Reden dat jou relatie uit ging?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Reden dat jou relatie uit ging?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-17 13:39

Dit is puur uit nieuwsgierigheid, deze vraag. Ik bedoel er niks mee en heb zelf ook geen problemen in mijn relatie.

Maar wat is de reden/probleem bij je laatst beeindigde relatie? De reden waarom het uit is gegaan?

Voor deze relatie heb ik niet echt een serieuze relatie gehad, maar de reden dat het uit ging was de te verre afstand.

How bout u? :)

xxwienekexx

Re: Reden dat jou relatie uit ging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:42

Vorige relatie is uitgegaan door ouders die mij niet in het gezin wilden (ik had niet genoeg geld in hun ogen..), tevens had mijn ex daar geen weerwoord tegen wat het extra lastig maakte, en we woonden ook nog ruim 150 km uit elkaar, toen hij ook nog besloot dat 'hij het niet aankon' toen mijn vader overleed heb ik er diezelfde week, na 10 maanden, de stekker uit getrokken. Geen moment spijt van gehad.

Inmiddels 14 maanden samen met een jongen en daarmee een geweldige relatie! :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:16

Ik heb het uitgemaakt omdat ik enorm afknapte op 'm. Medelijden is niet genoeg om een relatie vol te houden :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-17 14:24

Whuut :')

lieveli schreef:
Ik heb het uitgemaakt omdat ik enorm afknapte op 'm. Medelijden is niet genoeg om een relatie vol te houden :')

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:26

Omdat hij mij overal gelijk in gaf en elke ruzie onenigheid vermeed. Ik moet af en toe echt wel tegen gas krijgen en niet alleen maar ja en amen

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:28

Onze karakters werkte niet meer, we waren beide erg dominant en dit was een strijd. En deze bleef 24/7 dus we hebben eigenlijk samen besloten dat het niet werkte. Al durfde niemand een punt te zetten dus heb ik uiteindelijk het voortouw genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:33

Mijn vorige relatie maakte ik zeker niet uit omdat ik niet van haar hield maar omdat het me teveel kostte van mezelf.

Soms is houden van niet genoeg.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:45

Omdat hij niet zonder zijn moeder kon. En ik absoluut niet met zijn moeder kon. Hij wilde er het liefst naast wonen. Ik wilde het liefst emigreren en die vrouw boycotten.
Toen ben ik maar weg gegaan, daar werd ik gelukkiger van.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:58

Ik kreeg toen ik 17 was mijn eerste serieuze relatie, die heb ik na bijna 2 jaar afgebroken omdat hij " te lief" was. Had niet echt een eigen mening en ging overal in mee. Toen ging het wat minder en begin hij wat domme dingetjes te doen en besloot ik dat het genoeg was geweest.
Binnen een maand was ik bij mijn huidige vriend waar ik nu 4,5 jaar bij ben, ging eigenlijk wat te snel maar het is goed zo.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:59

Ik ben weg gegaan bij mijn vriend nadat ik erachter kwam dat hij veel loog en vreemd was gegaan met mijn vriendin. Lekker cliché :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:01

Na 3,5 jaar en samengewoond te hebben heb ik er een punt achter gezet. We waren te verschillend en ik niet meer verliefd. Vooral na woorden als kinderen etc werd ik zo enorm benauwd en wist ik zeker dat ik niet gelukkig ging worden zo

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:02

Mijn eerste vriend loog erg veel en was ontzettend jaloers. We zagen elkaar weinig ivm de afstand dus dat hielp ook niet mee. Na 2 jaar was het voor ons allebei genoeg.

Vriend daarna was ontzettend manipulatief en trapte me op alle mogelijke manieren de grond in. Hij had ontzettend veel zelfmedelijden en is de meest jaloerse gozer die ik ooit heb meegemaakt. Ben blij dat ik na een halfjaar de knoop heb door kunnen hakken ondanks zijn manipulatie. Bah wat een grote fout was dat.. |o

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:09

Omdat mijn ex-vrouw niet tegen de drukte van mijn kinderen kon (ik had haar gewaarschuwd dat leven met kids druk en hectisch kan zijn) en omdat ik alweer naar die piep-paarden was. (mijn eerste veulen was net een paar weken oud, dus was er vaak met kids zodat zij rust had om te studeren)

Einde kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel, week daarvoor spraken we over reisje naar New York als ze klaar was met studeren, moest nog 2 maanden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:09

Hij kreeg losse handjes. Toedeloe!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:12

Alcohol.... 3 relaties om die reden. Nu gelukkig een man die niks heeft met alcohol.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:16

Mijn ex-vriend maakte het uit omdat hij "niet meer met mij kon leven" en "ik te veel van hem wilde". Hij deed achteraf bekeken totaal geen moeite om mij te zien.. we woonden 15 km uit elkaar en we zagen elkaar buiten school maximaal eens in de 5 weken. Een maand na de relatiebreuk claimde hij ook nog eens dat hij nooit van me gehouden had. Top, daar steek je dan anderhalfjaar van je leven in :+

Inmiddels alweer iets meer dan anderhalf jaar samen met mijn huidige vriend. Het ironische is dat mijn ex hem nog gewaarschuwd heeft bij me uit de buurt te blijven.. niet gelukt :Y)

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:22

Met mijn eerste vriendje (in groep 5 ofzo) maakte ik het uit omdat hij een snotneus had toen ik hem wilde kussen :') (in tranen thuisgekomen vanuit school en zo verteld aan m'n moeder)

Daarna een aantal puber-relaties gehad. Uitgegaan door simpelweg erachter te komen dat je alleen een crush had en diegene toch niet zo leuk bleek te zijn.

Mijn laatste ex.. tja.. week ervoor waren we samen gaan kijken naar koophuizen om te gaan samenwonen, waren 3.5 jaar samen. Tot ik een bericht kreeg van een meid die ook al een paar maanden een relatie met hem had, en als een echte MTV serie zijn we samen gaan zoeken en bleek dat meneer nog een vriendin had, waar die al 1.5 jaar mee samen was.. |o
Nog nooit zo gekwetst geweest.. snap nog steeds niet hoe ik zo blind kon zijn..

Gelukkig nu het vertrouwen terug gevonden dankzij een geweldige vent waar ik inmiddels een maandje mee samenwoon <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:24

Hij meende in het geheim met een meisje te moeten afspreken waar hij naar stuurde dat hij haar niet uit z'n hoofd kreeg en alleen maar aan d'r mooie koppie kon denken. Dat was voor mij genoeg om hem de toegang tot dat mooie koppie te geven ;) Vergeet dit mooie koppie dan ook maar meteen!

Bij mijn 2e relatie was het zijn idee om rond half 1 's nachts te zeggen dat hij opnieuw wilde beginnen en dat ik daar niet in voor kwam. Zit je dan 70km zonder auto/rijbewijs van huis vandaan .....
Laatst bijgewerkt door xDenies op 23-04-17 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:24

Holy oliebol dimphyl. Hoe reageerde hij toen hij erachter kwam dat jullie het wisten en hem confronteerden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:26

Mn ex maakte het uit na twee maand omdat hij 'niet verliefd' was, altijd twijfelde over ons en niks zeker wist omdat hij vreselijke bindingsangst had. Paar dagen er voor was er nog sprake van dat hij me zou komen opzoeken op vakantie... Hij was een week later jarig en heb nog steeds kadootjes voor hem liggen die ik toen gekocht had...

Later ben ik er achter gekomen dat hij (waarschijnlijk toen al) iemand anders had. Bij haar had ie blijkbaar geen last van bindingsangst want binnen twee maand woonden ze samen...
}:)

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:30

Goof schreef:
Holy oliebol dimphyl. Hoe reageerde hij toen hij erachter kwam dat jullie het wisten en hem confronteerden?

Haha, meneer heeft het een dag volgehouden met liegen en 'nee kan niet waar zijn'.
Draaide de verhalen om: die meiden vinden mij leuk maar ik heb t afgekapt, konden ze niet hebben dus nu proberen ze tussen ons in te komen..
Dat soort dingen.

Gelukkig hebben we alle 3 een hoop berichten van hem dus die hebben we allemaal doorgestuurd.
Leukste is nog dat die meid die mij als eerste berichtte, nu een super goede vriendin van me is.

En mijn ex.. ach.. die werkt nog steeds 'hele dagen zonder vrij te zijn' en is nog steeds 'enorm verliefd op alleen jou schatje' maar het is zo jammer dat hij 'nu in Rotterdam aan het werk, maar morgen ben ik weer bij jou in de buurt..'

Dus dat. :Y) ben er gelukkig helemaal overheen maar leuk is anders.
Jammergenoeg krijg ik nog behoorlijk wat geld van hem (naïef en verliefd.. zijn auto bijna geheel betaald en nog meer dingen) dus kan hem nog niet blokkeren.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:33

Wat een verhalen. Vooral het verhaal met 3 keer alcohol in een relatie. Heftig hoor.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:38

Ik heb mijn relatie na 5 dagen samenwonen beëindigd..
Ik kon niet meer. Al een jaar zat ik met enorme stress, opa overleden, opleiding werk, en een ex die vond dat t enige recht het aanrecht was. Het was nooit goed genoeg en alles wist is zo te verdraaien dat het uit eindelijk mijn schuld was.. nadat de huisarts al 2x aangedrongen had met een psycholoog te gaan praten omdat ik daar iedere week zat zonder echte reden.. en ineens was het zo helder.. ik kon niet meer. Ik moest er weg anders zou het bij mij op zwart slaan en denk ik dat ik hem bont en blauw geslagen had.. ik ben totaal niet agressief..
Dat is de allerbeste beslissing die ik ooit voor mezelf heb gemaakt. Daarna ben ik met mezelf aan de slag gegaan en ben ik enorm vooruit gegaan.. ik heb mijn zelfvertrouwen terug en ik geniet met volle teugen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:52

Ik hield wel van hem, maar ik voelde me niet meer tot hem aangetrokken. Had niet echt gevoelens meer. Vond het daarom eerlijker om het uit te maken zodat hij een meisje kom vinden wie echt voor hem gaat. :)

Relatie duurde overigens 1,5 jaar.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:59

Ik werd verliefd op een van z'n vrienden. :=
Jep, totally going to hell for this.