Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Deze regel gaat inderdaad per 1 mei in en dan is er geen ontkomen meer aan. Je kunt er wel voor kiezen om de eerste keer meer bij te betalen zodat het 'leen'bedrag lager is! Wellicht nog een idee. Harvey1 schreef:Deze vraag kun je het beste bij je provider neerleggen.Deze regel gaat inderdaad per 1 mei in en dan is er geen ontkomen meer aan. Je kunt er wel voor kiezen om de eerste keer meer bij te betalen zodat het 'leen'bedrag lager is! Wellicht nog een idee.
, dan zal ik vrijdag even contact opnemen! Tessa_93 schreef:Dynamiet Nederland kan je bkr registratie verwijderen
mysa schreef:Oh, inkomenstoets voor een abonnement? Kan leuk worden, ik heb nauwelijks inkomen. Dan kan ik dus geen abonnementen afsluiten?

een registratie aan m'n broek interesseert me niet, hypotheek gaat m toch al niet worden de komende 8 jaar... xPabloBokt schreef:Aha, dan begrijp ik het beter. Als ik dus gewoon mijn lasten prima betaal (zoals ik de afgelopen 2 jaar ook heb gedaan) dan hoef ik me eigenlijk niet zo druk te maken?