telefoon stopt steeds met muziek spelen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

telefoon stopt steeds met muziek spelen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 12:03

help, mijn telefoon heeft mp3 kuren... steeds wanneer die via de koptelefoon muziek afspeelt stopt hij steeds na een paar minuten met afspelen... gewoon heel random, je weet nooit wanneer die afslaat...

driving me nuts! en ik weet ook niet waardoor dit komt... weten jullie het?

Anoniem

Re: telefoon stopt steeds met muziek spelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:05

Welke telefoon heb je?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 12:07

_Dominique schreef:
Welke telefoon heb je?

Acer Z520...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:07

Daar ben ik niet mee bekend. Kan liggen aan de ingang van de telefoon of aan de koptelefoon zelf..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 12:09

_Dominique schreef:
Daar ben ik niet mee bekend. Kan liggen aan de ingang van de telefoon of aan de koptelefoon zelf..

koptelefoon zelf is prima, niets mee aan de hand.. :)

iemand anders die het weet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:10

Dan ligt het dus aan de ingang van je telefoon. _O-

Kan dat er wat vuil in zit. Anders even mee langs een winkel.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:15

Heeft hij toevallig een "slaap"modus waardoor hij na een x-aantal minuten stopt met muziekspelen?
Waar je dat zou kunnen vinden heb ik ook geen idee van, ik ben ook niet bekend met Acer :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 12:17

Steeph schreef:
Heeft hij toevallig een "slaap"modus waardoor hij na een x-aantal minuten stopt met muziekspelen?
Waar je dat zou kunnen vinden heb ik ook geen idee van, ik ben ook niet bekend met Acer :+

die staat uit, van de week zette ik hem aan en al na 2 minuten was het raak...

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:19

Ik zou even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Ik had laatst ook iets en dat hadden ze daar binnen 10 seconden opgelost.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 13:01

Heb je toevallig een energiebesparende functie aan? Ergens bij batterij bij de instellingen heb je iets over energiebesparende apps. Ik had dit namelijk met het radio luisteren via mijn telefoon, daar werd de app elke keer na een minuut of 10 uitgezet.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 13:43

zonnebloem18 schreef:
Heb je toevallig een energiebesparende functie aan? Ergens bij batterij bij de instellingen heb je iets over energiebesparende apps. Ik had dit namelijk met het radio luisteren via mijn telefoon, daar werd de app elke keer na een minuut of 10 uitgezet.

niks hoor... heb ik geloof ik niet... en wel gezocht, via Bluetooth gaat alles lekker goed met muziek luisteren.

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 13:44

Bij mijn telefoon gaat ook de muziek/radio uit als iets hem teveel moeite kost bijvoorbeeld zware apps of een slechte internetverbinding..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 15:56

Heb je al een andere koptelefoon of andere oortjes getest om te kijken of het aan de aansluiting ligt? Ik ben niet bekend met acer, maar mijn samsung heeft de functie dat hij meteen muziek gaat afspelen zodra er een koptelefoon of speaker op aangesloten wordt, en hij stopt ook direct met muziek zodra die verbinding verbroken wordt. Bij mij stopt hij dus ook wel eens spontaan met muziek afspelen, maar dat is dan omdat het snoertje er niet goed genoeg in zit of dat ik er per ongeluk tegenaan tik met mijn hand oid (of dat de aansluiting bijvoorbeeld niet goed is). Met sommige snoeren heb ik er meer last van dan bij anderen en bij bluetooth afspelen doet die nooit raar.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 18:55

Telpeva schreef:
Heb je al een andere koptelefoon of andere oortjes getest om te kijken of het aan de aansluiting ligt? Ik ben niet bekend met acer, maar mijn samsung heeft de functie dat hij meteen muziek gaat afspelen zodra er een koptelefoon of speaker op aangesloten wordt, en hij stopt ook direct met muziek zodra die verbinding verbroken wordt. Bij mij stopt hij dus ook wel eens spontaan met muziek afspelen, maar dat is dan omdat het snoertje er niet goed genoeg in zit of dat ik er per ongeluk tegenaan tik met mijn hand oid (of dat de aansluiting bijvoorbeeld niet goed is). Met sommige snoeren heb ik er meer last van dan bij anderen en bij bluetooth afspelen doet die nooit raar.

Ja, ik heb al meerdere getest maar niks hoor... prutding.

Denk dat ik donderdag een nieuwe ga halen, alles al geprobeerd (tot een reset aan toe naar de fabriekswaarden) maar niets helpt.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:58

Heb je een koptelefoon waarbij er aan 1 van die draadjes zo'n afstandsbedieninkje zit toevallig?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 20:18

Afbeelding
SayaJones schreef:
Heb je een koptelefoon waarbij er aan 1 van die draadjes zo'n afstandsbedieninkje zit toevallig?

Alleen een microfoontje die je met een knopje moet indrukken...

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 20:39

Als die ook werkt als pauze/play button, zou het kunnen zijn dat het aan de koptelefoon ligt.

Mijn Beats-oortjes hadden dat ook. Niets te zien aan kabel/oortjes, maar door dat microfoontje/knopje, sloeg mn telefoon de hele tijd op hol :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-17 21:58

SayaJones schreef:
Als die ook werkt als pauze/play button, zou het kunnen zijn dat het aan de koptelefoon ligt.

Mijn Beats-oortjes hadden dat ook. Niets te zien aan kabel/oortjes, maar door dat microfoontje/knopje, sloeg mn telefoon de hele tijd op hol :+

Bij mij was het geval dat nog nieteens de koptelefoon was aangesloten fysiek of dat gekke ding sloeg al op hol, koptelefoon aangesloten of niet...