Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:01

Hier krijgen we veel doorgeschoven van een kennis met een meisje wat een jaar ouder is. Laatst weer twee vuilniszakken vol. Daar zoek ik gewoon uit wat ik leuk vind en rest kan ik anderen blij mee maken. Met als gevolg dat ik in een keer klaar ben voor deze zomer en niks meer hoef te shoppen }:0
Nou ja, straks nog wat lange broeken en leggings maat 98 maar qua shirts, korte broeken en jurkjes zijn we helemaal klaar.

Michelle, Flo is idd superleuk. Heb hier nog wat broekjes en longsleeves liggen in maat 80. Wil ze wel even voor je opzoeken als je interesse hebt? Kan ze makkelijk meenemen als ik naar mijn ouders ga

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:25

Ja hoor Ingrid!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:31

De groene jas van Tumble is erg leuk!!
En het gele shirt van pantykous vind ik erg leuk, om de een of andere reden vind ik geel sowieso leuk bij die kleintjes, terwijl ik er zelf niks mee heb.

Ik heb via een berichtje op een FB verkoophoek nieuwe collectie nOeser kunnen kopen met 25% korting. Dochtertje was jarig dus ze gooide er een kortingsactie in op de website voor alle nieuwe collecties. Hier zat ik op te wachten, dus gelijk 4 items besteld. Nu vind er onder dat bericht een klein relletje plaats door volgens mij eigenaren van andere websites voor kinderkleding. Mag je zelf geen korting bepalen op nieuwe collecties? Of is dat gewoon een ongeschreven regel of zo?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:43

Soms mag dat inderdaad niet :)

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:53

Hier voor DL voor deze zomer niets meer nodig tenzij ze ineens gaat groeien.
Maar we hebben nu twee spijkerbroekjes, twee leggings, twee tuniekjes, twee shirts en 6 jurkjes (en nog twee vestjes en een jasje).
Moet voor haar nog wel sandalen hebben.

ZL1 moet ik dit weekend even kijken wat nog past, volgens mij is hij behoorlijk gegroeid dus denk dat ik voor hem flink wat shirts kan maken.
Schoenen en sandalen passen hem nog.

Voor ZL2 zal ik niet veel nodig hebben, heb laatst twee broekjes gemaakt en we hebben drie shirtjes.
Maar eigenlijk heeft hij alleen kruippakjes aan.


ZL1 en DL hebben beide van 12 tot 18 maanden in maat 74 gezeten.
Daarna van 18 tot 24 maanden in maat 80.
DL draagt nu maat 86 en ZL1 qua lengte 110, omvang 98/104.

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:09

Nymeria schreef:
De groene jas van Tumble is erg leuk!!
En het gele shirt van pantykous vind ik erg leuk, om de een of andere reden vind ik geel sowieso leuk bij die kleintjes, terwijl ik er zelf niks mee heb.

Ik heb via een berichtje op een FB verkoophoek nieuwe collectie nOeser kunnen kopen met 25% korting. Dochtertje was jarig dus ze gooide er een kortingsactie in op de website voor alle nieuwe collecties. Hier zat ik op te wachten, dus gelijk 4 items besteld. Nu vind er onder dat bericht een klein relletje plaats door volgens mij eigenaren van andere websites voor kinderkleding. Mag je zelf geen korting bepalen op nieuwe collecties? Of is dat gewoon een ongeschreven regel of zo?


Meelezer meld zich
Dat mag inderdaad niet, andere winkels en webshops krijgen daar last van. Veel merken geven zelf aan vanaf welke datum de uitverkoop pas mag starten. In België is het zelfs landelijk vastgesteld.
Door het (te) vroeg afprijzen van (vooral) webshops, gaan veel stenen winkels kapot.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:34

Thanks voor de opheldering. Kan me voorstellen dat het voor andere webshops vervelend is, maar geen idee dat het ook echt niet mag. Je leest bij bijna elke website wel korting vanwege Pasen, lid worden van de nieuwsbrief, een review schrijven etc.

Pantykous

Berichten: 10487
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 08:02

Nymeria schreef:
Thanks voor de opheldering. Kan me voorstellen dat het voor andere webshops vervelend is, maar geen idee dat het ook echt niet mag. Je leest bij bijna elke website wel korting vanwege Pasen, lid worden van de nieuwsbrief, een review schrijven etc.


Soms wel een bepaald percentage maar 25% is echt heel ongebruikelijk. En inderdaad erg vervelend voor andere ondernemers.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 09:03

Pantykous schreef:
Nymeria schreef:
Thanks voor de opheldering. Kan me voorstellen dat het voor andere webshops vervelend is, maar geen idee dat het ook echt niet mag. Je leest bij bijna elke website wel korting vanwege Pasen, lid worden van de nieuwsbrief, een review schrijven etc.


Soms wel een bepaald percentage maar 25% is echt heel ongebruikelijk. En inderdaad erg vervelend voor andere ondernemers.


Ik vond het ook wel hoog ja, voor de nieuwe collectie. Maar aangezien ik een heel stapel items had wat ik hier van wilde hebben zonder nadenken dankbaar gebruik van gemaakt. Voor mij in dit geval een gelukje en ben niet de enige, de halve site is leggetrokken :oo

Wat ik ook bijzonder vond is dat ik laatst op een andere website hetzelfde merk tegenkwam waar items rond de €10 euro duurder waren dan op de site van het merk zelf. Dat zal vast allemaal mogen, maar als consument loont het wel om hier en daar wat onderzoek te doen. Dat scheelde echt veel!

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 10:00

Is de korting van Noeser nog steeds op die site? Ik wil ook nog wat van de nieuwe collectie bestellen :+

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 10:54

Ja, maar er is al veel weg qua maten. Ik ben lid van de verkoophoek op FB, daar werd dit berichtje gepost. Site is bambiniamore.nl en de kortingscode Jayde.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:24

Bedankt voor de tip! Ik lees hier al een tijdje mee, leuk inspiratie opdoen voor ons eerste kindje over een paar maanden. Er komen zulke leuke kleertjes en merken voorbij hier! Heb nu wat van de Noeser in de sale daar gekocht, juist de kleine maatjes die nog beschikbaar waren hebben wij nu nodig. :)

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:34

Dat is geluk hebben! Ik was er vroeg bij, dus in 68 en 74 ook nog kunnen slagen.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 11:41

Wat ik wilde was idd al weg. Misschien maar goed ook. :')

Gisteren mijn vrachtwagenrijbewijs gehaald en hebben gelijk al iets op het oog dus mag niks meer uitgeven nu.
Moet (als het wat wordt) nog een topsleeper op en de living wat luxer (wc/douche/standkachel).

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 13:40

Ik heb een koopstop. Maar ja, mijn moeder niet, zo even naar Bergen msschien.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 15:46

Das ook niet gek, lautje!! 8-)

Ik mag morgen in Utrecht nog kijken voor de mini. Voor mezelf vind ik shoppen nu toch stom ivm nog wat extra kilo's na de zwangerschap, meh. Van mij mag oma wel wat meer shoppen, Haha! Komt hier weinig voor helaas, maar beiden passen elke week op, dus dat is wel top.

Outfit hier vandaag met die kou:

Afbeelding

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 15:51

Zo leuk, die dot op dat mutsje!
Ik ga vandaag de deur niet uit net de meisjes.... Die waaien zo uit de kinderwagen, haha.
Vandaag lui dagje dus ze liggen nog in hun pyjama En slaapzak. Lekker schandalig!

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 16:11

Lekker vestje +:)+

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 16:16

Hier een uk die logeert bij oma.
Wij hadden gisteren een feestje en gaan straks met ze uit eten.

Oma shopt hier wel, maar niet heel veel. Maar als ze koopt zijn het echt mooie dingen. Ze heeft 5 kleinkinderen dus dan is het toch afwegen.

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:10

Wat een onwijs leuk setje Nymeria. Helemaal mijn smaak!

Ik zag vandaag een leuk (zomers) setje bij de zeeman dat ik niet kon laten liggen:


Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:15

leuk setje Nymeria. Is dat het vest van Noppies?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:48

Wibra heeft ook weer leuke dingen voor de zomer voor zowel jongens als meisjes.

Vandaag gezwicht voor een jurkje van Z8

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:56

Dank jullie!
Vest is van Noppies idd. Heel fijn ding. Had een maatje kleiner ook een ander kleurtje met een muts, zo leuk!
Zeeman heeft leuke dingen nu, zelf ook een zomerjasje gescoord van de week.

Leuk Keet, welke heb je? Vind Z8 erg leuk voor jongens en meisjes.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:57

Wat een leuk vestje idd!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:03

Hier vandaag in Mexx...

Shirtje/tuniek hadden we besteld en eigenlijk verkeerd gedaan, niet op de print gelet. Niet echt geschikt voor de zomer... Maar ze past m nu al.... Wel wat ruim, maar toch.
Afbeelding



Van imps een leuk rokje binnen, shirtje hadden we al.

Slapen is overdag momenteel drama, maar gelukkig valt ze na veel brullen wel in mijn armen in slaap, en Dr even op de bank kunnen leggen net.


Afbeelding