Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:Heb je toevallig een energiebesparende functie aan? Ergens bij batterij bij de instellingen heb je iets over energiebesparende apps. Ik had dit namelijk met het radio luisteren via mijn telefoon, daar werd de app elke keer na een minuut of 10 uitgezet.
Telpeva schreef:Heb je al een andere koptelefoon of andere oortjes getest om te kijken of het aan de aansluiting ligt? Ik ben niet bekend met acer, maar mijn samsung heeft de functie dat hij meteen muziek gaat afspelen zodra er een koptelefoon of speaker op aangesloten wordt, en hij stopt ook direct met muziek zodra die verbinding verbroken wordt. Bij mij stopt hij dus ook wel eens spontaan met muziek afspelen, maar dat is dan omdat het snoertje er niet goed genoeg in zit of dat ik er per ongeluk tegenaan tik met mijn hand oid (of dat de aansluiting bijvoorbeeld niet goed is). Met sommige snoeren heb ik er meer last van dan bij anderen en bij bluetooth afspelen doet die nooit raar.
SayaJones schreef:Als die ook werkt als pauze/play button, zou het kunnen zijn dat het aan de koptelefoon ligt.
Mijn Beats-oortjes hadden dat ook. Niets te zien aan kabel/oortjes, maar door dat microfoontje/knopje, sloeg mn telefoon de hele tijd op hol