Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:36

Wat een ontzettend leuk idee!

Leeftijd: 22
Woonplaats: arnhem (Gld)
Hobby's: schrijven, paarden, fotografie, gezellige avondjes, shoppen, bakken, koken.
Mijn paard staat in Wolfheze en ben daar ook veel te vinden. Verder vind ik ook af en toe een feestje ook leuk. Maar gezellig een film of spelletjes avond sta ik ook voor open.
Laatst bijgewerkt door Lau op 30-04-17 13:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:37

Wat een tof idee, leuke manier om nieuwe mensen te ontmoeten! :D
Ik ben dus Marjolein :)

- Almelo (Overijssel) en Wageningen (Gelderland). Ik kom oorspronkelijk uit Almelo, maar door mijn studie ben ik verhuisd naar Wageningen. Ik ben nog wel ieder weekend in Almelo te vinden, aangezien mijn paard hier staat :o
- 21 jaar (bijna 22)
- Nou paardrijden dus :+ Maar ook winkelen, lezen, zwemmen, uitgaan, met de hond bezig zijn etc.

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Vrienden voor iedereen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:42

Leuk topic!
Ik ben Suzanne, 17 y/o en woon in Hoorn, maar ben door mijn mbo opleiding ook te vinden in amsterdam.
Ik vind het leuk om een keer per maand naar het veronicaschip in Amsterdam te gaan, waar (vaak) onbekende artiesten kleinschalig optreden, toevallig vanavond weer :D
Daarnaast rijd ik nu zo'n 12 jaar op een manege en heb geen verzorg- of eigen paard(en)
Ik vind het ook leuk om te dansen (ook al 3 jaar op les)

Janneke93

Berichten: 1512
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:48

Leuk idee! Ik woon nog niet zo heel lang hier dus nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk!

- ik woon en studeer in Wageningen (zag al een paar mensen voorbij komen, leuk!)
- ik ben 24 jaar
- paarden natuurlijk! Mijn eigen paard staat in Duiven. Verder hou ik van gezellige avondjes, fotografie en game ik graag (WoW) :D

Lunaeekie
Berichten: 1604
Geregistreerd: 21-11-10

Re: Vrienden voor iedereen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:59

Wat een leuk idee! Ik ken hier nog niet zo veel mensen dus ik ben benieuwd of ik via hier mensen kan leren kennen!
Woonplaats: Almelo (Overijssel)
Leeftijd: 19
Hobby's: sporten (fitness af en toe hardlopen, paardrijden, fietsen), fotografie.
Ik studeer in Enschede.
Helaas geen verzorg/bijrijdpaard meer, waardoor ik nu niet zo veel meer met paarden bezig ben

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Vrienden voor iedereen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 14:04

Met de zomervakantie in het vooruitzicht, is het altijd gezellig om wat nieuwe mensen te leren kennen :)

Ik woon in Ede, ben 22 (over paar weekjes 23) en studeer in Arnhem. Ik hou van tekenen, paardrijden (heel verrassend) en films kijken. (Een bioscoopmaatje is ook altijd leuk) Daarnaast heb ik een kat, dus ben ook echt een kattengek.

xxxmh

Berichten: 3488
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Vrienden voor iedereen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:43

Ik woon in Beverwijk (Noord-Holland), 21 jaar, werk in een winkel. Heb diploma pedagogisch medewerker. Rijd op een manege carousel en FNRS wedstrijden en heb een heel leuk bijrijdpaard.

Miesemuisje

Berichten: 3087
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: Vrienden voor iedereen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 19:49

Leuk idee voor een topic!

woonplaats: Nu in Oldenzaal, vanaf deze zomer als het goed is in Hengelo (ov)
leeftijd: 25
hobbys: verzorgpaard, winkelen, met de honden wandelen, en gezellige avondjes/uitjes :)

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 19:51

Leuk,
Ik woon in de buurt van Zwolle overijssel.
18 jaar oud.
Hobbys ; bezig met paarden, fotografie, winkelen, uitgaan en terrasjes pakken momenteel aan het werk op eigen tuinderij, wil na de zomer starten met bloemist opleiding.

MillyH
Berichten: 640
Geregistreerd: 21-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 19:57

Ik wil me hier ook wel melden :D

Ik heet Milly, ben 14 jaar en woon in Oostburg, zeeland.
Mijn hobby's zijn fotograferen, en vooral met dieren bezig te zijn.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48421
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 19:58

Leuk!

Ik ben Vera, 1977, woon in een dorpje in het noorden van de provincie Groningen.
Hobbies: paarden en paardrijden (duh!), Zumba, Pole fitness, met mn honden wandelen.

Het lijkt me leuk om mensen te leren kennen om eens in de stad Groningen af te spreken, of bij mij thuis te gourmetten, bbq, etc... of whatsappen... :D

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Vrienden voor iedereen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:13

Leuk topic! Ik ben niet goed met dit soort dingen.. maar probeer het toch!

Ik ben Sharon, 18 jaar oud en woon in Smilde, Drenthe.
Mijn hobbies zijn met dieren bezig zijn en cosplayen(net begonnen ^-^")..
Verder houd ik van muziek (metal, Hard Rock/Rock, ga ook naar GnR in Nijmegen~!) en heb ik een eigen knol, een 7 jarige ruin.

bonnie1998
Berichten: 552
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:50

Kimmess schreef:
Leuk idee! Ik meld me ook:

- Kim
- 23 jaar
- Lochem

Vanwege mijn verhuizing vanuit Drenthe naar Lochem (Gelderland) begin dit jaar ken ik echt nog niemand in deze omgeving. Zou leuk zijn via deze weg mensen te leren kennen :j


Hoi hoi ik woon zelf in goor is 15 km van lochem dus te doen. Ik hoor wel groetjes.

bonnie1998
Berichten: 552
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:51

Lunaeekie schreef:
Wat een leuk idee! Ik ken hier nog niet zo veel mensen dus ik ben benieuwd of ik via hier mensen kan leren kennen!
Woonplaats: Almelo (Overijssel)
Leeftijd: 19
Hobby's: sporten (fitness af en toe hardlopen, paardrijden, fietsen), fotografie.
Ik studeer in Enschede.
Helaas geen verzorg/bijrijdpaard meer, waardoor ik nu niet zo veel meer met paarden bezig ben

Hoi hoi zie mijn bericht hier boven. Groetjes.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:31

Leuk topic!

Ik woon net naast *verwijderd*, ben 21 jaar oud. Paarden zijn mijn grote hobby, heb er zelf twee en ben er veel mee bezig. Voorheen hield ik door angststoornissen niet zo van het sociale gebeuren dus kan wel wat meer sociale contacten gebruiken nu! :D
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 13-04-18 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Woonplaats op verzoek gebruiker verwijderd.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:40

Geryon schreef:
Leuk topic!

Ik woon net naast Amsterdam, ben 21 jaar oud. Paarden zijn mijn grote hobby, heb er zelf twee en ben er veel mee bezig. Voorheen hield ik door angststoornissen niet zo van het sociale gebeuren dus kan wel wat meer sociale contacten gebruiken nu! :D



Keer drankje doen samen? *\o/*

-------

Ik heb al super leuke mensen via bokt leren kennen. Maar zou graag mensen dichter bij huis leren kennen

Woonplaats: adam/almere
Leeftijd: 21 jaar
Hobby's: fotografie, paarden, festivals, terrasje en winkelen :P

purny

Berichten: 27497
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:25

MillyH schreef:
Ik wil me hier ook wel melden :D

Ik heet Milly, ben 14 jaar en woon in Oostburg, zeeland.
Mijn hobby's zijn fotograferen, en vooral met dieren bezig te zijn.


Heerlijke omgeving, ik ben er opgegroeid :D

libra

Berichten: 981
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:55

JudithGigi schreef:
Leuk! Als redelijk vriendloze meld ik me ook!

Leeftijd: 20
Woonplaats: Born, Limburg
Hobby's: paardrijden, skiƫn, ict, gamen, metal muziek :)



Je zit vlak bij mij in de buurt :)

Ik woon in Sittard.
29 jaar, hobby's zijn: mijn 2 paarden, tekenen, gamen en nog wel wat dingen :)

xxxmh

Berichten: 3488
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:34

xxxmh schreef:
Ik woon in Beverwijk (Noord-Holland), 21 jaar, werk in een winkel. Heb diploma pedagogisch medewerker. Rijd op een manege carousel en FNRS wedstrijden en heb een heel leuk bijrijdpaard.


Ben helemaal vergeten mijn hobby's erbij te zetten: paarden, winkelen, hou ervan om naar concerten te gaan en luister altijd veel muziek :D

Bonnyyyyyy
Berichten: 1934
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Vrienden voor iedereen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:37

Ik woon in purmerend sinds een maand en ben 21
Hobbys zijn sporten en winkelen

Paardcool
Berichten: 210
Geregistreerd: 12-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:37

Hoooi allemaal.
Heb al paar toffe mensen ontmoet hier maar kan altijd meer erbij ;

Ik ben Nienke,21 jaar en ik woon in Harderwijk.
Mijn hobby's zijn vooral dieren maar ik hou ook wel van filmpje,gezelligheid en eten

GUSTIxBILL

Berichten: 1987
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:47

Na even twijfelen:

Ik ben Amber, 23 (bijna 24) jarige meid uit Limburg Belgie (zutendaal)
Mijn hobby is mijn werk: internationaal vrachtwagenchauffeur.
Vanaf dat ik mee kon met mama zat ik al op het paard, maar door de buren de paarden moeten weg doen.
En nu met mijn werk en mijn gewicht geen eerlijke keuze naar een paard toe om terug rijden.
Verder lees en wandel ik (met mijn stafford dan toch) ook graag.
Recreatief zwemmem zeg ik desondanks mijn onzekerheid ook nooit nee tegen als ik tijd heb

Door mijn werk kom ik niet zoveel meer buiten en door een mislukte relatie en een verleden wat me ingehaald heeft heel veel vrienden kwijt. Zoek in eerste instantie vooral via whatsapp contact, maar een keertje wandelen, drankje doen ofzo doe ik ook met alle plezier. Ongeacht afstand of leeftijd.

Myrthee_

Berichten: 2567
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 00:11

Gianti schreef:
Geryon schreef:
Leuk topic!

Ik woon net naast Amsterdam, ben 21 jaar oud. Paarden zijn mijn grote hobby, heb er zelf twee en ben er veel mee bezig. Voorheen hield ik door angststoornissen niet zo van het sociale gebeuren dus kan wel wat meer sociale contacten gebruiken nu! :D



Keer drankje doen samen? *\o/*


Mag ik mee haha?

Ik ben Myrthe, 22 jaar oud en woon in Amstelveen.

Ik heb twee eigen paarden. Ben eigenlijk voor alles wel in. Naast de paarden heb ik met school en werk weinig tijd over voor andere hobby's, of vrienden :').

Eloya

Berichten: 5193
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 00:25

Janinevv schreef:
Leuk,
Ik woon in de buurt van Zwolle overijssel.
18 jaar oud.
Hobbys ; bezig met paarden, fotografie, winkelen, uitgaan en terrasjes pakken momenteel aan het werk op eigen tuinderij, wil na de zomer starten met bloemist opleiding.

Redelijk dicht bij mij :) ik woon in raalte tussen deventer en zwolle, en zwolle is makkelijk aan te reizen voor mij

Elitedeux schreef:
Wat een tof idee, leuke manier om nieuwe mensen te ontmoeten! :D
Ik ben dus Marjolein :)
- Almelo (Overijssel) en Wageningen (Gelderland). Ik kom oorspronkelijk uit Almelo, maar door mijn studie ben ik verhuisd naar Wageningen. Ik ben nog wel ieder weekend in Almelo te vinden, aangezien mijn paard hier staat :o
- 21 jaar (bijna 22)
- Nou paardrijden dus :+ Maar ook winkelen, lezen, zwemmen, uitgaan, met de hond bezig zijn etc.


Lunaeekie schreef:
Wat een leuk idee! Ik ken hier nog niet zo veel mensen dus ik ben benieuwd of ik via hier mensen kan leren kennen!
Woonplaats: Almelo (Overijssel)
Leeftijd: 19
Hobby's: sporten (fitness af en toe hardlopen, paardrijden, fietsen), fotografie.
Ik studeer in Enschede.
Helaas geen verzorg/bijrijdpaard meer, waardoor ik nu niet zo veel meer met paarden bezig ben


ik ben geboren en getogen Almelose, woon nu dan in raalte maar mijn opa en oma wonen nog in Almelo dus ben er nog wel regelmatig

Pb box staat open :)

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Vrienden voor iedereen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 00:46

Leuk topic!
Je kunt nooit genoeg leuke contacten hebben :D

Ik ben Daisy, 18 jaar en ik woon in Dieren. Dit ligt tussen zutphen, arnhem en Apeldoorn in.
Mijn interesses zijn: (uiteraard) de paarden, ik heb een 4 jarige Friese merrie en een 5 jarig minipaardje. (bijna) alle andere soorten dieren, gezellig een wijntje drinken in de stad of op het terras, Lekker eten, shoppen, make-up en ik hou ervan om lekker buiten te zijn.