Contact maken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Glossy227

Contact maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-17 17:48

Het klinkt misschien een beetje hopeloos of sneu daarom heb ik ook best lang getwijfeld of ik dit topic zou aanmaken maar ik vrees dat ik nu toch echt advies nodig heb. Want hoe leg je nou contact met andere?

Ik woon in een klein dorpje in Groningen en voel me als ik eerlijk ben best vaak een beetje eenzaam en zou toch wel graag een leuke vrouw ontmoeten om gezellig een drankje mee te gaan doen endergelijke. Ik heb ik wel eens aan gedacht om naar een cafe/bar waar veel lesbienes komen te gaan maar ben bang dat ik dan een beetje de hele avond alleen aan de bar sta. (ben best wel verlegen in het begin namelijk)

Dus daarom een account aangemaakt op Tinder. En jahoor mijn eerste Tinder matches zijn een feit maar wat nu? Ik heb maar een berichtje gestuurd met "Hallo, wat leuk dat we een Tinder match zijn. Hoe gaat het?" Een echte saaie eerste reactie zeg maar, wel een berichtje terug gekregen maar hoe nu verder? Vraag je gelijk of de ander zin heeft een drankje te gaan doen? Stel je allemaal vragen waardoor het meer een interview lijkt? Ga je een heel verhaal over jezelf ophangen?

Hoe doen jullie dat hoe leg je contact zonder raar/hopeloos/opdringerig over te komen?
Ik ben trouwens niet echt opzoek naar een relatie maar meer een leuke vriendschap en misschien meer

sandra1312

Re: Contact maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:58

De meeste gesprekken die ik op tinder had kwamen van de kant van de matches en gigen in het begin vaak over iets wat ik die dag had gedaan of hobby's/werk etc. Aantal gesprekken bloedden daarna dood, maar heb wel een aantal keren afgesproken met iemand na een tijdje appen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:04

Gewoon lekker kletsen. In het echt vuur je ook geen vragen op iemand af of klets je alleen over jezelf toch? :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:45

Is gay.nl niks? Zitten echt superleuke mensen!

Glossy227

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-17 18:46

lieveli schreef:
Is gay.nl niks? Zitten echt superleuke mensen!

Daar had ik nog niet van gehoord ga eens een kijkje nemen. Dankje voor de tip

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:57

Ik ben vooral nieuwsgierig wie je bent, ik woon ongeveer 5 km verderop _O-
Maar misschien eens naar een gaybar in Groningen oid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:00

Hé, wat leuk, je woont vlak bij ons. :j

Ik herken je probleem erg van 'vroeger', al heb ik nu ook nog best moeite met contact maken.
Ben vaak bang dat mensen me raar vinden of dat ik iets stoms zeg. :o
Ik denk dat het uiteindelijk vooral herhaling is, dus lekker op stap of je aanmelden in een leuke facebook groep of forum?

Glossy227

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-17 19:09

Destination schreef:
Ik ben vooral nieuwsgierig wie je bent, ik woon ongeveer 5 km verderop _O-
Maar misschien eens naar een gaybar in Groningen oid?

Heb er inderdaad wel eens over nagedacht om naar een gaybar in Groningen te gaan maarja dan komt de vraag hoe wat waar enz. Dit gaat misschien heel ernstig klinken maar ik ben nog nooit op stap geweest.
Dus tips en ideeën zijn heel erg welkom

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:12

Het COC Groningen heeft diverse activiteiten.
Misschien ook de moeite waard.

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:53

Ik herken mezelf in je verhaal. Heb ook op tinder gezeten. En dan heb je een match, hoe begin je in godnaam een gesprek? Eerst wasmik nog heel serieus maar op een gegeven moment was het bij mij alleen nog maar dom "ouwehoeren".

Ik ben altijd een moeilijke prater geweest, ben bang voor de oordelen die iemand anders zou kunnen hebben. Maar hoe meer ik met vreemden praat, hoe makkelijker het word. Het is gewoon doen, en dan zie ik wel weer. Wat heb je te verliezen? Het is tenslotte maar een vreemde.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 02:08

Vroeger toen ik nog tinder had haha... euh nja ik zelf heb niet hele lange gesprekken gehad maar gewoon vrij snel wat afgesproken. Met 1 iemand had ik echt een goede klik maar ben ik gewoon bevriend mee geraakt. Al is dat contact wel verwAterd maar goed

Heb wel het idee dat de meeste op tinder maar 1 doel hebben.... en dat is jouw bed. Dus hou dat wel in je achterhoofd