Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:47

Ben je zelf handig met een naaimachine? Anders zelf katoenen slofjes maken?

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 12:30

Ik iig niet haha

Heb bij Wehkamp wat id sale gekocht. Boumy leren slofjes. Eens kijken of dat wat is.

Zie dat de HM ook wel wat heeft.

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:43

Boumy heb ik ook gebruikt en die van oxxy of zoiets.

Hier nooit geen blote voetjes gehad.

Als het te warm was voor slofjes had ik vaak van die anti slip sokjes

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:45

Boumy binnen, zijn wel erg leuk. Vind het alleen een drama om ze aan te doen haha

Heb via mp little indians gelocht, even afwachten hoe die zijn of ik de boumys ga houden.

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:49

Hier altijd blote voetjes want sokken gaan uit, alleen als het heeeeeeel koud is dan blieft meneer het wel. :')

_lautje_

Berichten: 9268
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 15:12

Boumys vond ik ook een ramp met aandoen. Waren hier ook te breed.

Hier een kind wat gék is op schoenen en sloffen. Het is eerder strijd dat ze ze niet aan mag dan wel.
Gisteren in de winkel ook telkens mockies en donsjes pakken en aan willen (veel te klein).

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 15:22

Ik lees hier al een tijdje mee. Hoogzwanger van de eerste :) Een jongetje krijgen we en die laat ons even lekker wachten :P Al 10 dagen na de uitgerekende datum nu :P

Nu las ik, ik krijg een jongen en dat is maar goed ook, anders zou ik alles kopen wat los en vast zit... Nou, ik las het verderop al, voor een jongen kan je ook heel goed shoppen :) Kan ik beamen! Ik dacht ook eerst dat het voor een meisje makkelijker was, maar heb nu ook zoveel leuks gezien voor ons zoontje. Eerst leek het of dan alles blauw, wit en grijs was, maar dat valt erg mee :)

Mag alleen even niks meer kopen van mezelf, want hij heeft al laatjes vol :D Overigens ook erg veel gekregen en tweedehands, maar ook nieuw gekocht én gekregen. Nog een hemabon te besteden, HEMA heeft erg leuke kleertjes vind ik. Op de lijst staan nog wel korte broeken, ik heb allemaal lange... Maar wacht maar ff tot hij er is en dan kijk ik wel, vind het zo lastig in te schatten qua maat en wel of niet een korte broek aan bij zo'n kleintje. Ik heb al wel wat leuke korte broeken gezien bij de HEMA in ieder geval...

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 15:24

Das wel makkelijk! Cruz deed tot voor kort nog weinig dus waren die blote voeten niet zo erg maar hij is eindelijk aan het kruipen geslagen *\o/*

Oh lekker Dagmar, 10 dagen al! Sterkte dan :D

Ik koop me helemaal blind hierzo voor 3 mannen. Toevallig vorige week voor de 2 oudste leuk geshopt, een stapel Scotch uit de sale en een mooie Airforce zomerjas voor de oudste.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 15:36

Sterkte Dagmar! Geen weer om hoogzwanger bij te zijn...

Lautje van harte!

Hier blote voeten voor en na en bij kouder weer sokjes. Slofjes heb ik wel maar dat zijn supercute sloffen van lamswol die ik vorig jaar gekocht heb op de militairy van Boekelo. Beetje warm nu {:}

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 16:05

Sterkte met de laatste loodjes Dagmar! Ik werd met zeven dagen over tijd al gillend gek. :=

Die van mij heeft met dit weer altijd blote voetjes. Als het iets frisser is sokjes en anders baby schoentjes van adidas. Slofjes heb ik alleen van de winter gebruikt.

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 16:07

@ Pantykous, Niwla en M_i_R: Thanks! Had gehoopt dat hij afgelopen weekend zou komen, was het weer lekker koel, maar helaas... Zo zwanger vind ik het weer wel te doen, hoewel als de slaapkamer weer zo warm wordt 's nachts is dat minder... Maar bevallen en hitte lijkt mij wel een stuk minder...

Ik heb ook heel veel sokjes :P Zowel nieuw als tweedehands, warme voetjes gegarandeerd in ieder geval! Schoentjes komen later pas. Vanaf wanneer kochten jullie schoentjes?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 16:10

Bij gup zijn geboorte was het 39 graden buiten....

Schoenen kopen wij pas als ze buiten het erf echt stukken gaan lopen. Tot die tijd op blote voeten of sokken

MaritB

Berichten: 8633
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 16:23

Hier met dit weer lekker blote voeten en in de winter met kou sokken binnen en sloffen buiten.

B loopt nog niet.. staat nog niet eens haha..

lizy29

Berichten: 6242
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 16:42

Ach dagmar ik ben bij beide kinderen bevallen tijdens een hittegolf. Zweten doe je toch wel dus dan maakt dat ook niet meer uit O:)

Schoentjes idd pas later. Vanaf een jaar ongeveer hier.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:16

Hahaha van het weer kreeg ik echt niks meer mee tijdens de bevalling. S ochtends begonnen en in mijn beleving was het ‘ineens’ donker en daarna was het ‘ineens’ bijna de volgende dag. Maar ik hoop voor je dat het vlot verloopt en dat je weinig last hebt van het weer!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:21

En terugkomend op je vraag: ik heb zo’n vijf paar schoenen tussen de 19 en 23. Weet het niet precies. De duurdere schoenen voor als hij kan lopen, een paar converse schoentjes/slofjes en een paar sandaaltjes maat 19.

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:00

Ik vind Hema voor jongens ook echt geweldig. En voor meisjes echt helemaal niks aan.

_lautje_

Berichten: 9268
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 18:03

Meisjes vind ik de kleuren vaak net niet ofzo...
Beetje dat neon oranje roze. Soms
Wel hele leuke jeansjurkje uitschieter er tussen zitten.
Jongens vaak veel leuker. Printjes ook mooier.

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:27

@ Keet: Dat is wel errug warm ja... Pffff
@lizy29: Ook lekker getroffen met het weer dus :D En ja, zweten doe je toch, dat zal best, maar iets minder warm is denk ik alsnog prettiger...
@M_i_R: Opwekkend idee haha... Tja, ik heb niet veel verwachtingen, zie vanzelf wel hoe het loopt... Hoop wel op een vlotte bevalling uiteraard, maar ja... Afwachten.

Even schoenmaten/leeftijd opgezocht, heb ik meer een idee. Ik heb al wel slofjes liggen, gekregen en nooit gedragen en ook van die schoentjes met zachte zool. Voor als hij net kan lopen vind ik van die adidas gympjes ofzo wel erg leuk en schattig :) Wel best prijzig nog voor van die kleine schoentjes zag ik, maar ja. Eerst maar gewoon aan de sokjes en sokbroekjes.

@Madeliefw: Voor meisjes heb ik ook wel wat leuks gezien en je hebt nog best wat uniseks kleertjes erbij zitten.
@_lautje_: Inderdaad ook veel leuke printjes voor jongens, de zomerkleertjes die ze nu hebben zijn ook erg leuk vind ik en kleurrijk, vind ik ook wel leuk. Alles blauw en grijs is zo saai.

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 19:39

Klopt ja het enige wat ik voor mijn dochter heb van de Hema is een jeansjurkje. Vind het verder of te lief of te ter stal achtig. Niks mis met ter stal overigens, maar dan ga ik daar wel heen.

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 19:55

@ lautje gefeliciteerd. Je kan vast nog wel iets gebruiken als het een jongetje zou zijn.

Mijn boy gaat langzaamaan uit 68 qua bovenkleding. Ik heb enorm veel maat 74 dus ik mag eigenlijk weer niks kopen
Heb laatst bij vente exclusieve wel fixoni gekocht

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 20:24

caro29 schreef:
@ lautje gefeliciteerd. Je kan vast nog wel iets gebruiken als het een jongetje zou zijn.

Mijn boy gaat langzaamaan uit 68 qua bovenkleding. Ik heb enorm veel maat 74 dus ik mag eigenlijk weer niks kopen
Heb laatst bij vente exclusieve wel fixoni gekocht


Hier hetzelfde, qua maten en hoeveelheid :') de stang waar de kleding aan hangt buigt door dus waar ik normaal extra hangertjes zou gaan halen stop ik nu maar even mer shoppen...

lisanne87

Berichten: 1043
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 20:39

M_i_R schreef:
Hier hetzelfde, qua maten en hoeveelheid :') de stang waar de kleding aan hangt buigt door dus waar ik normaal extra hangertjes zou gaan halen stop ik nu maar even mer shoppen...


:') :=

hier slofjes van louis&me, voor als het wat frisser is op de fiets oid. Voor de rest met dit weer lekker blote voeten :D

Kimbers

Berichten: 5104
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 20:48

Bol.com heeft flinke sale :j

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 21:05

Ik vind de hema voor babies erg leuk maar daarna niet meer.

Heb 2 jongens en bij de hema heb ik alleen wel eens een korte broek gekocht.shirts truien en jeans vind ik vaak erg wijd en grauwe kleuren.

Vooral s nachts lijkt mij hoogzwanger zijn niet fijn nu.

Hier super veel gekocht de laatste 2 mnd. Nu echt maar ff stoppen.