Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 14:12

En met groen en donkeroranje en ook met donkere tinten rood. Ik draag zelf graag oudroze :))

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 00:05

Mavelle Hoe oud is je dochter? Ik zou dit voor mijn 5 jarige zo combineren: roomwit longsleeve of tshirt erop, donkerblauw vestje of denim jasje, en als het nog te koud is kan inderdaad een maillot in dezelfde kleur. Moet je alleen ff kijken welke schoentjes je eronder doet,
Zou dan zelf kiezen in ongeveer dezelfde tint roze als de rok (als ze nog heel jong is hoeft dat natuurlijk niet)

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 01:13

Afbeelding ooohhh als ik nog een mini guppie had dan zou ik het wel weten. Quapi, helaas voor mij niet op amazon te krijgen.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 07:31

Ik ben niet zo quapi fan. Ik houd niet van die felle kleuren.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 08:54

Voor jongens kan Quapi nog wel leuk fleurig zijn. Maar voor meiden is het echt niet mijn smaak nee. Te hard van kleur en dan ook net ‘foute’ kleuren met veel oranje en turquase. Mag van mij wat subtieler :o

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:01

Turquoise staat mijn dochter wel heel leuk. Heb voor de zomer wel wat quapi. Is niet allemaal fel hoor, moet soms even goed zoeken! Nu ook veel donker blauw, koraal en strepen.
Sommige lchte kleuren maken mijn dochter heel flets. Bovendien is het mooi smal, daarom vind ik het best een fijn merk! Ik hou gewoon niet van te groot vallend bij die kleintjes. Maakt gauw wat armoedig vind ik. En groot vallend is nog al snel bij de dunne kindjes..

Oud roze combineer ik graag met antraciet of donkerblauw. Dit omdat het minder flets maakt. Je moet dus vooral even kijken naar je kind of je er iets lichts of donkere kleuren bij combineert. Maar oud roze vind ik heel leuk! :j

liesJ
Berichten: 1634
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Barendrecht

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:50

Dat setje van quapi voor jongens is echt super leuk, toch maar even in de winkel kijken

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:18

Aah bedankt voor alle goede ideeën! Ze is nu dik een half jaar oud. Ik denk dat ik voor een gebroken witte trui ga met een maillotje met motiefje. Ik dacht eerst aan leggings maar met een rokje is zo’n maillotje denk ik toch veel leuker. Goed idee! En anders vind ik donkerblauw ook een goede optie. Het rokje is trouwens echt oudroze en geen zalm, vertekend een beetje door het lamplicht denk ik

Dat jongenssetje van quapi is leuk zeg!

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:13

Klinkt leuk Mavelle!

Quapi is niet echt mijn ding, ik ben meer van de neutralere kleuren.

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 19:06

Mijn kids hebben een tintje, dus ze kunnen het wel hebben *D Maar iedereen zijn smaak!

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 19:57

Ik heb nog wat van de Zara gescoord. Lekker voor erbij.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

En nog een lekkere zomerse legging van Mingo
Afbeelding

En nog wat van drop 2 van Mini Rodini. Maar dat komt pas 1 maartuit officieel. Maar wel weer te schattig.

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 20:03

Thanks Lautje, ik ga linea recta naar de Zara website :o Die shirtjes zijn helemaal mijn smaak.

Heb vanmiddag nog 2 sweatshirts bij de Hema gekocht voor m’n dochter. De lichtroze met katjes en de donkerroze. Zal straks even kijken of ik een foto kan vinden.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 20:46

Ja zijn lief hè die shirtjes. Lekker in het voorjaar met een vestje. Legging er onder en klaar.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 21:58

Ik kom me ook (weer) even melden. Jullie gaan super hard dus houd het maar moeilijk bij maar vind het wel leuk mee te lezen :)

Deze week voor het eerst bij ons in het dorp (woon hier net een maand) de kinderkledingwinkel in gelopen. Helemaal verliefd geworden op dit jasje.
https://www.bol.com/nl/f/noppies-meisje ... 078759459/
In het echt vind ik hem wel veel leuker dan zo op de foto (en bij ons was hij ook beter afgeprijst).
Vind het alleen wel ontzettend spannend of ik de maat goed gegokt heb voor volgend jaar. Uiteindelijk toch gekozen voor maat 92, ze hadden ook 86 maar die was eigenlijk alleen in de mouwen iets korter, verder minimaal verschil.

Emilie heeft nu 68 (begint al richting 74 te gaan zelfs, 7 maanden). Jasje is voor volgend jaar.. beetje gegokt aan de hand van de maat van zoonlief.

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 22:45

Wat een geweldig jasje <3

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 23:30

Lief jasje ja. Vindt persoonlijk 92 wel ruim. Maar Noppies kan soms klein vallen.

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 23:31

Oh wat een leuke spulletjes weer! Ik moet mezelf echt zó bedwingen....

Ik trok gisteren en vandaag weer een nieuw setje maat 74 aan, maar ik moet het arme kind er bij de truitjes en jurkjes al weer in wurmen. Zo zonde! Ze werd gisteren 5 maanden. :o
Net bij een paar webshops mijn winkelmandjes maar gevuld met maat 80, vooral zomergoed maar ik vind het nu toch wel heel moeilijk inschatten. Ze moet toch een keer wat stabiliseren in de groei?
Ik ben bang dat als ik wacht met maatje 80 kopen er straks niet zoveel leuks meer te krijgen is... Waar kun je fijne joggingsbroekjes krijgen: effen of met een printje en het liefst pastel tinten?

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 23:45

Lautje ik twijfel ook hoor. Mijn zoon is precies 21 maanden ouder dan dochter en had dit jaar een winterjasje maat 92. Maar dat was een groot vallende. Deze leek klein te vallen, plus dat ik de 86 en 92 op elkaar gelegd had, breedte scheelde misschien een cm, lengte niet maar mouwen wel 2 cm.
Jasje is niet heel dik dus dan kies ik liever voor de optie goed een dikke trui er onder te kunnen hebben.

Voor de geïnteresseerden, Kleertjes.com heeft hem in 86 met 60% korting.

Pinda ik vind de jogging broekjes van HEMA erg fijn, maar niet echt pastel kleurtjes..

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-18 07:33

En dit is een asje wat normaal over de bibs moet vallen denk ik hè? Dan kan het al snel natuurlijk. Valt het alleen wat korter.

Jasjes zijn vaak apart qua maat. Hier een tof denim jasje van tumble gekocht vorig jaar. Maat 74. Was voor het afgelopen voorjaar. Heeft tot 2 weken terug gepast en gaat nu iets krap zitten.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 07:33

Pinda. Bij de zara?

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 08:19

Leuke shirtjes lautje, zag ook alweer leuke dingen in hun collectie

Ik ben benieuwd naar het nieuwe merk koko noko, zou eind van de maand in de winkels hangen maar nog niets gezien er van. Ik heb echt nog maar weinig zomer/lente. 2 jurkjes, broek en shirt dus er kan nog een hoop bij.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-18 08:33

Lijkt een beetje op Noppies en Dirkje of niet dat Koko Noko?

Ik moet zo even kijken voor rompers en wat leggings/broekjes. Dus ga even langs Kidsdepartment.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 08:47

Cemlys schreef:
Leuke shirtjes lautje, zag ook alweer leuke dingen in hun collectie

Ik ben benieuwd naar het nieuwe merk koko noko, zou eind van de maand in de winkels hangen maar nog niets gezien er van. Ik heb echt nog maar weinig zomer/lente. 2 jurkjes, broek en shirt dus er kan nog een hoop bij.


Nog 5 dagen!

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 13:23

Ik hou juist van quapi :j weer hoop leuke dingen deze zomer.

Ook van b nosy weer leuke polo's maar de kwaliteit is niet super.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 13:43

Ook fan van Quapi, B nosy is inderdaad mindere kwaliteit en ik vind Funky XS geweldig deze zomer:

Afbeelding
Funky XS

Afbeelding
B.nosy

Afbeelding
Funky en Quapi

En nieuwe zomerjas van Quapi:

Afbeelding