Kapsel voor naar Griekse trouwerij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maliejane

Kapsel voor naar Griekse trouwerij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-17 10:45

Hallo allemaal,

Ik hoop dat het hier goed staat, maar ik ben op zoek naar een leuk kapsel voor een bruiloft O:)

Zelf kom ik er namelijk maar niet uit en ook op internet zie ik door de bomen het bos niet meer xD Over 2.5 week ga ik naar Griekenland voor de bruiloft van mijn Griekse nichtje. Ik laat daar dan ook mijn haar in model föhnen of opsteken, maar dan moet ik dus wel een idee hebben van wat ik wil :o

Ik heb een lange turquoise galajurk met split en halter gekocht en ik draag zilveren sieraden en schoenen. Mijn haar valt tot ongeveer net onder mijn oksels (aan de achterkant gezien) en is in laagjes geknipt. Daarnaast heb ik een lok. Ter illustratie ik draag het normaal zo (wel een oudere foto dus lengte klopt niet, het is nu langer):

Afbeelding

Zijn er hier mensen die een idee hebben hoe ik mijn haar kan laten doen? O:) Ik ben zelf meestal meer van los haar dus model föhnen heeft mijn voorkeur boven opsteken xD

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 11:52

Sophie_Wind

Re: Kapsel voor naar Griekse trouwerij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 11:58

Misschien leuk om twee vlechtjes aan beide kanten van je gezicht te maken, en die dan achter vastzetten. En dan de dikke pluk achter op je hoofd je haar opsteken of zo?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 12:09

Deze is wel mooi
Afbeelding

Of dit maar dan tot de helft vlechten en dan de andere helft krullen.

Afbeelding

Neej

Re: Kapsel voor naar Griekse trouwerij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 12:28