel om iets te vinden wat precies aan je eisen voldoet! :)

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 15:38

Resistance schreef:
Het is wel echt zo'n belachelijk fijne site... zo makkelijk om ook terug te sturen en te zoeken op bijvoorbeeld petite. Ik kon nooit in de stad goed jurken kopen omdat alles altijd te lang is voor mijn 1.63, maar nu is het zo simpel om iets te vinden wat precies aan je eisen voldoet! :)


Hier ook asos fan! Super leuke curvy collectie met dingen die ook echt een beetje apart zijn. Wat ik vooral mis bij bijv een ms en een zizzi. Het is vaak wel modieus maar net niet apart genoeg.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:49

Ik ben dus een tall collectie fan! :))

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:52

Hoe is de kwaliteit van Asos schoenen? Is het vergelijkbaar met schoenen van pakweg de H&M? Daar vind ik de kwaliteit en het comfort vaak van tegenvallen (maar ik wil heel erg die loafers bestellen nu :') ).

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:04

Bhriseis schreef:
Hoe is de kwaliteit van Asos schoenen? Is het vergelijkbaar met schoenen van pakweg de H&M? Daar vind ik de kwaliteit en het comfort vaak van tegenvallen (maar ik wil heel erg die loafers bestellen nu :') ).

Verschilt per merk! :P

deksel

Berichten: 3797
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:07

MarlindeRooz schreef:
Vandaag, met roze tandenborstel in Mn smoel. :+
[ [url=m/RFnfnz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat rode ding (jast vest iets?) vind ik leuk!
Lekkere foto op de fiets gemaakt maar Opzich is mijn outfit duidelijk zo:

Afbeelding

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:15

Marlinde, ooh :') :o?

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 16:24

Bhriseis schreef:
Marlinde, ooh :') :o?


Bij asos verkopen ze niet alleen asos maar ook bijv Puma. Het is een soort wehkamp maar dan voor alleen kleding.

lovis

Berichten: 1214
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:42

Net een nieuw jurkje gekocht op de markt bij Disino:
Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:50

@deksel is een jas ja, is zelfs gevoerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:10

Hey allemaal, deze keer even geen outfit post maar een vraag.. Ik moet morgen naar Amsterdam voor een interview incl fotoshoot. Nu mocht ik zelf een outfit uit kiezen en mee nemen, of meerdere. Maar de eis is wel blauw wit of grijs. Laat het dus net zo zijn dat mijn spijkerbroek net te klein is geworden. Inmiddels heb ik een broek gescoord. Maar is het dus zo dat ik in November in het blad kom te staan en dan is het winter dus kan ik niet echt iets zomers aan doen, maar uiteraard heb ik vrij weinig winterse kleding die ik zelf ook leuk genoeg vind..
Moeilijk moeilijk. Ben net de hele tijd aan het passen geweest en genoeg leuke dingen maar te zomers , spijkerbroek gescoord die ik kan lenen maar heb wel m'n voorkeur, nu heb ik overal foto;s van gemaakt maar dat zijn er teveel om hier in het topic te zetten (denk ik), dus als iemand een mening wil geven of mee wil denken kan ik de foto's via een pb wel sturen..
Kwa vest voor er over heb ik alleen te drukke verkeerde kleur of zwart dus dat is ook niet echt een optie om het zo winterser te maken :x

Arianne_94

Berichten: 309
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: Naast de stal van mijn paardjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:18

Annet_Dottie schreef:
Ik doe ook weer een keer mee, een keer wat anders aan dan m'n standaard spijkerbroek (of onesie :+ ), geen idee meer waar ik het weg heb, droeg hem eigenlijk normaal vaak op een broek tot m'n beste vriendin zei doe hem eens zo aan met een legging en laarsjes, en dat pakte leuker uit dan ik dacht :P
Warme legging van de primark :D


[ [url=m/O9RBTW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vUFG28.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de laarsjes van dichtbij :D


annet_dottie

heb je dit setje niet meer? deze is toch leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:27

Arianne_94 schreef:
Annet_Dottie schreef:
Ik doe ook weer een keer mee, een keer wat anders aan dan m'n standaard spijkerbroek (of onesie :+ ), geen idee meer waar ik het weg heb, droeg hem eigenlijk normaal vaak op een broek tot m'n beste vriendin zei doe hem eens zo aan met een legging en laarsjes, en dat pakte leuker uit dan ik dacht :P
Warme legging van de primark :D


[ [url=m/O9RBTW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vUFG28.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de laarsjes van dichtbij :D


annet_dottie

heb je dit setje niet meer? deze is toch leuk.


Ja die ligt ook bij de berg om mee te nemen, maar is en zwarte legging en zwarte laarsjes, ben bang dat ze dat te donker word.. En wil ergens ook graag m'n nieuwe broek aan maar waarmee te combineren....

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:54

Mooi je haar zo, Lau!
Annet_Dottie, ik ga mee met degene die het grijze tuniekje/jurkje noemde. Als het lang genoeg is zou je er eventueel een dunnere panty onder kunnen doen, dan is het wat minder donker.

Van mij ook weer een outfit. Ga mezelf weer even dwingen om me elke dag weer fatsoenlijk aan te kleden ipv t eerste best shirt te pakken en daar shorts bij aan te doen. Gelukkig deze week ook weer wat andere plannen dan werken (vakantie voorbij dus mijn vrienden zijn weer thuis). Is fijn om me weer gewoon beter te voelen, bizar hoeveel je kleding (en evt. makeup) daar invloed op hebben.

Vandaag gewoon een outfitje voor bankhangen en even snel naar t winkelcentrum.

Afbeelding
Shirt: Geen idee :')
Shorts: Monki
Schoenen: Dr Martens Persephone
Panty: Hema

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 17:58

Annet_Dottie schreef:
Hey allemaal, deze keer even geen outfit post maar een vraag.. Ik moet morgen naar Amsterdam voor een interview incl fotoshoot. Nu mocht ik zelf een outfit uit kiezen en mee nemen, of meerdere. Maar de eis is wel blauw wit of grijs. Laat het dus net zo zijn dat mijn spijkerbroek net te klein is geworden. Inmiddels heb ik een broek gescoord. Maar is het dus zo dat ik in November in het blad kom te staan en dan is het winter dus kan ik niet echt iets zomers aan doen, maar uiteraard heb ik vrij weinig winterse kleding die ik zelf ook leuk genoeg vind..
Moeilijk moeilijk. Ben net de hele tijd aan het passen geweest en genoeg leuke dingen maar te zomers , spijkerbroek gescoord die ik kan lenen maar heb wel m'n voorkeur, nu heb ik overal foto;s van gemaakt maar dat zijn er teveel om hier in het topic te zetten (denk ik), dus als iemand een mening wil geven of mee wil denken kan ik de foto's via een pb wel sturen..
Kwa vest voor er over heb ik alleen te drukke verkeerde kleur of zwart dus dat is ook niet echt een optie om het zo winterser te maken :x



App mij even :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:58

:D
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:59

Pluisje1998 schreef:
Mooi je haar zo, Lau!
Annet_Dottie, ik ga mee met degene die het grijze tuniekje/jurkje noemde. Als het lang genoeg is zou je er eventueel een dunnere panty onder kunnen doen, dan is het wat minder donker.

Van mij ook weer een outfit. Ga mezelf weer even dwingen om me elke dag weer fatsoenlijk aan te kleden ipv t eerste best shirt te pakken en daar shorts bij aan te doen. Gelukkig deze week ook weer wat andere plannen dan werken (vakantie voorbij dus mijn vrienden zijn weer thuis). Is fijn om me weer gewoon beter te voelen, bizar hoeveel je kleding (en evt. makeup) daar invloed op hebben.

Vandaag gewoon een outfitje voor bankhangen en even snel naar t winkelcentrum.

[ [url=m/dFhKNH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt: Geen idee :')
Shorts: Monki
Schoenen: Dr Martens Persephone
Panty: Hema


Ik heb inderdaad ook een dunnere panty klaar liggen, dit is alleen wel uit alle opties toevallig de enige of misschien 1 van de 2 die ik hier ooit gepost heb (wist het zelf al niet eens meer dat dit er op stond), maar ik wil wel in iets gaan waar ik me zelf ook lekker in voel, en dat is 100% de broek, die past ook heel erg bij het hele onderwerp.. Ik zal even proberen de foto's op een andere manier te uploaden zodat jullie die ook kunnen zien :-)

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 19:03

Outfit:
Afbeelding