Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:40

oomens schreef:
Riddershow schreef:
Iedereen moet badkleding aan.

Gaan daar serieus mensen heen dan? Lijkt mij hoogst onprettig, zo zweten in textiel.


Ik kan mij dan weer niet voorstellen dat er mensen naar toe gaan als het geen badkleding dag in. Lijkt mij verschrikkelijk, al die naakte mensen :=

Indy_Mouse_9

Berichten: 2122
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:41

Als er niemand naar de badkledingdag gaat heeft Savannah het lekker rustig :+

Mij lijkt het ook niets, en daarnaast is mijn ervaring dat je heel snel vergeet dat iedereen naakt is. Dat is een beetje een rare bewoording, maar iets beters weet ik niet. Het is zoiets als dat het niet relevant is, omdat iedereen naakt is, ofzo.

Edit: daarnaast is zwemmen in je blote kont echt bijzonder plezierig :o
Laatst bijgewerkt door Indy_Mouse_9 op 18-01-18 16:43, in het totaal 2 keer bewerkt

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:41

oomens schreef:
Riddershow schreef:
Iedereen moet badkleding aan.

Gaan daar serieus mensen heen dan? Lijkt mij hoogst onprettig, zo zweten in textiel.


Bikini stof is toch gemaakt om nat te worden? Ik vind sauna heerlijk met badkleding. Zou voor geen goud naakt naar een sauna gaan :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:42

Indy_Mouse_9 schreef:
Zo niet heeft Savannah het lekker rustig :+

Mij lijkt het ook niets, en daarnaast is mijn ervaring dat je heel snel vergeet dat iedereen naakt is. Dat is een beetje een rare bewoording, maar iets beters weet ik niet. Het is zoiets als dat het niet relevant is, omdat iedereen naakt is, ofzo.


Jaa, maar toch komen er vaak oudere mensen en ik ben 18.. Dus voel me bij voorbaad al niet lekker in mn nakie en daarbij ben ik super onzeker dus zou ik het ook echt niet doen.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:43

En nog een vraagje, mijn broertje werkt bij hetzelfde bedrijf als ik. Alleen een andere locatie en hij kreeg 5 januari uitbetaald en ik gewoon de 25e. Hoe?

Indy_Mouse_9

Berichten: 2122
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:44

SavannahNx schreef:
Indy_Mouse_9 schreef:
Zo niet heeft Savannah het lekker rustig :+

Mij lijkt het ook niets, en daarnaast is mijn ervaring dat je heel snel vergeet dat iedereen naakt is. Dat is een beetje een rare bewoording, maar iets beters weet ik niet. Het is zoiets als dat het niet relevant is, omdat iedereen naakt is, ofzo.


Jaa, maar toch komen er vaak oudere mensen en ik ben 18.. Dus voel me bij voorbaad al niet lekker in mn nakie en daarbij ben ik super onzeker dus zou ik het ook echt niet doen.


Haha, beetje banketstaaf om te zeggen, maar dan zou je het juist moeten doen ;) Ik ben toch ook altijd weer wat gerustgesteld over mijn lichaam na een dagje sauna tussen alle andere mensen.

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:46

SavannahNx schreef:
En nog een vraagje, mijn broertje werkt bij hetzelfde bedrijf als ik. Alleen een andere locatie en hij kreeg 5 januari uitbetaald en ik gewoon de 25e. Hoe?


Je werkt bij de Hema toch? Toevallig eentje franchise?

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:50

Ik vond het de eerste keer ook ongemakkelijk, maar was wel al een lady's day. Maar de keer erna met badkledingdag vond ik dan weer echt verschrikkelijk... Met bkd wordt je (vind ik) door de andere gasten beoordeeld, bekeken en al dan niet met de ogen uitgekleed. terwijl op een naakte dag iedereen lekker ins zijn waarde wordt gelaten en men respect heeft voor ieder "prive" ruimte. Een enkeling is iets te opzichtig of ongegeneerd bezig.

Ik vind het fijner zonder badkleding. En als ik dan een keer met moet, dan doe ik een bikini aan.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:05

lifeofmarit schreef:
SavannahNx schreef:
En nog een vraagje, mijn broertje werkt bij hetzelfde bedrijf als ik. Alleen een andere locatie en hij kreeg 5 januari uitbetaald en ik gewoon de 25e. Hoe?


Je werkt bij de Hema toch? Toevallig eentje franchise?


Een wat? Haha

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:06

Riddershow schreef:
Ik vond het de eerste keer ook ongemakkelijk, maar was wel al een lady's day. Maar de keer erna met badkledingdag vond ik dan weer echt verschrikkelijk... Met bkd wordt je (vind ik) door de andere gasten beoordeeld, bekeken en al dan niet met de ogen uitgekleed. terwijl op een naakte dag iedereen lekker ins zijn waarde wordt gelaten en men respect heeft voor ieder "prive" ruimte. Een enkeling is iets te opzichtig of ongegeneerd bezig.

Ik vind het fijner zonder badkleding. En als ik dan een keer met moet, dan doe ik een bikini aan.


Maar als ze allemaal badkleding aan hebben dan word je denk ik niet zo zwaar bekeken. Zelfde als iedereen naakt is toch? :+ Ik doe ook idd een bikini aan :)

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:26

Dat zou je denken he, maar het is misschien een andere leeftijdsgroep, denk ik (sorry voor diegenen die altijd naar badpakdag gaan) Misschien omdat de gemiddelde leeftijd lager is dat ze elkaar wat meer "beoordelen"?

Juist op naakte dagen kijken ze niet (echt) naar elkaar of in ieder geval niet heel obvious. Waarschijnlijk omdat ze het gewend zijn...

Anomien

Berichten: 7387
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:32

Op horsetelex vind ik de moeder van mijn merrie terug onder PROK en ster. Dit klopt ook.
Maar de eigenaar gaf ooit aan dat ze ook elite is. Maar dit zie ik niet terug op horsetelex

Iemand die weet of

Unique (Parcival x cabochon) elite is?
Ben geen kwpn lid meer.

xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:36

Knert schreef:
Op horsetelex vind ik de moeder van mijn merrie terug onder PROK en ster. Dit klopt ook.
Maar de eigenaar gaf ooit aan dat ze ook elite is. Maar dit zie ik niet terug op horsetelex

Iemand die weet of

Unique (Parcival x cabochon) elite is?
Ben geen kwpn lid meer.


Ik heb even gekeken via mijn kwpn maar ze staat daar ook niet op elite

Anomien

Berichten: 7387
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:45

xMalibu schreef:
Knert schreef:
Op horsetelex vind ik de moeder van mijn merrie terug onder PROK en ster. Dit klopt ook.
Maar de eigenaar gaf ooit aan dat ze ook elite is. Maar dit zie ik niet terug op horsetelex

Iemand die weet of

Unique (Parcival x cabochon) elite is?
Ben geen kwpn lid meer.


Ik heb even gekeken via mijn kwpn maar ze staat daar ook niet op elite


Had al wel zo’n idee... Thanx voor je service!

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:37

SavannahNx schreef:
lifeofmarit schreef:

Je werkt bij de Hema toch? Toevallig eentje franchise?


Een wat? Haha


Een winkel die werkt met de Hema formule maar niet van Hema zelf is! In Friesland zijn bv alleen Hema Leeuwarden, en Lemmer van Hema. De rest is van een ander bedrijf.

germie

Berichten: 25947
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:42

HOe werk ik 138 pakken rumrozijnenvla naar binnen? En dan wel in 1 keer? :D Er staat namelijk op het pak dat je niet meer mag autorijden indien je meer dan 138 pakken vla naar binnen gewerkt hebt. Dat haal ik zelfs niet in 138 jaar. :D :D :D :D :D :D

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:47

germie schreef:
HOe werk ik 138 pakken rumrozijnenvla naar binnen? En dan wel in 1 keer? :D Er staat namelijk op het pak dat je niet meer mag autorijden indien je meer dan 138 pakken vla naar binnen gewerkt hebt. Dat haal ik zelfs niet in 138 jaar. :D :D :D :D :D :D

Goed dat je het zegt. Ik was net van plan 138 pakken vla op te eten maar ik zal nu niet hoger dan 137 gaan +:)+

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:51

:')

Waarom zegt de Etos reclame: Heb je de griep te pakken? Kom dan snel naar Etos! (of iets in die richting).
Waarom zou ik naar Etos gaan als ik griep heb? :')

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:53

Paulina schreef:
germie schreef:
HOe werk ik 138 pakken rumrozijnenvla naar binnen? En dan wel in 1 keer? :D Er staat namelijk op het pak dat je niet meer mag autorijden indien je meer dan 138 pakken vla naar binnen gewerkt hebt. Dat haal ik zelfs niet in 138 jaar. :D :D :D :D :D :D

Goed dat je het zegt. Ik was net van plan 138 pakken vla op te eten maar ik zal nu niet hoger dan 137 gaan +:)+

Kan best, voordat je aan de 138e bezig bent is de eerste wel weer uit je systeem :P

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 20:27

oomens schreef:
Riddershow schreef:
Iedereen moet badkleding aan.

Gaan daar serieus mensen heen dan? Lijkt mij hoogst onprettig, zo zweten in textiel.

Ik zweet nooit ook b niet in de sauna :D dus badkleding dag maakt voor mij niks uit.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 20:40

[/quote]

Een wat? Haha[/quote]

Een winkel die werkt met de Hema formule maar niet van Hema zelf is! In Friesland zijn bv alleen Hema Leeuwarden, en Lemmer van Hema. De rest is van een ander bedrijf.[/quote]

Het is gewoo een HEMA. Haha gewoon hetzelfde.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 21:34

Macs schreef:
:')

Waarom zegt de Etos reclame: Heb je de griep te pakken? Kom dan snel naar Etos! (of iets in die richting).
Waarom zou ik naar Etos gaan als ik griep heb? :')

Omdat je dan vitamine pillen en/of medicatie ed. kan kopen.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 21:40

xSCWx schreef:
Macs schreef:
:')

Waarom zegt de Etos reclame: Heb je de griep te pakken? Kom dan snel naar Etos! (of iets in die richting).
Waarom zou ik naar Etos gaan als ik griep heb? :')

Omdat je dan vitamine pillen en/of medicatie ed. kan kopen.


Valt dat kwartje echt niet? :+

Janneke2

Berichten: 22748
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 21:44

Blijft staan: het is een achterlijke reclame.

Heb je griep? Balen - ga naar huis en onder de wol.

... en reclame moet je uiteraard sowieso niet geloven. Te beginnen met 'Popeye te sailor man': van spinazie word je niet sterk.

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 22:02

Ik luister amper reclame gelukkig, heb geen tv en luister alleen radio.
Moest alleen lachen toen ik het hoorde: als ik griep heb ga ik helemaal nergens heen. Ik ziek lekker uit en stop me thuis ook niet vol met van alles (alleen als ik écht weg moet).
Oh ik klink nu echt als een hippie :')