Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 18:46

Zara hier ook wisselend idd.

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 18:50

Oh jammer emoe, te klein hier..

Hier ook familiedrama helaas. Laten we zeggen dat aangetrouwde mensen met psychische problemen niet echt bevordelijk zijn voor de banden hier. Mijn vader heeft Ninthe al meer dan een jaar niet gezien.. En dat is in dit geval niet mijn keuze.

Ik heb ook 2 mp bestellingen onderweg. Tumble maillots en wooden buttons jurkjes. Ben heel benieuwd naar de staat als ik het morgen en vrijdag binnen krijg

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-18 19:00

Hier ook geen extreme familie omstandigheden. Tuurlijk broers en zussen wel eens wrijving, maar we zijn er altijd voor elkaar. Onvoorwaardelijk.

Mijn man heeft wel een dochter welke hij al jaren niet ziet. Dat is een heel groot verdriet en gemis. En hoe langer het duurt wordt ook de kans groter dat het niet goedkomt. Ze is altijd welkom, maar als je je vader niet ‘kent’ ga je ook niet zomaar contact opnemen.
Ik vind het nu wel moeilijk dat Julia een grote zus heeft die ze niet kent en leert kennen. Dat is voor beide meiden een gemis.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 19:09

:(:) :(:) :(:) meiden :(

pmarena

Berichten: 48122
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 19:28

Oh sneu zeg voor het meisje zelf ook.... jammer dat dat dan zo moet.

Hier wel de familie van schoonzusje waar echt de raarste dingen gebeuren, soap-schrijvers zouden er van smullen. Ook heel sneu voor oma maargoed moeder is er een poosje geleden uitgestapt en nu ziet oma de kinders weer vaker dus weer een nieuw hoofdstuk....

Maar mensen maken elkaar toch het leven zuur jongens met allerlei eigenlijk heel onnozel getrut :n

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 19:49

Ah Lautje dat is ook verdrietig zeg.

Ik kom zelf uit een gezin van 12 kinderen (zelfde vader en moeder) en gelukkig nooit echt gedoe. Kom echt uit een fijne familie wat dat betreft net als ml.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:03

12 :wow: wat leuk!

Overigens is het begonnen hoor, schoonouders willen langskomen om te praten. Nope, nee, no bueno.

Pakjes van de H&M zijn binnen, 92 is veel te groot :') dus terug en opnieuw besteld maar het turkooizen panterprint setje (hoe spreek je dat uit?) is niet kleiner dus Oot heeft nu een sweaterjurkje.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:08

Keet schreef:
Hier is het met mijn broer mis gegaan na de bevalling van mup.
Kreeg mijn broer niet te pakken dus plaatste het in een app groep voor ik nog eens belde. Per ongeluk de verkeerde en daar zat hij ook in. Dus hij pissig dat hij het daar moest lezen.
Uiteindelijk na 6 weken radiostilte heeft mijn man hem uitgenodigd voor kraamvisite.
Maar is niet meer goed gekomen. Vooral zijn vrouw speelt ijskonijn als we ergens tegelijkertijd zijn. Wisselt geen woord met je en laat gesprekken doodbloeden.
Nou prima, dan niet. Wij steken er geen moeite in. Gaan naar verjaardagen en geven hun kind een cadeau en vice versa.

Beetje kinderachtig van em. Hij kon ook wel zien dat je m had proberen te bellen toch?
Dat soort dingen snap ik nooit zo

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:08

Nee had oud nummer :+

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:10

Ik snap sowieso niet dat je door zoiets een volledige relatie laat vergallen. Was wel bijzonder weinig voor nodig dan om het over het randje te helpen.

Succes ermee Lieveli.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:16

Oef, succes Li....!

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:18

Wat naar Lautje. Dat is alle feest- en verjaardagen een gemis. Hoeveel scheelt Juul met haar zus? Hier is de band met stiefdochters ook niet altijd zo goed als wij graag zouden willen, helaas. In je achterhoofd ben je er altijd mee bezig hoe het toch beter kan.

Mooie kleding zag ik voorbij komen van jou pmarena, staat hem erg leuk!

Ik zag nog meer moois maar dit is me zo even bij gebleven.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-18 20:24

Ze schelen 9 jaar. Mijn man was heel jong toen zijn oudste werd geboren.
Ik scheel zelf 13 jaar met mijn (half)zus en heb met haar een super band. Dus ik weet dat dat verschil in leeftijd geen belemmering hoef te zijn, maar ook juist kan verrijken.
Maar goed ik ben geen partij hierin dus kan ook niet veel doen.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:34

Mijn broer kent mijn zoon niet. Heeft geboortekaartje en WhatsApp gehad maar nog niks gehoord. Mijn zoon heeft een half zus. Geen idee of die elkaar gaan leren kennen. Heb af en toe wel contact met haar moeder. Zijn vader is volledig uit beeld. Verder is er altijd wel iets

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:35

Emoe schreef:
Ah Lautje dat is ook verdrietig zeg.

Ik kom zelf uit een gezin van 12 kinderen (zelfde vader en moeder) en gelukkig nooit echt gedoe. Kom echt uit een fijne familie wat dat betreft net als ml.



:wow:

Nou dat lijkt mij minder leuk. Ik kom uit een dorp waar 7-8-10-13 kinderen normaal zijn maar toch......je kunt er nooit zo voorwaardelijk voor je kinderen zijn als je er 1-2-3 heb.
Een zorgenkindje krijgt automatisch meer zorgen.....alhoewel meisske met down wat ik ken werd in een familie van 14 kinderen opgesloten in het tuinhuisje met 23 uit huis geplaatst gelukkig.

Maar een kindje wat gewoon meedraait lijkt mij wel te kort schieten in heel groot gezin.

Ik heb niemand -O- ook niet alles vroeger vond ik het niet erg maar nu ervaar ik het echt als een gemis vandaar mijn drang naar een 3e kindje...die er niet gaat komen wat nog soort rouwverwerking is

rossi

Berichten: 889
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:37

EedihcrO schreef:
rossi schreef:

https://www.fieppie.nl

Heerlijk zachte stofjes en heel veel keus. Levertijd is wel wat langer maar alles wordt op bestelling gemaakt. Ben er zelf super enthousiast over!


Hoe vallen deze maten? Weet je dat ook? Wil graag voor de winter iets bestellen, maar ze gaat nu ineens even heel snel en twijfel dus tussen 86 en 92.


Wij zitten momenteel tussen 92 en 98 in en heb bij fieppie alles 98 besteld zodat het nog even meegaat. Maar vandaag al salopette aangedaan en zit niet verkeerd. Valt dus gewoon op maat.

Pfff familiedramas het is me wat...
Lieveli ik hoop dat de nasleep van je beslissing meevalt. Ik kan het me helemaal voorstellen dat zon eenrichtingsverkeer niet fijn is.

Wij hebben tijdje terug ook ervoor gekozen om eens voor onszelf te kiezen ipv schoonzusje weer eerste viool te late spelen en ons weer aan te passen. Gevolg ze zijn zo geschokt en op tenen getrapt dat alle contact is verbroken. Gwyn is toch wel hele tijd verdrietig geweest dat ze niet meer met neefje en nichtje mag spelen. We wonen nb naast elkaar en kids mogen geen kick meer op elkaar geven omdat volwassenen niet volwassen genoeg zijn om iets uit te praten. Gelukkig aan mijn kant wel hele fijne familie met nooit problemen.

Zag nog mooi hm bestelling ea dingen voorbij komen. C&A jasje had ik hier ook graag gehad maar al uitverkocht.

Lautje dat lijkt me heel erg verdrietig geen contact meer met je kind.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:39

caro29 schreef:
Mijn broer kent mijn zoon niet. Heeft geboortekaartje en WhatsApp gehad maar nog niks gehoord. Mijn zoon heeft een half zus. Geen idee of die elkaar gaan leren kennen. Heb af en toe wel contact met haar moeder. Zijn vader is volledig uit beeld. Verder is er altijd wel iets


Sinds mijn laatste zwangerschap mist ik boel hersencellen....dit snap ikniet :')
Is de vader van jouw zoon dezelfde vader als halfzus en hij heeft met beide geen contact?

Appeltje00

Berichten: 5013
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:45

Dani: ja heel jammer, maar voortaan maar nieuw kopen of in een tweedehands winkeltje hier in de buurt. Ik heb misschien te hoge eisen. Ik ben zelf nogal een pietje precies met wassen en strijken. Wel fijn dat jij wel goede aankopen hebt gedaan! Het is een kwestie van geluk ook denk ik.

Lautje: dat is moeilijk inderdaad. Lastig dat Julia haar zus niet leert kennen. Wellicht later? Ik heb m’n halfzus op latere leeftijd leren kennen.

Emoe: 12 kinderen! Wat super leuk. Ik hoop ook op een groot gezin, maar 3 is wel de max denk ik.

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:50

Haha ik zou er zelf ook geen 12 willen, alsjeblieft zeg. Heb m'n handen nu al vol aan 1tje. De max is voor nu 2, misschien 3.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-18 21:04

Ik had graag wel 4/5 kinderen gewild. Nu zwanger van de tweede en gezien de moeite die het kost om zwanger te worden en zwanger te zijn denk ik dat het bij 2 blijft.
Wie weet word ik ooit natuurlijk zwanger. Dan zeer zeer welkom.
En misschien dat we over paar jaar zeggen gaan we weer traject in voor een derde.

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 21:09

Lieveli wat een rotsituatie zo zeg met de familie van J. Groot gelijk dat je niet gaat. Een keer kun je nog over je hart strijken maar als het al tijden zo gaat zou ik ook lekker thuis blijven.

Dani wat een leuke kleertjes! <3 Zag o.a. bij de C&A vandaag ook leuke dingen voor jongens hangen.
Ga zelf toch ook eens wat vaker H&M en Zara website in de gaten houden, die winkels zitten hier niet echt in de buurt dus die vergeet ik gewoon om te kijken.

Emoe jammer dat de teckeljurk niet zo mooi staat bij je dochter. Blijf het een gaaf printje vinden.

Cemlys ook weer lekker geshopt, leuk!

Daniëlle wat een vervelende situatie zo met je vader die Ninthe niet ziet. Al is het nog het meest zijn gemis.

Lau moeilijke situatie met dochter van je man zo/zus van Julia. Lastig dat ze haar vader ook niet ziet en hem dan idd ook straks echt niet kent als vader.

Emoe wauw wat een groot gezin, lijkt me ook wel heel waardevol als je zo'n grote fijne familie hebt :)

Caro ook een heftige situatie met je broer. Hebben jullie uberhaupt geen contact?

Dikke knuffel voor iedereen die dat kan gebruiken :(:)


Hier vandaag nog wat kleertjes meegenomen uit de stad:
Afbeelding
Nu nog serieus op zoek naar leggings/broeken die wel fatsoenlijk zitten. Bijna alles wat nu in de kast ligt in maat 68 zakt van haar kont :+.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 21:13

Wat een trieste verhalen eigenlijk, zo heeft ieder huisje toch echt zijn kruisje

Begrijpelijk Laura. Zouden jullie niet willen adopteren? (Persoonlijke vraag, dus als je niet wilt antwoorden)
Geloof dat dat enorm duur is? En lijkt me enorm heftig.

Onze gastouder heeft een biologische dochter en een adoptie dochter, die als pleegkind bij hun is gekomen en later geadopteerd.


Tita, ik mis ook wat cellen, want snapte het stukje van caro ook niet :)

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-18 21:21

Adopteren is wel iets wat we hebben besproken toen het leek dat ik geen kinderen kon krijgen. Nu is het niet iets wat we nu zouden willen. Pleegkinderen is wel iets wat voor over een paar jaar een optie zou zijn.
Maar wie weet dat we dan alsnog zeggen adoptie is een optie.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 21:25

Ik heb daar wel heel erg over na gedacht. Niet omdat ik ze niet krijgen kan maar er zijn nog zoveel kinderen die zonder liefde opgroeien..

Maar.. Ik ben inmiddels 40.. Ik denk dat je met zo'n kindje veel thuis moet zijn. Zeker in het begin.. daarbij moet (zo was het wel iig) je getrouwd zijn.. enz..
Boven de 42 komt er een kindje dat boven de 4 jaar is meen ik. Vaak met een handicap. Vraag me niet waarom maar zo zijn die regels (toen ik me er in verdiepte iig)..

Pleegkinderen hebben helaas vaak een flinke rugzak..
Ik heb hierover gesproken met mijn werkgevers (artsen) en mensen met pleegkinderen in het gezin. De biologische kinderen waren er vaak niet zo blij mee.. de pleegkinderen kregen zoveel aandacht (uiteraard door de problemen) dat ze zich achtergesteld voelden. Nu wil ik dit niet stigmatiseren natuurlijk! Maar je weet niet wat je 'krijgt'.. Bovendien kan een pleegkind zo weer weggaan.. zou mijn hart breken geloof ik.

Toch speelt het nog altijd door mijn hoofd. Misschien als ik ooit toch besluit te stoppen met werken..

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 21:56

De “vader” van mijn zoon heeft een dochter. Hij ziet haar 1x per 2 weken 3u. Ik en mijn zoon bestaan niet voor meneer. Vindt het ondertussen prima


quote="tita"]
caro29 schreef:
Mijn broer kent mijn zoon niet. Heeft geboortekaartje en WhatsApp gehad maar nog niks gehoord. Mijn zoon heeft een half zus. Geen idee of die elkaar gaan leren kennen. Heb af en toe wel contact met haar moeder. Zijn vader is volledig uit beeld. Verder is er altijd wel iets


Sinds mijn laatste zwangerschap mist ik boel hersencellen....dit snap ikniet :')
Is de vader van jouw zoon dezelfde vader als halfzus en hij heeft met beide geen contact?[/quote]