Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 21:23

Daar heb ik een week geleden een lidmaatschapsverzoek geplaatst maar ik word steeds niet geaccepteerd

Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 21:34

Mavelle wat een prachtig kapsel <3 leuke outfit ook natuurlijk :)) maar die haartjes, waaauw. Begrijp ik goed dat je in de VS woont?

MM wat een leuke trui! Ook lekker herfstig qua kleur.

Via MP heb ik net de MR Leopard romper en Donkey trui overgenomen. Ben benieuwd, heb ik hopelijk (als ik niet opgelicht ben, je weet maar nooit) voor allebei wat leuks.

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 21:48

caro29 schreef:
Daar heb ik een week geleden een lidmaatschapsverzoek geplaatst maar ik word steeds niet geaccepteerd



Er staat er 1 voor 20€

Ik wil ook wel een bericht sturen. Ben van 3 groepen lid.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 21:50

Ik heb ook nog gekeken of ik hem kon vinden, maar ik ben m kwijt. Kan me wel herinneren dat het heel lang duurde voordat het verzoek werd geaccepteerd idd.

Wat een heerlijke kop met haar Mavelle!!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 22:37

Bayja schreef:
[ [url=m/X63RzG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van harte!!!

Die peace vingertjes! <3


Lieveli! Mijn dochter die eind dec 4 wordt weegt dat ook.
Heerlijk zo'n baby met reserves!

Hier nu een redelijke eter. Maar ik moet haar wel altijd uitdagen en overhalen. Eten lijkt hier geen vereiste.
Alle groenten/aardappeltjes maak ik een stamppotje van met stukjes gehakt. Anders eet ze het niet. Behalve sperziebonen. Die eet ze alsof het patat is. Maar ze lust niet zo veel verschillende groentes..
Bij macaroni gooi ik groette in de blender anders vist ze het eruit.
Lange tijd drink ze flink smoothies met groentes er in verstopt en ineens was dat vies.
Gelukkig wel veel fruit en komkommer.

In de ochtend eet ze pap. Ik hoop maar dat ze dat lang blijft doen want dat is echt een flink volwaardig ontbijt.

Even verder bijlezen..

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 07:09

Jaaa maar het is vast geen 15 kg want hij is geen dikke peuter, wel groot. Ga hem strsks wegen!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:16

simongek schreef:
caro29 schreef:
Daar heb ik een week geleden een lidmaatschapsverzoek geplaatst maar ik word steeds niet geaccepteerd



Er staat er 1 voor 20€

Ik wil ook wel een bericht sturen. Ben van 3 groepen lid.

Ik zit echt al vanaf half juli te wachten op goedkeuring op de pagina Z8 Jongenskleding Koop/verkoop (die met 16,6 duizend leden), begrijp ook het probleem niet...

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:42

@quellian daar staat ook nog steeds wacht op goedkeuring

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:03

caro29 schreef:
@quellian daar staat ook nog steeds wacht op goedkeuring

Ik heb eindelijk contact gehad met een beheerder... maar ik word niet toegelaten omdat ik een afgeschermd profiel heb. Dus misschien bij jou hetzelfde probleem?
Ze zei dat het erom gaat dat 'oplichters' vaak een profiel aanmaken zonder foto's oid en dat ze dan weinig kunnen doen. Hoewel ik denk dat ze ook weinig kunnen met foto's of vrienden zichtbaar, maar goed :+ Ik voel er weinig voor om alles zichtbaar te hebben voor de hele wereld.

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:12

Daniel heeft vandaag voor het eerst een spijkerbroekje aan :)

Hij past nu veel in maat 62 en vanaf 62 heb ik best wat spijkerbroekjes. Veel gekregen, een aantal gekocht, de meeste tweedehands. Vandaag eentje van Babyface, mooie slanke pasvorm. Van de week had hij een mooie grijze joggingbroek aan van Babyface, ook zo'n fijne pasvorm :)

Ik mag geloof ik blij zijn dan die van mij alleen nog maar melk mag haha :D Nu 5,6 kg bij een lengte van 62,8 cm, slank ventje. 10 kg en meer klinkt mij nu nog als heel veel in de oren haha, maar dat zal gauw genoeg anders zijn :+

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:21

Quellian schreef:
caro29 schreef:
@quellian daar staat ook nog steeds wacht op goedkeuring

Ik heb eindelijk contact gehad met een beheerder... maar ik word niet toegelaten omdat ik een afgeschermd profiel heb. Dus misschien bij jou hetzelfde probleem?
Ze zei dat het erom gaat dat 'oplichters' vaak een profiel aanmaken zonder foto's oid en dat ze dan weinig kunnen doen. Hoewel ik denk dat ze ook weinig kunnen met foto's of vrienden zichtbaar, maar goed :+ Ik voel er weinig voor om alles zichtbaar te hebben voor de hele wereld.


Hmm.. heb je wel een profielfoto? Ik heb namelijk volgens mij ook alles afgeschermd, behalve dan profielfoto en omslagfoto, maar daar kun je ook weinig mee. Misschien woonplaats. Wel vreemd, als mensen willen oplichten doen ze dat soms zelfs met naam en toenaam, dus je voorkomt er volgens mij weinig mee.

Gister dit Adam&Yve broekje kunnen scoren via een van de mama's van m'n zwangergymclubje :') , nieuw met kaartjes:
Afbeelding
Wat een fijn broekje! Dikke stof en heel smal (daarom paste hij niet bij het kindje waar die voor bedoelt was) waardoor hier perfect!
Vandaag gecombineerd met z'n wombat trui
Afbeelding
en Adidas sneakers. Lief en stoer tegelijk :)

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-18 11:26

Oh dat is echt een mooi broekje ja!
Die Wombats zijn echt wel heel tof.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:30

Nymeria schreef:
Gister dit Adam&Yve broekje kunnen scoren via een van de mama's van m'n zwangergymclubje :') , nieuw met kaartjes:
m/hXY7SB.jpg

Wat is die leuk!!

Dagmar80, Babyface heeft inderdaad leuke broekjes voor die ukkies!
En dat groeien gaat rap zat! Mijn zoontje (bijna 17mnd) heeft onlangs de 10kg (78cm) aangetikt, is geen groot of grof kind, volgt dezelfde groeilijn als zijn broer en dat is een sliert.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:32

Oooh tof broekje zeg. Houd ik ook van.

Heb via mp een 4 seizoenen puckababy gekocht, wel blij mee.

Ook bij de H&M 2 maillots gekocht.

Zit te wachten op wat kniekousjes van ali, maar heb geen geduld meer. Is 3w geleden besteld.
Laatst bijgewerkt door Michelle77 op 24-09-18 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:38

Ik heb er net een op gezet. Heb 2 dezelfde maar wil een nieuw kleurtje uit de nieuwe collectie :')
Vind het wel een superfijne slaapzak!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:41

Nymeria schreef:
Ik heb er net een op gezet. Heb 2 dezelfde maar wil een nieuw kleurtje uit de nieuwe collectie :')
Vind het wel een superfijne slaapzak!

Gaan volgens mij hard zat op mp

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:57

Leuke set nymeria.

En caro29. Zeg maar als ik ff moet reageren voor je.

Vandaag voor het eerst borgvest aan. Was fris.


Afbeelding

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:08

Super leuk!! Dat vest staat ook nog op mijn wishlist!

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:12

Quellian schreef:
caro29 schreef:
@quellian daar staat ook nog steeds wacht op goedkeuring

Ik heb eindelijk contact gehad met een beheerder... maar ik word niet toegelaten omdat ik een afgeschermd profiel heb. Dus misschien bij jou hetzelfde probleem?
Ze zei dat het erom gaat dat 'oplichters' vaak een profiel aanmaken zonder foto's oid en dat ze dan weinig kunnen doen. Hoewel ik denk dat ze ook weinig kunnen met foto's of vrienden zichtbaar, maar goed :+ Ik voel er weinig voor om alles zichtbaar te hebben voor de hele wereld.


Dan is dat bij mij ook zo. Ik heb oa vanwege mijn werk alles afgeschermd. Dat kunnen zij dan ook even mededelen.

@simongek ik heb de trui. Toch nog een keer een mail eraan gewaagd en opeens een reactie

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:38

Ah mooi toch gevonden caro

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:48

simongek schreef:
Ah mooi toch gevonden caro


Wordt vandaag al verzonden

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-18 12:53

Hier net een heel mooi broekje van Phil and Phae besteld.
Kijk verder nog even bij de Zara voor simpele broekjes. Mevrouw is zo aan het bunkeren qua eten dat ik een groeispurt verwacht.
Merk wel dat ik momenteel vooral veel rustige kleuren en items koop. Maar kan ook zijn omdat ik weinig vindt waarvan ik echt zag Ja!!

Afbeelding

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:31

Heeft iemand hier toevallig een patroontje van een rokje (80/86). Of zo'n Salopette rokje. Zo'n wijd rokje met elastiek bovenin.
En van een simpel broekje/legging?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:44


Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:54

Zou het wat zijn om nu alvast een autostoel te kopen voor ong. 4-12 jaar of is dat nog wel erg vroeg? Er zijn nu mama mazzeldagen dus extra korting :+.
Zag dat het vanaf 15kg is en schat dat meneer dat ongeveer al wel is.