Ik heb sowieso zeer vervelende benen wbt jeansbroeken aangezien ik in erg weinig modellen pas (vroeger in de bold curve van Levi's maar die bestaan niet meer en sindsdien pas ik in niets meer van Levi's) en bij normaal gebruik een kwaliteitsbroek bij mij ook maar 6 maanden tot 1 jaar meegaat. Jammer genoeg houden ze het sinds mijn werk dus maar 1,5-2 maanden uit en lijkt het alsof m'n loon gewoon telkens opgaat aan nieuwe broeken...
G-star houdt het het kortst uit (bye bye €120 na 1,5 maand), Hollister voorlopig het 'langst' en die zitten ook erg goed. Jammere is wel dat ik dus omgerekend elke maand minimaal €50 uitgeef aan jeans terwijl mijn loon al niet zo denderend is
. Mijn idee was nu om een echte professionele werkboek aan te schaffen, maar dat is als vrouw zijnde nog niet zo simpel lijkt het. Ik dacht aan dit soort broek: https://m.engelbert-strauss.nl/Werkkled ... 1-268.html
Heeft iemand hier ervaring mee?
Daarnaast vraag ik me af of zo'n lichte, eerder stoffen broek, zoals ze bij h&m in allerlei kleuren hebben, misschien slijtvaster is? Al betwijfel ik dat ten zeerste.
Misschien dat een échte dikke stevige jeans wel minder snel doorscheurt, maar waar vind je die in maat 44-46? (Jeansmaat 32-33-34 afhankelijk van het merk)
Mijn broeken scheuren altijd tussen mijn bovenbenen horizontaal vanaf de naad te beginnen.
Merken die ik al heb geprobeerd:
- Levi's: pas ik nergens meer in sinds ze de modellen hebben aangepast
- h&m plus: scheurt meteen door
- h&m gewone jeans: scheurt ook meteen door
- h&m eerder stoffen broek: houdt goed maar werk ik amper in aangezien ze niet mooi blijft zitten en ik geen zin heb in bouwvakkers taferelen
- Hollister jegging: slijt enorm maar houdt het bijna 1,5 maand vol
- Hollister jeans: zwarte slijt heel snel, lichtblauwe houdt het momenteel het langst uit maar ook daar komen de scheuren in zit
- G-star: 1 keer en nooit meer, scheurde meteen bij de knieën terwijl dat nu de enige plek is waar een normale broek nooit bij me scheurt. De andere scheurde meteen door op de gebruikelijke plaats.
- Mango: maat 44 besteld bij wehkamp maar krijgt ik absoluut niet over m'n dijen, betwijfel dus of 46 wel gaat lukken.
Wie kan mij helpen met de ideale broek te vinden?
. Ik ga ze allemaal overwegen!
.
.
), weer wat geleerd. Die moet ik dan eens proberen!
Want verkopers raden me altijd een kleinere maar aan wanneer ze een openstaande taille zien.
.