Baby en kinderkleding

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pantykous

Berichten: 10500
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:10

Wij hebben hier zo’n houten regenboog, een stapeltoren van houten ringen en een mammoet op wieltjes :D Oh en nog een mooi houten treintje waar je op kunt stapelen. Groot speelgoed alleen een Wobbel, de loopfiets gebruiken we nog niet echt.

Heb wel een Duplo autootje maar dat vind hij nog niet zo boeiend. Boekjes is meneer wel gek op!

Hier ook Bobo ingeslagen, zodra ik mag posten zal ik de foto’s even neerzetten.

Urbanus

Berichten: 44958
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:32

Een Wobbel wil ik ook nog! Doet je C'tje er wat mee? Loopauto is Oot nog te klein voor.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:38

Juist is op de site van h&m gekeken maar niet mijn ding gevonden. Vond het maar flets, veel bruin, beige en derg kleuren. Niet dat ze hier felle kleuren dragen maar wel iets meer kleur.

Wobbel vind ik veel geld voor ern gebogen plank.

Niwla

Berichten: 4120
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:47

lieveli schreef:
Nu bij Little Hedonist besteld en H&M. Zit nog te twijfelen over de tipi van LH maar hij krijgt volgende maand ook al een zandbak, het Duktig keukentje is bijna klaar, er komt een loopwagentje straks.

Maar die tipi <3

Ik zag dat er vanaf zondag tipi acties zijn bij de Gele Flamingo.

S. mag nog wel wat extra speelgoed hebben, maar hij is bijna jarig dus ik vermoed dat het dan wel goed komt. Wij geven hem zelf een houten treinbaan en een zandbak. Zoefzoef en toetoet krijgt hij hopelijk niet, vreselijk vind ik dat. :=

Mooie kleertjes Keet!

_lautje_

Berichten: 9283
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-18 15:04

Wobbel is leuk als ze wat groter zijn Lie.
Juul gebruikt hem nu als glijbaan of dergelijke. Maar leg hem echt wel eens een tijdje weg en als ik hem dan pak gebeurd er wat meer mee.

Maar ken ook verhalen van mensen dat kind er nooit wat mee gedaan heeft.

Hier ook volgende maand jarig. Maar komen niet veel mensen ivm vakantie. En wil ook zelf wat uitzoeken voor dr. Mag iig wat Duplo bij en wat puzzels denk ik.

Britt

Berichten: 18899
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:08

Met de Wobbel kan B nu pas lekker vooruit, heb hem al een tijdje op zolder staan omdat hij er nog niks mee kon. Nu ligt en kruipt hij er de hele dag op en overheen. Verder heb ik graag houten speelgoed, maar met de blokken kan hij nog niet zoveel, behalve omgooien van de torens die ik voor hem heb gebouwd :=

De trekauto sjouwt hij wel graag achter zich aan.

Herriespeelgoed heb ik eigenlijk een grote hekel aan, maar heb laatst toch de little people boerderij en dierentuin van marktplaats gehaald. Vooral de diertjes zelf en de tractor met aanhanger vind hij leuk, niet per se het geluid. Behalve de grote olifant die bij de dierentuin zit, die vinden we allemaal leuk <3

Duplo begint nu wat leuker te worden, maar toch vooral ook weer blokjes van elkaar afhalen, nadat ik ze heb gestapeld. Zelf stapelen is nog moeilijk, omdat dat best precies komt met de noppen en gaten.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:15

Wobbel leek mij ook zo leuk alleen mijn zoontje vind hem totaal niet interessant :D hij speelt er op de opvang totaal niet mee en ook bij die kinderkledingwinkel hier ligt hij om te spelen maar ook helemaal geen interesse.

Hij heeft een hele grappige skelter en dat is op dit moment ook heel erg favoriet.

MaritB

Berichten: 8647
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:37

pmarena schreef:
Verschrikkelijk die ToetToet troep...staat hier in een kast. Allemaal gekregen, goed bedoeld hoor maar zulke rotzooi vind ik echt niks. Gelukkig moest meneer er ook niks van weten dus moet die beesten nog een keer op Marktplaats zetten ofzo :P

Enige speelgoed met batterijen dat ik nog wil, is een locomotief voor op de houten treinbaan :)

Wij vinden het juist leuk :)

Maar ook zijn houten activiteiten kubus is geliefd.

pmarena

Berichten: 48302
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:59

Volgens mij vinden heel veel kindjes het leuk :j Daarom: het was ook heel lief bedoeld. Maar ben er niet rouwig om dat meneer ook niet van die herrie hield. Bij de ene oma ligt wel meer herrie-speelgoed, daar word je echt niet goed van wat een kabaal je dan de hele tijd hoort van ambulances en muziekjes...snap niet dat mensen daar zelf niet gek van worden :P

Wat voor skelter Bayja?

Hebben jullie misschien nog tips voor korte broekjes vanaf maat 98?
Ik zou wel een paar fijne gele willen die leuk kleuren bij blonde krulletjes zeg maar :)

Lekker zacht materiaal, mooi geel dus niet van dat neon-achtige, liefst een brede band met koordjes, liefst gewoon lekker katoen. Geen teksten gedoe. Vooral mooi bij-blond-matchend geel. Ik vind dat best lastig via een beeldschermpje, geel vertekend vaak zeg.

Is dat geel van LH mooi?

Britt

Berichten: 18899
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:03


Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:13

Pmarena, een Berg buzzy skelter:

Afbeelding

pmarena

Berichten: 48302
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:20

Oh dat is zeker een geinig ding joh :D

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:22

Hier staat de Gele Brum Trapauto te wachten op de smurf. Tamelijk prematuur nog maar tot die tijd staat ie leuk te wezen in de woonkamer. eerst straks maar een loopfietsje.

Niwla

Berichten: 4120
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:24


Urbanus

Berichten: 44958
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:28

Ik houd niet van geel, maar ik vind het honey gold mooier dan oiled yellow.

Urbanus

Berichten: 44958
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:40

M_i_R schreef:
Hier staat de Gele Brum Trapauto te wachten op de smurf. Tamelijk prematuur nog maar tot die tijd staat ie leuk te wezen in de woonkamer. eerst straks maar een loopfietsje.


Ja die is cute! Wij hebben van hetzelfde merk een zilveren loopauto maar hij past er nog niet in.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:48

Ja name it heeft wat wol in de collectie. Ze hadden ook wat voor jongens liggen.

Hier geen loopauto. Wel een babyrollator en een trekkrokodil.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 18:51

Kleertjes van de h&m zijn binnen en ook zn badjasje van Poetree (verjaardagscadeautje). Daarnaast een aantal swaddles van aden anais. Massa’s mensen zwanger dus ik ben alvast aan het inslaan voor de kraamcadeau die eraan zitten te komen overal.

simongek

Berichten: 5349
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:38

Ik wacht op de wintercollectie van z8 die tweede week augustus of zo komt. Quapi heb ik de brochure gezien maar vond ik nog niet zo.


We hebben hier een keuken, stellingen vol met lego dinosaurussen treinbanen etc.

Bakken vol met duplo. Oudste was er gek van maar jongste niet.

Jongste is wel gek van schleich paardjes en de manege.

Treinbaan van thomas de trein werd vaak mee gespeeld maar ligt nu te verstoffen.

Hier tot jaar of 3 veel plactic geluiden dingen gehad. Vonden ze prachtig en ben wel gewend aan herrie want onze adhd'rs gillen wat af. :+

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:42

Nee Quapi werd ik ook niet vrolijk van, Quapi mini zaten wel wat leuke dingetjes voor baby bij.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:51

Hier grimms ostheimer en een houten treinbaan van ikea/brio. En wat auto's van green toys want die zijn tenminste hufterproof.
Voor mupje wat grimms en Lilliputiens :) al vermaakt ze zich prima met de treinbaan of een auto :)

Heb een korte broek van tumble voor gup maar om een of andere reden is die binnen een half uur klaar voor de wasmachine. Schijtbroek...

Kimbers

Berichten: 5108
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:52

H&m zijn mijn beide meisjes helaas te smal voor. De skinny jeans zitten wel als gegoten.

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:53

Grimms hebben we de regenboog van. Heerlijk speelgoed. Willen we wel uitbreiden

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:55

Cemlys schreef:
Grimms hebben we de regenboog van. Heerlijk speelgoed. Willen we wel uitbreiden


Hier de halve schijven, poppetjes in bakjes en de regenboog vriendjes. Zwart witte stapeltoen en de regenboog taart.
Voor mup deze week het bosje met regenboogkralen erbij gekocht.

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:36

De poppetjes willen we ook nog, het netje met blokken, de doos met vuur, water, lucht en aarde, schijven,...

Wobble wil ik graag voor haar voor sint of verjaardag. Ik vind die baan met grote knikkers van haba erg leuk. Heeft ze al een autootje van