De belangrijkste vraag is natuurlijk waarom we na 500+ pagina's nog steeds niet alles weten
Deel 1: [LZP] Dingen die je je afvraagt
Soms heb je van die dingen die je je altijd al afvroeg, zoals:
Citaat:Ik zie vaak een schoen langs de snelweg liggen, ik vraag mij dan af "hoe komt die daar" en "waar is dan die andere schoen".

Citaat:als onze knieën andersom zaten, hoe zouden stoelen er dan uitzien?

Citaat:Waarom wilt m'n kat me vermoorden in m'n slaap terwijl ik haar al mijn liefde (en snoepjes) geef?
Met leuke antwoorden

phormicola schreef:Wat is het verschil tussen een gewone slager en een modelslager?
Piekosjj schreef:Een modelslager heeft een knappe, jonge blonde meid achter de toonbank staan
Kuggur schreef:Oh, ik dacht eerder aan de haak hangen...
Citaat:Ik ga er niet op inhaken sorry
Citaat:Ik haak af...
ProudHorse schreef:Danique schreef:Ik snap best dat er nog wat haken en ogen aan zitten maar dan hoeven jullie toch niet zo flauw te doen
Ik weet dat het haaks staat op deze reactie, maar wilde toch even zeggen dat ik deze dicussie geweldig vind.

YellowGray schreef:Sammie schreef:Leeuwen wippen er ook voor hun plezier op los
Nou de vrouwtjes niet echt geloof ikWeleens een kattenpenis gezien? Allemaal haakjes erop, brrrrr.

Citaat:Citaat:Dus vocht dat je uit je ontlasting haalt door je dikke darm kan daarna ook weer speeksel worden of dat niet?
Eh..... Als het spul nog in je dikke darm zit, kun je er nog vocht uit halen - en ja, dat vocht wordt idd weer speeksel (of een ander lichaamsvocht).
En iedereen mag de inhoud van de dikke darm ontlasting noemen, maarik zie op dat moment (plastisch uitgedrukt)
"poep in de pot" voor me....
(en dan haal je er geen vocht meer uit).