HELP! ludieke actie...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Beaminde

HELP! ludieke actie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 15:48

Hallo lieve medebokkers! *\o/*

Ik heb een dilemma.. Ik ben voor mijn werk opzoek naar een leuke ludieke interne actie.

Aangezien het heel erg druk is op mijn werk (evenementen) ben ik opzoek naar een aantal creatieve breinen! Mijn werk heeft me de laatste tijd echt leeggezogen en daarom wil ik jullie om hulp vragen.

Het gaat om een jubilerend bedrijf (75 jaar) die een heel groot feest willen gaan geven. Begonnen als familie bedrijf en nu uitgegroeid tot een groot bedrijf met wel meer dan 15 vestigingen in binnen en buitenland. Het feest zal ook op 2 plekken plaats vinden. Nederland en Tsjechië.
Nu zijn we dus opzoek naar een leuke/gave ludieke actie zodat het feest alvast gaat leven en er een leuk voortraject/pret is.

Niet alle gasten hebben een computer/internet. We spreken over best wel (met alle respect) over simpele mensen die elke dag beugels in elkaar zetten. Zij zijn helaas niet van alle gemakken voorzien.

Wie o wie kan mij uit de brand helpen?? :D :D

Manieki

Re: HELP! ludieke actie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:53

Je hebt een PB :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:53

Heeft het feest een thema?

Zo ja misschien iedere week een memo rondsturen waarin een simpele opdracht staat. Iets dat uitgevoerd moet zijn voor het feest komt. (Zoals steeds een stukje outfit vinden en dat vastleggen, dat soort singetjes) Of op die manier steeds een beetje meer informatie over waar het feest is, wanneer, welk thema enz.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 16:04

De nederlanders iets uit laten voeren wat typisch Tsjechisch is en andersom.

Kleding allemaal dezelfde kleuren of per feest een kleur.

Eten iets typisch nederlands bij de tjechen en andersom.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 16:32

Waarom huur je geen evenementen bureau in? Zij kunnen alles tot in de puntjes verzorgen.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 16:54

Tazzey schreef:
Waarom huur je geen evenementen bureau in? Zij kunnen alles tot in de puntjes verzorgen.

Volgens mij is dat haar werk