Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nutter schreef:De titel was alleen bedoeld om een reactie uit te lokken bij de lezeres.
Vind je deze titel grappig?
Even over het boek "het houden van mannen - een veldgids."
Op de omslag staat een aangelijnde man, een vrouw houdt zijn riem vast.
De omschrijving:
"
Veel Nederlandse vrouwen hebben een man, of kennen iemand die er een heeft. Voor iedereen die interesse heeft in de man als huisgenoot of er al een heeft en hier meer over wil weten, is er nu Het houden van mannen. Deze compacte en geïllustreerde veldgids is gebaseerd op 20 jaar onderzoek en geeft antwoord op
het hoe en waarom van de man in al zijn facetten: van voeding en verzorging tot training en voortplanting. Het houden van mannen was nog nooit zo eenvoudig!
"
En vrouwen vinden dat leuk, zag ik aan de reacties. Ze willen ook weten of een man zindelijk is te krijgen.
Ik vind het helemaal niet grappig.
Als ik zoiets zou lanceren over vrouwen zou Nederland te klein zijn.
Vandaar de titel van het bericht, ik wil helemaal niemand houden als huisdier, ik zie mannen en vrouwen als gelijkwaardig.
Kennelijk is dat alweer achterhaald en ouderwets.
Weet je, het is erg lastig om hier een probleem mee te hebben als man.
Het is zooo makkelijk om te zeggen "aha, jij bent nog niet goed afgericht!" of "jij kunt niet tegen een geintje.".
Ik vind het niet grappig, ik vind het een belediging aan mij en aan mijn broeders.
Ik vraag me echtg af waarom vrouwen dit zo leuk vinden.
Kijk maar naar wat je zelf dacht bij de titel.
Nutter groet u.
Horsa schreef:Nu ja, laten we eerlijk zijn, in de wereld zijn er heel veel smaken, en wie zich daar prettig bij voelt, die doet maar. Ik houdt niemand tegen en ik heb er ook geen oordeel over. Aan de ketting ga ik niet. Of ik een vrouw aan de lijn zou willen hebben, daar ben ik nog niet over uit. Het lijkt me wel handig. Ik zou belonen met chocolade koekjes en zo. Het moet wel leuk blijven.
Willemina_L schreef:Wat moet je een rotleven hebben zonder een gezonde dosis humor en zelfspot zeg... Maar sterkte gewenst in deze wereld aan u en uw beledigde mede "broeders".
Mars schreef:Willemina_L schreef:Wat moet je een rotleven hebben zonder een gezonde dosis humor en zelfspot zeg... Maar sterkte gewenst in deze wereld aan u en uw beledigde mede "broeders".
Integendeel, ik denk dat je bijzonder weinig zorgen in je leven hebt wanneer je tijd hebt om je druk te maken om zo'n flutboekje