Iemand handig met Wordpress? > Permalinks..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

Iemand handig met Wordpress? > Permalinks..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 12:45

Ik ben zelf op basic niveau best handig met Wordpress en ik kan best een leuke site in elkaar knutselen, dus dat heb ik dan ook ongeveer een jaartje geleden gedaan voor een vriendin van me. Wegens drukte/luiheid van ons beiden is die site uiteindelijk vrij recent pas live gegaan. Zij had al een site online staan en ik heb wordpress dan ook in een map geïnstalleerd en ben daar gaan knutselen. Dus via domeinnaam.nl/wordpress. Bij livegang heb ik in de instellingen het site-adres aangepast en zo draait mijn wordpress en de hele site nog steeds vanuit die map, maar is alles wel bereikbaar via domeinnaam.nl.

Nu ging er tijdens de livegang iets mis, ik weet nog steeds niet wát, maar ik heb nu echt een probleem met m'n permalinks. Ze stonden op berichtnaam maar de hele site werkt momenteel alléén wanneer ik ze op standaard terug zet. Zodra ik ze naar berichtnaam zet is de hele site niet meer bereikbaar.

En daar is op zich niks mis mee maar ik vind de standaard permalinks zo lelijk _O- Plus, de vriendin in kwestie heeft wat links in pagina's gemaakt die nu dus ook niet meer werken.

Ik heb gewoon geen idee hoe ik dit moet oplossen, tenminste, het zal iets in m'n htaccess zijn maar dat gaat dus m'n pet te boven :') Iemand die mij kan helpen?

_Anke

Re: Iemand handig met Wordpress? > Permalinks..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:47

Ik kan het vanavond het wel even aan mijn moeder vragen :)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:40

Bij mij staat het ingesteld op aangepast, en dan met /%postname% erachter. Werkt dat ook niet? Dan pakt 'ie ook de paginatitel/berichtnaam.