Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_lautje_

Berichten: 9259
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-18 09:11

Marly Spoon wil ik ook al een tijdje een keer proberen!

MizzMontana

Berichten: 5686
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:33

Lieveli is je andere doos er al? Die met kleding?

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:34

Kraagje onder dat jurkje van Noeser zou wel kunnen. Maar weet niet zo goed wat voor kleur. Grijs misschien?

En even een vraagje wat ik me afvraag, wanneer kindjes kunnen lopen kunnen ze dan ook nog donsjes aan? Of zijn die niet zo goed voor de voetjes.?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:41

MizzMontana schreef:
Lieveli is je andere doos er al? Die met kleding?


Not yet besteld, dure maand deze maand. Een nieuwe naaimachine gekocht, appartement in Londen geboekt voor eind okt, kaartjes voor Hozier, 2 keer Dr Martens, ik heb voor mezelf een JJ jurkje besteld en J wilde graag het nieuwe Spiderman spel (36 jaar deze man := ) maar liep te muiten dat hij het te duur vond voor zichzelf dus ik heb 'm besteld voor hem :')

Ik zag wel dat ze de wat bekendere merken in die doos stoppen terwijl ik juist wat kleinere/onbekendere merken zou willen. Mini Rodini kan ik zelf ook wel verzinnen...

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:15

Bij Sankootjes hebben ze 25% korting op de nieuwe collectie MR en 1+

MizzMontana

Berichten: 5686
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:25

Hozier <3 helemaal niet jaloers hoor!

Zo nu en dan moet je je man en jezelf natuurlijk ook verwennen.

Hmmm, MR kun je zelf idd ook wel aanschaffen. Ik had de website opgezocht toen je het vorige keer poste en het is echt een tof concept. Voor deze winter heb ik alleen al wel genoeg besteld en begin ik de smaak van het zelf setjes maken ook te pakken te krijgen. Twijfel ook of het voor mij niet teveel uit mijn comfort zone is, ondanks dat je alles terug kunt sturen. Maar dat is juist ook wat het een leuk concept maakt, eens setjes krijgen die je normaal niet zou kiezen/bedenken. Lekker tegenstrijdig dit :Y)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:38

Ja om kwart over 10 bedacht dat de kaartverkoop was gestart dus gauw gekocht. Wat een man he <3 die stem is waanzinnig!

Het komt nu wel allemaal tegelijk hoor, J heeft een bedrijfsfeest dus ik moet in het net, voor Londen kon hij nu toevallig vrij krijgen en die game... Hij zit al dagen ernaar te kijken om dan zuchtend te zeggen, ''ik wacht wel tot hij wat goedkoper is, hij is wel erg aan de prijs blabla'' terwijl ik wel een nieuwe naaimachine kreeg zodat ik buiten mijn lessen om kan ploeteren. Nu had ik een reservepot voor de echte echte nood, dus daar heb ik dat spel van gekocht. Hij is zo gul en vrijgevig naar iedereen behalve naar zichzelf.

Ja ik ga in november zo'n doos bestellen. Wil graag nieuwe merken leren kennen.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:47

Wij hebben een tijd hello fresh gehad, wel makkelijk maar toen met zwangerschap gestopt.

Hier was het altijd een goede eter, alles ging erin. Nu gaat het in fases (denk met name door de tanden). Brood is een no go geworden. Pistoletje gaat dan wel weer, dus die haal ik soms, ik bak een keer in de week pannenkoekjes als ontbijt, zit alleen een kop melk, een ei en een kop zelfrijzend meel in. Daar gaan er 3 kleine van naar binnen. Groentenwraps vindt ze wel lekker, dat kan ook prima smorgens met een beetje zuivelspread en plakje kipfilet. Verder maak ik 2x per week verse soep, die krijgt ze bijna dagelijks, met een beschuitje erin. Fruit is wisselend. Die knijpfruitjes is ze gek dus kijken of ik ze vers kan gaan bereiden en dan invriezen. Er bestaan van die herbruikbare zakjes. Banaan, druif, aardbeien, mandarijn, meloen... eet ze wel in stukken. Binnenkort wat meer bento maken en opleuken. Ze is een 84cm en weegt 10.5kg nu.
Tis geen dikkerd maar ook niet dun.

_lautje_

Berichten: 9259
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-18 10:52

Hier wordt niks meer gepureerd. Dat weigert ze vanaf dat ze een jaar is.
Soep begint hier te komen. Gisteren had ze tussen de middag wat zelfgemaakte puntpaprika soep op en vond ze lekker.

Vanmorgen begon ze weer met een vreetfestijn. Er ging een croissant, gekookt ei, krentenbol, mandarijn en kiwi in :Y)
Ik denk dat we een groeistuip hebben.
Verder is ze echt enorm goed in dr sas. Lief en vrolijk. Zoet zelfstandig spelen. Praten neemt een grote vlucht. Zo leuk weer om te zien.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:57

We maken voor hem trouwens ook veel groentes met de sousvide, echt heel lekker!

MizzMontana

Berichten: 5686
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:04

Wij hebben een stoomoven, zat al in deze keuken. Had het op voorhand waarschijnlijk niet gekozen maar het is zo lekker en makkelijk!

pmarena

Berichten: 48143
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:14

Bij een pannenkoekenkind is een gewone simpele pannenkoek van banaan en ei (meer niet) misschien ook handig om wat voedzaam spul naar binnen te krijgen :)

Jeetje is Oot echt 15kg? Dat is Luukie ook met 3,5 jaar :P
Dan zit je al aan de limiet van een voor-stoeltje op de fiets....

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:20

Ja? Oh dan moet ik hem nog eens herwegen want qua bouw is hij nog steeds te klein voor dat ding :=

Ik heb me vast vergist!

Pantykous

Berichten: 10488
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:47

Cruz is 15kg, over de 90cm denk ik, nu 17 maanden.

Hij lust alles alleen stukken fruit willen er nog niet zo in, wel gepureerd. :j moet dat ook wat meer gaan aanbieden denk ik. Verder alles met de pot mee.

Ik ben toevallig net zelf op jacht geweest naar wat nieuwe merkjes, leuke dingen ontdekt.

Hebben hier mensen interesse in een kastopruiming? Dan knal ik wat op de Facebook.

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:57

Afhankelijk van de maat ben ik wel geïnteresseerd :)

B is nu 12,5 kg ongeveer, bij zo’n 81 cm op 18 maanden

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:12

Ryder: heeeeeeel erg bedankt voor de kaartjes voor de Gruffalo! Gup en ik hebben genoten!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:33

pmarena schreef:
Bij een pannenkoekenkind is een gewone simpele pannenkoek van banaan en ei (meer niet) misschien ook handig om wat voedzaam spul naar binnen te krijgen :)

Jeetje is Oot echt 15kg? Dat is Luukie ook met 3,5 jaar :P
Dan zit je al aan de limiet van een voor-stoeltje op de fiets....

Die maak ik ook vaak. Maar zijn altijd wel van die slappe dingen. Gooi er meestal havermout door. Degene die ik standaard maak kun je ook gewoon fruit aan toevoegen. Rood fruit of peer, banaan,...

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:34

Ik krijg juist van die dikke geflufte dingen met ei en banaan.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:42

Hangt denk ik ook af van hoe rijp je banaan is. Met havermout bakken ze fijner

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:48

Gewoon rijp denk ik. Ik gooi het in de blender tot het schuimig is.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:55

Daar zal het verschil misschien zitten. Ik plet ze tegenwoordig gewoon. Met de blender waren ze nog dunner

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 14:07

Wat gaan jullie hard! Ik lees wel alles mee maar reageer mobiel meestal dus kan dan niet echt lekker op iedereen reageren.

Zag iig weer leuke kleding voorbijkomen!

En even laten weten dat ik enorm opkikker van jullie eerlijkheid over het huishouden/opvoeden. Op de foto’s is het over het algemeen insta-materiaal. Fijnom te weten dat jullie worstelen met dezelfde dingen (schermpjes/voeding/driftbuien).

Ik ben echt niet helemaal lekker fit de laatste tijd dus het is nu helemaal dramatisch.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 14:26

Ik noem mijn zoontje met zijn 13 maanden wel eens voor de gein kliko. Eet echt alles. Hij is nu 78 cm en 10,6 kilo. Hij zit nu in de maten 74/80/86 afhankelijk van het merk.
Ben nog op zoek naar de groene Z8 trui. Ik zie op de boktgroep op fb vooral meisjeskleding voorbij komen

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 14:34

Mijn oudste at ook alles tot zijn 18 maanden ongeveer, waar is den tijd :')

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 14:39

Hier eet ze de ene dag alles wat los en vast zit (of op de grond ligt) en de volgende dag helemaal niks. Sinds ze zelf van dr stoel kan klimmen is het ook een behoorlijke uitdaging om haar iig een minuut of 20 daar te houden. Of te voorkomen dat ze op tafel klimt :o