Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 22:27

MarcoBorsato schreef:
Keet schreef:
Mijn man gaat poppenhuis bouwen voor mupje
[ [url=m/vUO6bZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze stal maakte hij eerder al

Lieveli. Heb wel zwarte stickers liggen. Kruisjes en stippen dacht ik. Moet ik eens kijken? Veel te veel voor 1 keukentje.


Ik dénk dat we het gaan spuiten dus niet nodig hebben maar ik overleg even. Dankjewel!

Ben jij al bij de Sissy Boy outlet geweest?


Yup. Goed geslaagd :) fijne spullen hebben ze. En fijn met korting :)

pmarena

Berichten: 48240
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:27

Oh die Mutable is een leuk idee zeg :)

Jammer dat de tafel zelf zo lelijk is := Maar er zitten echt hele leuke ringen bij zeg :j

Kaka

Berichten: 4816
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:41

Ik wilde graag iets waar Gup lang mee kan doen, voor veel verschillende dingen gebruikt kan worden en stevig en van hoge kwaliteit is. Het is jammer dat de kleuren wat heftig zijn, maar dat spreekt kinderen natuurlijk weer wel aan.

Het 1e wat Gup 's ochtends doet is zijn eten en drinken meenemen naar ZIJN tafel, zijn kleurtjes pakken en tijdens het eten een tekening maken <3

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:43

inderdaad een hele leuke tafel! Vind het design juist leuk, ook verschillende kleur opties dus altijd wel wat te vinden dat een beetje past bij je inrichting.

Hier hebben we sinds kort een bakfiets (tweewieler) wat een ideaal ding is dat. je kan de wereld aan zooi meenemen en ukkepuk kan nu eerst gewoon nog in zn maxi cosi erin.

net via MP nog een mooi borgvest van Z8 gescoord voor deze winter. Helemaal nieuw, kaartjes er nog aan maar hij was verder echt nergens meer te vinden.

_lautje_Jarig

Berichten: 9274
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-18 09:56

Je inrichting veranderd toch met kinderen. Wij hadden het altijd heel perfect op elkaar afgestemd dat vaak werd gezegd dat mensen idee hadden in een woonblad te staan. Nu is het nog netjes, maar niet meer perfect. Er zit toch iets chaos in. En dat is prima

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:07

Die tafel staat hier ook op het wensenlijstje :)

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:09

Zie dat het hier over fietsen gaat. Welke mama fietsen + zitjes etc hebben jullie? Welke zijn aan te raden, welke juist niet? Waar moet ik op letten?

MizzMontana

Berichten: 5688
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:07

Ik heb een Batavus mambo deluxe met Thule/Yepp stoeltjes. Fietst heel fijn :) wel maar net genoeg ruimte met het voorstoeltje er op om makkelijk op en af te stappen.
Zou sowieso een dubbele standaard aanraden.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:28

Ja dubbele standaard en stuurslot is ideaal!

Melia
Berichten: 9850
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:32

Limoen schreef:
Zie dat het hier over fietsen gaat. Welke mama fietsen + zitjes etc hebben jullie? Welke zijn aan te raden, welke juist niet? Waar moet ik op letten?

Wij hebben Yepp zitjes en zijn er tevreden over. Zelf hebben we een grijze, ik raad wel zwart af i.v.m. de warmte die ontstaat als de fiets in de zon staat. We hebben hier de Batavus Mambo bij, fietst heerlijk!

Een echte mama-fiets wilde ik niet en een dubbel standaard ook niet.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:39

Waarom wilde je geen dubbele standaard?

Melia
Berichten: 9850
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:40

Voornamelijk omdat ik het niet mooi vind en het lijkt me wat "zwaar" om neer te zetten (bijv. zoals nu met slippers).

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:46

Maar ideaal bij je kind er op zetten. Valt niet om. Ik zou niet meer anders willen :D

En ik vind ze juist niet opvallen als ze ingeklapt zijn.

MizzMontana

Berichten: 5688
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:08

Oh die van mij gaat best soepel. Het kind er in tillen met enkele standaard lijkt me niets, zeker niet straks met 2 kinderen.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:11

Nee dat lijkt me juist levensgevaarlijk. En ik vind hem niet zwaar, de truc is om het gewicht van de fiets te gebruiken om hem uit en in te klappen.

MizzMontana

Berichten: 5688
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:14

Jup, je voet hoeft idd alleen een soort hef/kantel punt te zijn en dan hoppa met je fiets er over.
Nou ja, lekkere uitleg dit :D maar ik zou niet meer anders willen met de kindjes.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:25

Nee zeker omdat den Oot niet loopt. Dan kan ik effe gauw een boskippenkarretje pakken terwijl hij nog in het zitje zit. Wel al op slot en vast met de kabel uiteraard.

x_Rebecca

Berichten: 5797
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:37

lieveli schreef:
Nee zeker omdat den Oot niet loopt. Dan kan ik effe gauw een boskippenkarretje pakken terwijl hij nog in het zitje zit. Wel al op slot en vast met de kabel uiteraard.


Na mijn vraag lees ik hier nog steeds mee, maar dit is echt niet verstandig. Iemand bij mij in het dorp deed dat ook, fiets viel met kindje en al om en het kindje kwam met zijn hoofd precies verkeerd terecht. Kindje heeft het niet overleefd. Ondanks de dubbele standaard en het super veilige zitje..

pmarena

Berichten: 48240
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:38

Voor 2 kinderen of een kind achterop zal het vast eigenlijk een must zijn, vooral ook omdat je met een kind achterop moet oppassen dat je fiets niet gaat steigeren en zo dan omvalt door het te grote gewicht achterop.

Met 1 kind voorop vind ik het eigenlijk geen probleem. Fiets blijft nog zelf staan met meneer van nu goed 15 kg in het voorzitje :)

Natuurlijk kan je ook dan beter de fiets niet loslaten, maar de instabiliteit valt (bij ons) dus heel goed mee :j

MaritB

Berichten: 8646
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:39

Dubbel standaard is echt ideaal en helemaal niet zwaar!

Ik heb bobike zitjes, zaten al op de fiets en doen het prima. Heb genoeg ruimte om goed op en af te stappen en voelt stevig aan. Heerlijke fiets. En 7 versnellingen, ook ideaal.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:01

Ik heb het bij de buurvrouw fout zien gaan. Elektrische fiets met dubbele standaard, dus redelijk zwaar.
Buurjongetje zat achterop, zij rent even naar binnen om haar portemonnee te pakken en fiets valt om.... hij was gelukkig oud genoeg om in een reflex "boven" te willen blijven en dus zijn hoofd omhoog te houden. Anders was hij vól tegen de bestrating gegaan. Toen ik dat zag gebeuren heb ik een hele wijze les geleerd.....

Britt

Berichten: 18895
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:02

Hier komt straks de Gazelle Bloom. Ik vond de Batavus Mambo heel instabiel voelen en voelde me er een stuk minder veilig op dan op de Gazelle. Die vond ik wel wat zwaar in de hand, maar daar merkte ik met fietsen totaal niks meer van. Heerlijke fiets! Helaas al een tijdje overal uitverkocht, dus even wachten tot september als model 2019 uit wordt gebracht.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:20

brrr wat een nare verhalen, en precies om die reden heb ik dus een bakfiets gekozen. Ik heb geen zin in zoveel gewicht bovenop de fiets. Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk wordt zo'n fiets toch topzwaar, zeker met twee kindjes of boodschappen erbij.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:36

Nou ik kan me dat goed voorstellen.
Nu fietste ik sowieso al niet zoveel (had vaak de hond mee naar paard) maar vind boodschappen voor in de mand al veel instabieler fietsen..
Grote boodschappen durf ik daar niet in te doen. Mn als ik veel pakken melk oid heb.
En dan ook nog kind erbij..
Maar er zijn natuurlijk zat mensen die niet anders doen.

Op dinsdag doe ik graag boodschappen voor mijn daarop volgende werkdagen.. dan vind ik het een flinke sjouw.. Zeker met de fiets!

Cemlys

Berichten: 14965
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:45

Ik fiets lekker met mijn nieuwe kia picanto rond :Y) past net een kind, plooibuggy en wat boodschappen in <<)