Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik begeef me in het openbaar als ik alleen ben ook gewoon lekker met koptelefoon en schermpje voor m'n neus. Ik heb geen zin om met wildvreemden gesprekken te beginnen in bijvoorbeeld de trein, laat staan als ik zit te wachten bij de huisarts

Maar wel een excuus is voor het vele smartphone gebruik van tegenwoordig: "Vroeger was het echt niet beter hoor!". 
Ojajoh schreef:ja ik vind wel dat je gelijk hebt TS, natuurlijk hoef je niet te praten in een wachtkamer en dan kan je best op je mobiel vertoeven
maar laatst zag ik een kind in een speeltuin (monkey town) en dan met een Ipad in een hoekje zitten![]()
ja daar betaal je dan 7,50 voor, ga dan gewoon thuis zitten![]()
en vooral pubers, op de fiets, met alleen de wereld van de telefoon zijn mijn grootste irritatie
Ojajoh schreef:ja ik vind wel dat je gelijk hebt TS, natuurlijk hoef je niet te praten in een wachtkamer en dan kan je best op je mobiel vertoeven
maar laatst zag ik een kind in een speeltuin (monkey town) en dan met een Ipad in een hoekje zitten![]()
en vooral pubers, op de fiets, met alleen de wereld van de telefoon zijn mijn grootste irritatie
Heb al eens voor de grap een appje naar iemand gestuurd 'gezellig hier he?!'
xRivaldo schreef:Ik vind dat plaatje dan wel weer komisch. Denk namelijk niet dat iedereen standaard met de krant voor zijn snufferd langs de straat stondMaar wel een excuus is voor het vele smartphone gebruik van tegenwoordig: "Vroeger was het echt niet beter hoor!".
Oh en edit: de krant lees je uit, die smartphones gaan 24/7 door.
Brainless schreef:Ojajoh schreef:ja ik vind wel dat je gelijk hebt TS, natuurlijk hoef je niet te praten in een wachtkamer en dan kan je best op je mobiel vertoeven
Tja... dat deed mijn autistische zoon ook;
zo kon hij zich even afsluiten van de rest.
Maar blijkbaar had ik hem in jouw ogen beter thuis kunnen laten........
Iris82 schreef:Ojajoh schreef:ja ik vind wel dat je gelijk hebt TS, natuurlijk hoef je niet te praten in een wachtkamer en dan kan je best op je mobiel vertoeven
Ik zag laatst in de Efteling een kind van een jaar of 6 door het sprookjesbos rondgereden worden in een bolderkar met een ipad. De poging van de ouders om 'te stoppen met filmpjes kijken' werd echt met luid gesnauw in de kiem gesmoord. Het was echt bizar. Ik was omgedraaid.

Ik vind overigens wel dat wanneer je met je kind op een manier bezig bent je dat ding gewoon in je zak moet houden, al helemaal als je kinderen klein zijn. 
Degene die in het restaurant het eerst zijn telefoon pakt trakteert.
(Mits het een noodgeval is ofcourse
)
maar scroll eens door de foto's. Het schetst de harde waarheid van onze maatschappij tegenwoordig