Raar, definitief gevoel na LotR 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:26

ja khad dat gevoel ook , maar vooral toen ik de boeken las. De schok was toch wel erg groot Tong uitsteken

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 21:45

Ben ik dus niet de enige.... Haha!

Het leek ook allemaal zo echt! Heb het boek gelezen en wist dat het goed ging aflopen, maar toch zat ik van 'Gaat het wel goedkomen?' Ook grappig, ik wist dat die spin kwam dus ik zat echt te wachten van 'Waar blijft ie nou' en ik schrok me alsnog dood toen ie dr was! *LOL* Vond het einde ook heel mooi en ontroerend, maar het voelt gewoon zo vreemd. Afgelopen, klaar.

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:46

*grijnz* Als je dan dus alle 3 de extended dvd's gaat kijken, dan ben je 14 uur aan het kijken....

Ik en het gevoel ja, maar ik vond het op zich ook wel meevallen, na het boek had ik het veel erger. Ik was echt nieuwsgierig hoe het nu verder zou gaan met Sam en de anderen en wat er aan de 'overkant' zou zijn.

Ben wel benieuwd naar de Extended van 6 uur. En of ik het Saruman-einde beter ga vinden

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:22

nou dank je wel Boos! nu weet ik hoe de film afloopt Verdrietig

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 23:16

JodyB schreef:
nou dank je wel Boos! nu weet ik hoe de film afloopt Verdrietig


Oh pardon, was niet de bedoeling... Maja, dan had je hier ook niet moeten kijken, staat in de titel waar t over gaat dus ja....

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:20

Ja het einde van deel 3.... zucht De eerste keer heb ik ontzettend zitten janken, de 2de keer ook en daarna nog een half uur in de zaal gezeten en maar zitten zeggen: "dit mag het einde niet zijn!!!" en de 3de keer wederom tranen. Frodo mag niet weggaan, ik HAAT het einde van deze film!!! Boos!
Het is allemaal zo definitief Verdrietig

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:52

Er zitten drie bijna eindes Tong uitsteken
Dan word het beeld of zwart, of wit, en dan staan mensen op, en dan gaat de film verder, en dan gaan ze weer zitten...

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 09:11

Rainie schreef:
Er zitten drie bijna eindes Tong uitsteken
Dan word het beeld of zwart, of wit, en dan staan mensen op, en dan gaat de film verder, en dan gaan ze weer zitten...


Ja idd! Maar vond hem toen wel lang duren op een gegeven moment, steeds dat beeld zwart en ik dacht elke keer dat ie afgelopen was, gaat ie weer verder. Maar wel heel mooi! Maar dat Frodo weggaat, is idd zo vreemd, mag niet....

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:30

frodo gaat in het boek ook weg, maar dan pas jaren later. en ook sam gaat uiteindelijk weg, die is in het boek ook ringdrager geweest dus...

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:13

Ik heb het ook heel vaak. Ik ga dan nadenken over wat ik gedaan zou hebben of hoe ze nu verder leven. Vooral een open einde vind ik erg Haha!

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:33

*grijnz* Rainie, die 3 eindes die je noemt, die ken ik dus precies en dat is behoorlijk grappig. Iedere keer als ik in de zaal sta, dan tel ik haast af, 3-2-1 WAVE Haha! En idd staan dan ook 'n boel mensen op, om daarna weer te gaan zitten Haha!

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:56

Ik heb nog geen van die films gezien Scheve mond eigenlijk lijkt het me een saaie film, maargoed, dat dacht ik van Titanic ook en daar ben ik ook nooit meer vanaf gekomen. Dus binnenkort LotR maar eens even checken.

En over dat definitieve gevoel, I know what you mean! Heb ik ook vaak genoeg met boeken en films (ook als er maar 1 deel van is). Zit je je net lekker in te leven, is t alweer voorbij Scheve mond Welcome to the real world gevoel noem ik het altijd >;) Pling

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 16:05

*volcano* schreef:
En over dat definitieve gevoel, I know what you mean! Heb ik ook vaak genoeg met boeken en films (ook als er maar 1 deel van is). Zit je je net lekker in te leven, is t alweer voorbij Scheve mond Welcome to the real world gevoel noem ik het altijd >;) Pling


Welcome back to the real world zou ik het liever willen noemen! Haha!

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:33

Hey..
Jah dit gevoel had ik ook heel erg na het zien van 1, 2& 3 van Lord Of The Rings. Je wilt eigenlijk meer terwijl er niet meer is want frodo heeft de ring vernietigd dus het is afgelopen. Wel grappig trouwens die hobbits huisjes--------> Net die van de teletubbies!!! Haha! Ik heb alleen de boeken nog nooit gelezen en dat ga ik nu toch maar eens doen ondanks dat ik niet zo een boeken fanaat ben maar goed!!
Liefs Mel..

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 22:47

Sjiem schreef:
Ik heb alleen de boeken nog nooit gelezen en dat ga ik nu toch maar eens doen ondanks dat ik niet zo een boeken fanaat ben maar goed!!
Liefs Mel..


Je moet ze cker lezen, echt prachtig. Ik had eerst het boek gelezen en daarna de film gezien, en dan valt het tegen. In het boek word alles zoooo uitgebreid beschreven, dat is in de film niet. In de film zijn ook een aantal dingen weggelaten die wel in het boek voorkomen, jammer. Het duurt ff voordat je er doorheen ben, maar het is echt prachtig! OK dan!