[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:29

beatje schreef:
Boras schreef:
Lau, goeie look.

Gianti, je bent werkelijk prachtig! Daarom zou ik me wat soberder kleden en de bruid alle ruimte geven om te kunnen shinen op haar grote dag. Met jouw looks trek je nu eenmaal bovengemiddelde aandacht . En dat is prima, maar niet bij die gelegenheid :)

Plus dit type jurk zou een trouwjurk kunnen zijn.


Waarom vinden julie de jurk van Gianti niet kunnen op een bruiloft?Nu weet ik dat in Belgie de bruiloften iets klassieker zijn.Maar hier dragen ze toch dit soort jurken juist op bruiloften.En het is toch niet omdat je knap bent dat je een vuilzak aanmoet?


Er zit nog een hele wereld aan jurken tussen een vuilniszak en een galajurk die bijna voor trouwjurk doorkan. ;)

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:33

eenitraM schreef:
Sheehan schreef:
De vader van mijn beste vriendin gaat trouwen met de moeder van twee goede vrienden van me :+ Bruiloft zelf is besloten, met alleen de kinderen en een klein beetje familie, maar het belooft wel een heel groot feest te worden daarna :D


Ben ik de enige die las: maar het belooft een groot drama te worden daarna

_O-


Dat waarschijnlijk ook als iedereen er een heleboel drank in heeft gegooid :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:37

beatje schreef:
Boras schreef:
Lau, goeie look.

Gianti, je bent werkelijk prachtig! Daarom zou ik me wat soberder kleden en de bruid alle ruimte geven om te kunnen shinen op haar grote dag. Met jouw looks trek je nu eenmaal bovengemiddelde aandacht . En dat is prima, maar niet bij die gelegenheid :)

Plus dit type jurk zou een trouwjurk kunnen zijn.


Waarom vinden julie de jurk van Gianti niet kunnen op een bruiloft?Nu weet ik dat in Belgie de bruiloften iets klassieker zijn.Maar hier dragen ze toch dit soort jurken juist op bruiloften.En het is toch niet omdat je knap bent dat je een vuilzak aanmoet?


:j Als je de bruid bent wel ja.
Deze kleur en dit model kunnen prima door voor bruidsjurk. Als de bruid daar akkoord mee gaat prima, maar verder is het eigenlijk not-done om iets dergelijks te dragen op een bruiloft. Of om op andere wijze de bruid te overstijgen qua aandacht.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:52

Citaat:
Anoniem schreef:

Plus dit type jurk zou een trouwjurk kunnen zijn.


Waarom vinden julie de jurk van Gianti niet kunnen op een bruiloft?Nu weet ik dat in Belgie de bruiloften iets klassieker zijn.Maar hier dragen ze toch dit soort jurken juist op bruiloften.En het is toch niet omdat je knap bent dat je een vuilzak aanmoet?


Citaat:
:j Als je de bruid bent wel ja.
Deze kleur en dit model kunnen prima door voor bruidsjurk. Als de bruid daar akkoord mee gaat prima, maar verder is het eigenlijk not-done om iets dergelijks te dragen op een bruiloft. Of om op andere wijze de bruid te overstijgen qua aandacht.
[/quote]
[/quote]
Het is toch een lichtroze jurk? Ik vind het prima kunnen maar het licht echt aan op wat voor een feest je terecht komt. Gaat ze naar een trouwerij van sjieke mensen dan is dit heel prima.
Gaat ze naar een trouwerij wat veel simpelere is dan misschien een beetje overdressed.

Maar goed als ik ga trouwen verwacht ik sowieso dat iedereen in dat soort kleding komt ^&+ Dus het is maar net bij wie je bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:00

Wel grappig dit verschil xU_Blinghx. Mocht ik gaan trouwen, dan mogen ze best in spijkerbroek komen :P

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:11

Gianti, als het een formeel feest is vind ik de jurk absoluut kunnen. Hij staat je waanzinnig!
Bij mij zou je gelijk welkom zijn!
Als de bruid en bruidegom zelf meer informeel zijn, dan zou ik ook een iets informelere jurk kiezen.
Puur dus afhankelijk van het soort bruiloft.

Lau, staat je goed dat streepje!

Leuke jas hier op de vorige pagina. Mij te shiny maar hij staat je super.

Hier een outfit van vandaag:
Afbeelding
(top is donkerblauw)

Heb een poedersuiker-week helaas, mijn maatje van het werk ligt op sterven ;( en is gisteren naar een hospice gegaan. Ff dus wat minder aanwezig en minder aandacht voor mijn kleding, comfort gaat voor.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:19

beatje schreef:
Boras schreef:
Lau, goeie look.

Gianti, je bent werkelijk prachtig! Daarom zou ik me wat soberder kleden en de bruid alle ruimte geven om te kunnen shinen op haar grote dag. Met jouw looks trek je nu eenmaal bovengemiddelde aandacht . En dat is prima, maar niet bij die gelegenheid :)

Plus dit type jurk zou een trouwjurk kunnen zijn.


Waarom vinden julie de jurk van Gianti niet kunnen op een bruiloft?Nu weet ik dat in Belgie de bruiloften iets klassieker zijn.Maar hier dragen ze toch dit soort jurken juist op bruiloften.En het is toch niet omdat je knap bent dat je een vuilzak aanmoet?


Als je als bruid een eenvoudige jurk draagt, dan wordt het misschien niet gewaardeerd als een van de gasten de bruid "outshined". Vandaar ook de vragen wat de bruid draagt en wat de dresscode is. :D
Het is een prachtige jurk, maar het model en de combinatie met de kleur, zouden er wel eens voor kunnen zorgen dat Gianti dalijk wordt aangezien als bruid :))
Als de bruid een enorme glitter prinsessenjurk draagt en het thema chique is, dan zal het waarschijnlijk heel goed passen.

Ik heb binnenkort ook een bruiloft met als thema: Cocktail with a touch of blue.
Geen idee waar ik moet beginnen :+ Ik denk dat het een grijze jurk wordt met blauwe schoenen en een blauw riempje/tasje accesoires ofziets.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:35

xU_Blinghx schreef:
Het is toch een lichtroze jurk? Ik vind het prima kunnen maar het licht echt aan op wat voor een feest je terecht komt. Gaat ze naar een trouwerij van sjieke mensen dan is dit heel prima.
Gaat ze naar een trouwerij wat veel simpelere is dan misschien een beetje overdressed.

Maar goed als ik ga trouwen verwacht ik sowieso dat iedereen in dat soort kleding komt ^&+ Dus het is maar net bij wie je bent.

Maw: Ik ben chique :D

Het is meer dat de bruid de mooiste van de dag moet zijn. Niet iedereen heeft gGianti's haar figuurtje en kan zo'n mooie jurk dragen, daarbij is het in NL niet netjes om een hele lichte kleur jurk (wit/poeder etc) te dragen (tenzij de bruid daar totaal geen problemen mee heeft natuurlijk!).

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:36

Frummels schreef:
Ik heb binnenkort ook een bruiloft met als thema: Cocktail with a touch of blue.
Geen idee waar ik moet beginnen :+ Ik denk dat het een grijze jurk wordt met blauwe schoenen en een blauw riempje/tasje accesoires ofziets.

Blauw cocktailjurkje?

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 12:27

Sterkte MarliesV, dat is een heftige situatie zeg

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 12:35

IMJ schreef:
Frummels schreef:
Ik heb binnenkort ook een bruiloft met als thema: Cocktail with a touch of blue.
Geen idee waar ik moet beginnen :+ Ik denk dat het een grijze jurk wordt met blauwe schoenen en een blauw riempje/tasje accesoires ofziets.

Blauw cocktailjurkje?


Helemaal blauw durf ik niet omdat er zo expliciet A touch of blue staat. Heb ook een vermoeden dat het kan zijn dat de bruid in het blauw gaat.
Maar ik draag verder nooit blauw, dus kies dan liever voor blauwe accessoires :D

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 12:45

Thanks iedereen voor de reacties en wat zitten er lieve reacties bij zeg :o dank <3 !!! Volgens mij is wel duidelijk waarom ik twijfel haha! Bruid haar mening maak ik mij minst zorgen om := maar de gasten.... begon als een hele casual bruiloft, maar wordt steeds meer moeite in gesterkt hahaha. denk dat ik maar met de bruid zelf even overleg of back up jurk meeneem. We gaan ons optutten voor de bruiloft bij haar thuis.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 12:57

Ik zou het zelf (als bruid zijnde) dan weer lastig vinden om te zeggen daar jij echt te mooi bent :D
Maar jij kent haar het beste :)

Ah duidelijk frummels!

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 13:01

IMJ schreef:
Ik zou het zelf (als bruid zijnde) dan weer lastig vinden om te zeggen daar jij echt te mooi bent :D
Maar jij kent haar het beste :)

Ah duidelijk frummels!


note to self:
nodig niemand die knapper is dan jij uit op je bruiloft :+

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 13:04

_O-

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 13:10


benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:17

Veel plezier in het nieuwe topic dames!