[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sauffi

Berichten: 703
Geregistreerd: 08-05-15
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:40

Ik koop liever wat meer voor wat minder geld dan zulke dure items. Het enige min puntje is dan wel dat het vaak kinderarbeid is.... Maargoed ik kan me nu die dure items gewoon niet veroorloven maar zou wel iets zijn om in de toekomst over na te denken. Ik weet overigens niet hoe dat met Moschino zit

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:49

sauffi schreef:
Ik koop liever wat meer voor wat minder geld dan zulke dure items. Het enige min puntje is dan wel dat het vaak kinderarbeid is.... Maargoed ik kan me nu die dure items gewoon niet veroorloven maar zou wel iets zijn om in de toekomst over na te denken. Ik weet overigens niet hoe dat met Moschino zit


Had ik ook. Totdat ik doorhad dat duurdere kleding toch wel kwalitatief beter is en ik er zuiniger op ben.

Dus ik investeer nu liever in een jurkje van Nikkie (want die blijven gewoon mooi) dan een jurkje van de Pri.

En tweedehands pareltjes heb ik ook al zo vaak gevonden! Heb je geen appel en ei in de buurt? Dat is zo'n leuke winkel :+:

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:55

Troost je sauffi de dure merken worden vaak in de zelfde fabriek gemaakt als de goedkope kleding. Er gaat alleen een ander merkje en prijskaart aan. Heb daar een hele documentaire over gezien.

Super leuke combi heb je aan trouwens!

Ik koop ook liever wat meer voor minder, al kan ik tegenwoordig wel bv geld uitgeven aan een mooi jurkje van merken zoals collectif.

Ik vergeet steeds foto's te maken 'sochtends. Als ik thuiskom is het donker. |o
Zal er morgen aan proberen te denken. :o

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 19:03

Selina schreef:
Lau schreef:
Hier :wave:


Had je toevallig een knalrode jas aan met een hoedje met kattenoortjes?


Jup :j

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 19:05

foxy80 schreef:
Lau schreef:
Wat denk je?


25?


24

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 19:07

sauffi schreef:
Ik koop liever wat meer voor wat minder geld dan zulke dure items. Het enige min puntje is dan wel dat het vaak kinderarbeid is.... Maargoed ik kan me nu die dure items gewoon niet veroorloven maar zou wel iets zijn om in de toekomst over na te denken. Ik weet overigens niet hoe dat met Moschino zit


Dure dingen zijn vaak ook kinderarbeid. Je betaald alleen meer voor de duurdere stof. Maar vaak is de arbeid hetzelfde.

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:21

Lau schreef:
sauffi schreef:
Ik koop liever wat meer voor wat minder geld dan zulke dure items. Het enige min puntje is dan wel dat het vaak kinderarbeid is.... Maargoed ik kan me nu die dure items gewoon niet veroorloven maar zou wel iets zijn om in de toekomst over na te denken. Ik weet overigens niet hoe dat met Moschino zit


Dure dingen zijn vaak ook kinderarbeid. Je betaald alleen meer voor de duurdere stof. Maar vaak is de arbeid hetzelfde.


Maar als je minder vaak gebruikt maakt van die arbeid doordat je kleding langer meegaat?

Spoiler:
Afbeelding

Kon het niet laten :+ oké. I'm out.

sauffi

Berichten: 703
Geregistreerd: 08-05-15
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:26

Lau & Bontesok: ik bedoel meer in de zin van, schone en eerlijk gemaakte kleding is vaak heel prijzig... dan zou ik echt letten op het label en dan maakt het me nog niet uit van welk merk het is.

Eenitram: bepaalde items in mijn kast kosten ook wel wat meer. Daarbij hebben mensen als Maria Tailor echt prachtige kledinglijnen en een Nikkie jurkje staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje maar ik ben niet iemand die graag loopt te pronken met een naam of logo van een merk op me kleren.

Selina

Berichten: 14326
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:35

Lau schreef:
Selina schreef:

Had je toevallig een knalrode jas aan met een hoedje met kattenoortjes?


Jup :j


Ah, dan zat je soortvan naast me in de trein. Klein wereldje :Y)

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:48

sauffi schreef:
Lau & Bontesok: ik bedoel meer in de zin van, schone en eerlijk gemaakte kleding is vaak heel prijzig... dan zou ik echt letten op het label en dan maakt het me nog niet uit van welk merk het is.

Eenitram: bepaalde items in mijn kast kosten ook wel wat meer. Daarbij hebben mensen als Maria Tailor echt prachtige kledinglijnen en een Nikkie jurkje staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje maar ik ben niet iemand die graag loopt te pronken met een naam of logo van een merk op me kleren.


Wow. Stop. Ik snap hem niet?

Sinds wanneer wordt het uiten van je identiteit middels kleding geschaard onder 'pronken'?

Ik geloof dat Nikkie en Maria Tailor nergens prominent hun naam op drukken vergeleken met Reinders. (Oké, de riemen, oorbellen en T-shirts daargelaten - geldt ook voor Josh V) Ben daar absoluut niet van. Dus de Moschino collectie laat ik hangen en de items van de CoolCat sla ik ook over.

Je draagt toch wat je mooi vindt en waar jij je fijn in voelt? Ongeacht de prijs, het merk of wat de rest van je vrienden dragen? Dus ik zou er gewoon voor sparen. Collecters item en het geld echt waard :j

foxy80

Berichten: 7887
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:43

eenitraM schreef:
sauffi schreef:
Ik koop liever wat meer voor wat minder geld dan zulke dure items. Het enige min puntje is dan wel dat het vaak kinderarbeid is.... Maargoed ik kan me nu die dure items gewoon niet veroorloven maar zou wel iets zijn om in de toekomst over na te denken. Ik weet overigens niet hoe dat met Moschino zit


Had ik ook. Totdat ik doorhad dat duurdere kleding toch wel kwalitatief beter is en ik er zuiniger op ben.

Dus ik investeer nu liever in een jurkje van Nikkie (want die blijven gewoon mooi) dan een jurkje van de Pri.

En tweedehands pareltjes heb ik ook al zo vaak gevonden! Heb je geen appel en ei in de buurt? Dat is zo'n leuke winkel :+:


Dit dus. Ik koop ook liever veel voor weinig, en dan is tweedehands echt ideaal. Ik sponsor dan ook nog eens een lokale winkelier (want al die tweedehands zaakjes buiten de kringwinkel worden gerund door hardwerkende ondernemers). En daar kan ik me ook laten aan duurdere stukken. Heb dit weekend een jurk gekocht van Red Valentino. Heerlijk klassiek, heb uitgevist dat die waarschijnlijk van 2014 is, maar wat boeit dat. 100 voor een tijdloos item. Als ik een outfit koop bij een keten, ben ik dat ook snel kwijt en loop ik groot risico op snelle slijtage. Mijn kraagje dat ik laatst bij veritas kocht blijken de steentjes roestvlekken te geven... Een tweedehands item heeft al wat overleefd, daar weet je wat je koopt.

foxy80

Berichten: 7887
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:50

eenitraM schreef:
sauffi schreef:
Lau & Bontesok: ik bedoel meer in de zin van, schone en eerlijk gemaakte kleding is vaak heel prijzig... dan zou ik echt letten op het label en dan maakt het me nog niet uit van welk merk het is.

Eenitram: bepaalde items in mijn kast kosten ook wel wat meer. Daarbij hebben mensen als Maria Tailor echt prachtige kledinglijnen en een Nikkie jurkje staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje maar ik ben niet iemand die graag loopt te pronken met een naam of logo van een merk op me kleren.


Wow. Stop. Ik snap hem niet?

Sinds wanneer wordt het uiten van je identiteit middels kleding geschaard onder 'pronken'?

Ik geloof dat Nikkie en Maria Tailor nergens prominent hun naam op drukken vergeleken met Reinders. (Oké, de riemen, oorbellen en T-shirts daargelaten - geldt ook voor Josh V) Ben daar absoluut niet van. Dus de Moschino collectie laat ik hangen en de items van de CoolCat sla ik ook over.

Je draagt toch wat je mooi vindt en waar jij je fijn in voelt? Ongeacht de prijs, het merk of wat de rest van je vrienden dragen? Dus ik zou er gewoon voor sparen. Collecters item en het geld echt waard :j


Laat het hierbij geweten zijn, ik heb mijn items gekocht om te dragen. Dat daar een logo op staat, so be it. Ik heb de week ervoor hopeloos gezocht naar een trui met hetzelfde concept (oversized, disney en roze) maar niks nada noppes. Hetzelfde voor het ultrakortje jeansvestje. Dus dan moet je wel.
In mijn zoektocht trouwens wel op deze gebotst:
Afbeelding

noviceh

Berichten: 4787
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:57

Ik zou m nooit aantrekken, maar wat een tof shirt is dát!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41646
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:58

foxy80 schreef:
Laat het hierbij geweten zijn, ik heb mijn items gekocht om te dragen. Dat daar een logo op staat, so be it. Ik heb de week ervoor hopeloos gezocht naar een trui met hetzelfde concept (oversized, disney en roze) maar niks nada noppes. Hetzelfde voor het ultrakortje jeansvestje. Dus dan moet je wel.
In mijn zoektocht trouwens wel op deze gebotst:
[ [url=m/Hoi5j4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat gaaaaf :+:.

foxy80

Berichten: 7887
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:16

Heb hem besteld hihi

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 12:48

Ik reageer niet meer zo vaak, maar ben nog steeds fervent meelezer! Heel benieuwd wat iedereen hier met deze intense kou draagt :D (ik o.a. drie truien :') )

Doubtless

Berichten: 8490
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 15:41

Letterlijk 3 truien?
Gewoon hetzelfde als normaal, alleen wat dikkere sokken, warme schoenen, een winterjas en een sjaal. Het vriest nog niet eens (hier) dus aan laagjes onder m'n normale kleren begin ik nog niet.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:14

Ik ook niets anders dan normaal eigenlijk. :) Alleen een winterjas en sjaal erbij (en smorgens op de fiets naar werk en savonds terug naar huis een muts en handschoenen)
Maar ik draag sowieso nooit extra laagjes eigenlijk, ik heb het zelden koud.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:22

Hier ook gewoon een trui met spijkerbroek :j

Afbeelding

Jojoju

Berichten: 3793
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:33

Och wat leuk swanheart! Staat je erg leuk

foxy80

Berichten: 7887
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:39

Ik doe een klassiek onderlijfje aan (anni rolfi - kruidvat) en dat scheelt al een hoop. Geen dikke vormeloze truien hier.

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 18:27

Ik heb nogal moeite met mezelf warmhouden, misschien dat dat zoveel scheelt :')

Wat een leuke trui, Swanheart!

Mama3
Berichten: 1809
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 18:30

Vandaag een panty en een wollen jurkje. Ik ga voor een jurk van een dikkere stof evt een dun jurkje met iets eronder. Maar verder niks anders dan anders

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41646
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 19:05

xSwanHeart schreef:
Hier ook gewoon een trui met spijkerbroek :j

[ [url=m/nRWkE8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk :j.

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 19:14

Ik vond het wel fris, maar met een broek en een lekker trui was het nog te doen! Vorig jaar had ik voor mezelf bedacht dat ik onder de 5 graden handschoenen aan mocht, daarboven was niet nodig. Vandaag 3 graden en handschoenen vergeten en dat was wel net iets te koud :+