Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IHN
Berichten: 2334
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:22

Zoenen voor de ogen van je vriendin met haar ex is niet heel erg handig, nee. Maar spullen uit het raam mikken, fiets verplaatsen en iemand om half 5 aan zijn lot overlaten vind ik ook echt not done...hoe kwaad je ook bent.

Zelf zou ik er overigens geen problemen mee hebben..ex is ex...als zij ooit aangegeven heeft dat ze nog gevoelens voor hem heeft is het een ander verhaal maar dat maak ik er niet uit op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:25

Lente schreef:
Tja en toch... Als het al een jaar terug is en ze het zelf heeft uitgemaakt..

Ik snap het probleem niet zo. Het is toch een ex?? Waarom moet je daar dibs op hebben?

TS. Je had er wel eerder over kunnen praten met haar... Dat voelt toch anders denk ik.
Helemaal mee eens. :j

anjali
Berichten: 15195
Geregistreerd: 25-07-15

Re: [LZP] Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:39

Hehe. Een ex is een ex. Als de relatie uit is ben je allebei weer vrij en mag je allebei doen wat je wilt.Die zog. vriendin van jou zit fout.Het lijkt wel of ze wraakgevoelens heeft t.o.v. haar ex,dat ze die voor de rest van zijn leven wil blokkeren.En ze moet ook van jouw fiets enzo afblijven.

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:44

Als je ex al een jaar je ex is en vriendin wil dan nog bepalen met wie hij wel of niet een relatie mag aangaan dan heeft vriendin een controleprobleem. Wat denkt vriendin nou zelf, ze heeft het een jaar geleden notabene zelf uitgemaakt.

TS gewoon genieten van je relatie hoor.

Palmera

Berichten: 9487
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:45

De eerste de beste vriendin die het lef heeft mij te verbieden met wie ik wel of niet gelukkig mag zijn vliegt bij mij het raam uit. ;)

Van de partner blijf ik uiteraard af, maar de ex? Doe me een lol zeg!

@iedereen die vind dat TS en de ex fout bezig zijn: wat geeft jullie het recht het leven van een vriendin en jullie éx in controle te hebben? Wat geeft jullie het recht twee mensen te verbieden blij te xijn met elkaar? Waar komt die jaloezie vandaan waardoor je júist die twee mensen niets gunt?
Heel smakeloos, echt!

BigOne
Berichten: 38438
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:47

_O- :)F
Palmera schreef:
De eerste de beste vriendin die het lef heeft mij te verbieden met wie ik wel of niet gelukkig mag zijn vliegt bij mij het raam uit. ;)

Van de partner blijf ik uiteraard af, maar de ex? Doe me een lol zeg!

@iedereen die vind dat TS en de ex fout bezig zijn: wat geeft jullie het recht het leven van een vriendin en jullie éx in controle te hebben? Wat geeft jullie het recht twee mensen te verbieden blij te xijn met elkaar? Waar komt die jaloezie vandaan waardoor je júist die twee mensen niets gunt?
Heel smakeloos, echt!
*\%/*

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:48

Palmera schreef:
De eerste de beste vriendin die het lef heeft mij te verbieden met wie ik wel of niet gelukkig mag zijn vliegt bij mij het raam uit. ;)

Van de partner blijf ik uiteraard af, maar de ex? Doe me een lol zeg!

@iedereen die vind dat TS en de ex fout bezig zijn: wat geeft jullie het recht het leven van een vriendin en jullie éx in controle te hebben? Wat geeft jullie het recht twee mensen te verbieden blij te xijn met elkaar? Waar komt die jaloezie vandaan waardoor je júist die twee mensen niets gunt?
Heel smakeloos, echt!


amen _/-\o_ _/-\o_ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* <3 <3 <3 <3 <3 :j :j :j :j

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:50

Palmera schreef:
De eerste de beste vriendin die het lef heeft mij te verbieden met wie ik wel of niet gelukkig mag zijn vliegt bij mij het raam uit. ;)

Van de partner blijf ik uiteraard af, maar de ex? Doe me een lol zeg!

@iedereen die vind dat TS en de ex fout bezig zijn: wat geeft jullie het recht het leven van een vriendin en jullie éx in controle te hebben? Wat geeft jullie het recht twee mensen te verbieden blij te xijn met elkaar? Waar komt die jaloezie vandaan waardoor je júist die twee mensen niets gunt?
Heel smakeloos, echt!

Perfect verwoord _/-\o_

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:56

justahorse schreef:
Ik zou zeggen meid maak je niet druk! Het is haar ex!! Niet haar partner.

Word steeds gekker hier in de wereld....

Als zij een relatie met hem had zeg ik dat is not done, maar een ex is niet voor niks een ex. Lijkt verdorie wel een kleuterschool. Ook al lees ik onderstaande reacties!

En het niet reageren is pure onvolwassenheid.

Meid ik zou zeggen, voel je niet schuldig en veel succes in je nieuwe relatie met je nieuwe vriend!!!


Dit vind ik ook, wat een flauwekul zeg. Ex = geweest, voorbij, weer beschikbaar voor een ander.
Heel kinderachtig van je "vriendin"
Ik zou er niet teveel energie insteken en lekker genieten van je relatie :)

Wel vind ik het niet zo netjes dat je bent gaan zoenen tijdens een gezamenlijk uitje. Maar dat staat los van met wie. Daarvoor zou je je excuses aan kunnen bieden. Daartegenover staat dat zij zwaar overdreven heeft gereageerd en jou daarvoor excuses schuldig is.
Als je t nog kan uitpraten, prima, maar ik verwacht er niet teveel van.
Laatst bijgewerkt door Nikass op 23-04-17 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:59

Het kan natuurlijk, maar wel in goed overleg en goed aftasten of het kan.. Het is wel een persoon waar jou beste vriendin een (intieme?) relatie mee heeft gehad en die is om wat voor reden dan ook afgebroken. Als jij vervolgens met die ex gaat kan het voor haar aanvoelen dat je zijn kant kiest boven die van haar, of er nou nog gevoelens zijn van die vriendin voor de ex of niet. Daarnaast ga jij nu met haar gefaalde relatie verder, om te laten zien hoe het ook kan?

Ik zeg niet dat het niet mag, ik verbied het niet zeker niet in geval van liefde. Maar de manier waarop het is gegaan (recht voor dr neus) is echt banketstaaf en ik denk dat je nu wel krijgt wat je verdient eerlijk gezegd. Je vriendin kan ook heel nep gaan doen alsof het haar niks kan schelen maar ze is gewoon eerlijk met je, en jullie moeten een echt sterke vriendschap hebben gehad wil je dat dit nog goed komt.. Had je van tevoren afgetast of dit zou kunnen, al vanaf het moment dat jij dacht hij is best aantrekkelijk had je dit kunnen doen, had je nu waarschijnlijk niet zo in de penarie met haar gezeten.

hanny_jelke

Berichten: 5577
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:02

pmarena schreef:
Wauw, wat een ontzettende onbegrijpelijk gemene zure vrouwen-reacties hierboven zeg!! :oo

Hij is haar ex. Zij heeft het uitgemaakt. Ze heeft neem ik aan zelf ervoor gezorgd dat jullie zo dicht met elkaar om zijn gegaan met dat uitgaan.

Zij heeft niks te zeggen over die jongen en niet over jou. Een beetje volwassen meid zou even slikken en denken: wat fijn voor ze dat ze elkaar gevonden hebben, dankzij mij *D

Zo'n muts die dat niet kan hebben, jou in gevaar brengt en dan bovendien zelf ook nog wèl met zijn vrienden mag aanpappen.... :wave:


Ik ben het helemaal met jou eens. Al zou ik geen relatie willen met de exen van mij beste vriendin maar dat is omdat we op totaal anderen jongens vallen.

Ik ben van mening dat zoals TS het beschrijft ze al langer de klik hadden. Zelfs al toen hij nog bij haar vriendin was. En dat moet jou vrienden ook erkennen.

Tsja dat het pijn doet snap ik best, maar daar zal ze zich over heen moeten zetten.

Ik denk dat je haar voorlopig even met rust moet laten het verdriet en de boosheid moet slijten.

Je kan haar hooguit zeggen dat het je spijt. Waarschijnlijk was het beter geweest eerst met haar te praten over je gevoelens over B en haar eerlijk moeten zeggen dat je wel of niet voor hem wilde gaan.

Maar het is nu zo gelopen en dat is niet meer terug te draaien. Maak er het beste van en hopelijk heb je de vriendschap niet voor niks opzij geschoven voor de relatie met B.

Palmera

Berichten: 9487
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:03

laraxXxemma schreef:
Had je van tevoren afgetast of dit zou kunnen, al vanaf het moment dat jij dacht hij is best aantrekkelijk had je dit kunnen doen, had je nu waarschijnlijk niet zo in de penarie met haar gezeten.

Onzin! We leven potverdorie toch niet in een land waar je toestemming moet vragen om met iemand om te gaan? TS had helemaal niets moeten aftasten!
Het is dik een jaar uit en dat is genoeg informatie, voor iedereen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:04

Lieve TS, de vriendschap is al een keer kapot geweest en nu weer. Dat komt niet meer goed. En beste vriendinnen... beste vriendinnen doen in ruzies niet zo tegen elkaar. Mijn beste vriendin is de enige op wie ik nooit boos zou kunnen worden, ook al gaat ze met de jongen die ik geweldig leuk vind. Maar als hij niets met mij wil en wel iets met haar, wie zou ik dan zijn om het "te verbieden" en haar het geluk te ontzeggen?


Je vriendschap is geen vriendschap meer. Je relatie is wel een relatie, en zo te horen vind je je vriend geweldig. Geef dat niet op voor een vriendschap die al kapot is.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:15

Ik vind het een rotstreek en voor mij zou het ook zeker een reden zijn om niets meer te maken te willen hebben met je..

Komt een beste vriendin naar mij toe dat ze gevoelens heeft voor mijn ex, dat ze daar graag iets mee wil doen. Prima! Mijn zegen heb je!! En zal ze dan beide alle geluk van wereld gunnen.

Maar het voor mij neus zoenend duidelijk te maken?! Dat vind ik respectloos. Het gaat mij niet om de "toestemming", want die zeggenschap verwacht ik niet in een ex zijn leven. Maar wel van mijn vriendin dat ze mij even op de hoogte stelt en niet keihard onder mijn neus duwt en totaal buitensluiten. Niet over mijn evt gevoel heen walst. Jij voelde je aan je lot over gelaten, maar zij waarschijnlijk net zo erg op dst moment.

Ja ze reageerde extreem, misschien te extreem. Maar wie weet had zij ook nog gevoelens? Geeft haar niet recht om ex nieuwe liefde te verbieden, maar wel de verwachting dat je beste vriendin tactischer er mee om kan gaan en niet "in your face"

Heeft ze trouwens gezegd dat ze je fiets had verplaatst. Zou niet de eerste zijn die met een flinke slok op het gewoon vergeet.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:15

Zou inderdaad geen energie meer steken in die "vriendin" en gewoon van je relatie genieten. Vrouwen zijn soms zulke aparte wezens...zo gingen mijn schoonzus en zwager scheiden, omdat zij een ander had...een tijdje later had mijn zwager ook een nieuwe relatie en kwaad dat die ex toen was...echt onbegrijpelijk, want ze wilde hem zelf niet meer, maar hij mocht ook niemand anders. 8)7

marjo1996
Berichten: 827
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-17 14:17

@resistance dankjwel :) hiermee heb je zeker een punt


Ik had het haar inderdaad eerder moeten vertellen. Echter had ik niet van mezelf verwacht dat ik met hem zou gaan en niet verwacht dat mijn gevoelens zó sterk zouden zijn dat ik ze eigenlijk niet kon bedwingen. Dat kwam echt pas op het moment dat ik hem aankeek en we gingen dansen. Toen was het al te laat...

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:18

Palmera schreef:
laraxXxemma schreef:
Had je van tevoren afgetast of dit zou kunnen, al vanaf het moment dat jij dacht hij is best aantrekkelijk had je dit kunnen doen, had je nu waarschijnlijk niet zo in de penarie met haar gezeten.

Onzin! We leven potverdorie toch niet in een land waar je toestemming moet vragen om met iemand om te gaan? TS had helemaal niets moeten aftasten!
Het is dik een jaar uit en dat is genoeg informatie, voor iedereen!

Jij weet niet hoe het uit is gegaan (wie weet heeft hij haar pijn gedaan en heeft vriendin het daarom uit gemaakt). Natuurlijk had ze geen toestemming hoeven vragen, maar je kan toch wel rekening houden met hoe je vriendin er tegenover staat? Zeker als het je beste vriendin is!

Misschien was haar keus dan niet anders geweest, maar dat weet je waar je aan begint. Als TS wist dat vriendin dit niet okee vond en er ondanks dat ook aan was begonnen dan wist ze wat ze op haar dak zou krijgen, had ze nu ook niet in de knoop gezeten om wat er is gebeurd tussen haar en vriendin want dan had ze geweten waar ze aan begon.

Daarnaast, 1 jaar lijkt lang misschien, maar als vriendin al een aantal jaar samen was met hem, of zelfs als het maar een van haar (weinige) echte relaties was.. Je weet het niet. Jij kan niet beoordelen voor die vriendin of 1 jaar lang is of niet.

Nogmaals, vind echt dat het wel kan hoor. Maar niet op deze manier :n
edit; TS maak er het beste van. Je weet goed dat wat je hebt gedaan niet okee is dus het geeft wel aan dat je om vriendin geeft. Laat het nog maar even rusten, je vriendin heeft echt tijd nodig om dit te verwerken

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:21

Het zou idd ook niet aan mijn vrienden zijn om te zeggen op wie ik wel of niet mag vallen.

Toch betekend het dat als je goede vriendinnen bent, je om elkaar geeft en mekaar ook geen pijn wilt doen. Dus tijdens je gedrag een beetje tespect tonen voor elkaar vind ik wel normaal!

Maar heel veel mannen zijn wel iemands ex, en ja ze zijn weer beschikbaar ..... wordt jij het niet, dan wel een ander

marjo1996
Berichten: 827
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-17 14:21

Gianti schreef:
Ik vind het een rotstreek en voor mij zou het ook zeker een reden zijn om niets meer te maken te willen hebben met je..

Komt een beste vriendin naar mij toe dat ze gevoelens heeft voor mijn ex, dat ze daar graag iets mee wil doen. Prima! Mijn zegen heb je!! En zal ze dan beide alle geluk van wereld gunnen.

Maar het voor mij neus zoenend duidelijk te maken?! Dat vind ik respectloos. Het gaat mij niet om de "toestemming", want die zeggenschap verwacht ik niet in een ex zijn leven. Maar wel van mijn vriendin dat ze mij even op de hoogte stelt en niet keihard onder mijn neus duwt en totaal buitensluiten. Niet over mijn evt gevoel heen walst. Jij voelde je aan je lot over gelaten, maar zij waarschijnlijk net zo erg op dst moment.

Ja ze reageerde extreem, misschien te extreem. Maar wie weet had zij ook nog gevoelens? Geeft haar niet recht om ex nieuwe liefde te verbieden, maar wel de verwachting dat je beste vriendin tactischer er mee om kan gaan en niet "in your face"

Heeft ze trouwens gezegd dat ze je fiets had verplaatst. Zou niet de eerste zijn die met een flinke slok op het gewoon vergeet.


Ik had niet van mezelf verwacht dat ik dat zou doen en niet verwacht dat mijn gevoelens zo sterk zouden zijn. Ik had haar inderdaad op de hoogte moeten brengen, maar had het eigenlijk voor mezelf ook een soort van weggestopt, tot het moment in de club.
Ze heeft toegegeven mijn fiets te hebben verplaatst ;) Ze heeft uiteindelijk aan een gezamenlijke vriend verteld waar hij stond zodat ik hem nog kon vinden.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:23

ik snap hier het probleem niet, het is al een jaar uit met hem en je vriendin. Jullie zijn beide vrijgezel.

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:25

Lieshorses schreef:
Ik denk inderdaad zoals anderen al zeggen dat jullie relatie onderling al niet te best was? Jij en je vriendin. Haar heftige reactie kan ook een opstapeling zijn van. Daarnaast is het ondanks dat ik vind dat je wel van elkaars exen vandaan blijft, inderdaad erg rot om daar alleen in de kroeg te staan. Ik zou me ontzettend eenzaam voelen.

Ik moet zeggen dat ik sommige reacties van walgelijk vind, dat mensen die dit zelf nooit mee hebben gemaakt niet kunnen oordelen, dat mensen die dit niet vinden kunnen maar zuur lopen aan te stellen. Dat wij heilig zijn..... :+
Kun je je dan niet voorstellen dat dit echt kwetsend is? Come on

Ik heb zelf iets meegemaakt wat ergens wel herkenbaar is in jou situatie, ik ben namelijk ontzettend lang smoor geweest op de broer van mijn beste vriendin. Het was wederzijds, wij waren ook voor elkaar gemaakt weetje.. (Zo voelde dat dan ;))
We hebben zelfs stiekem het een en het ander gedaan, wat mijn vriendin nogsteeds niet weet. (Is al enkele jaren geleden) ik wist gewoon dat het niet ging werken omdat ik mijn vriendin daar zo ontzettend mee zou kwetsen. Ze had namelijk weleens vermoedens en ze zei dat ze dit echt niet vond kunnen als haar vermoedens klopten.
Ik heb na een tijdje gewoon afstand van haar broer genomen, het laten gaan. Mijn hart was toen ook gebroken, want ik kon dus blijkbaar niets nemen of doen met de persoon waar ik verliefd op was.
Nu enkele jaren later, 2 maal verliefd geworden als nog (en ik word nooit verliefd :+) En nu al anderhalf jaar gelukkig met mijn vriend, je wilt niet weten hoe prettig het voelt om zonder schuldgevoel bij mijn vriendin te komen. En dat ik gewoon iemand anders heb gevonden waar ik smoor op ben en wel mee mag doen wat ik wil!

Ik wil zeggen.. De ongeschreven regel dat je niet met elkaar exen gaat is niet iets wat mensen zeggen die niet weten hoe het voelt of egoistisch zijn. Sommige mensen zijn wel gekwetst hierdoor, en daar kunnen zij niets aan doen


Wacht ff hoor, nou mag je ook al niks krijgen met familie van je vriendin??
Wat een dom geneuzel 8)7
Dus geen exen, geen familie, niemand uit de vriendenkring. Alleen iemand van een andere planeet ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:28

Nikass schreef:
Lieshorses schreef:
Ik denk inderdaad zoals anderen al zeggen dat jullie relatie onderling al niet te best was? Jij en je vriendin. Haar heftige reactie kan ook een opstapeling zijn van. Daarnaast is het ondanks dat ik vind dat je wel van elkaars exen vandaan blijft, inderdaad erg rot om daar alleen in de kroeg te staan. Ik zou me ontzettend eenzaam voelen.

Ik moet zeggen dat ik sommige reacties van walgelijk vind, dat mensen die dit zelf nooit mee hebben gemaakt niet kunnen oordelen, dat mensen die dit niet vinden kunnen maar zuur lopen aan te stellen. Dat wij heilig zijn..... :+
Kun je je dan niet voorstellen dat dit echt kwetsend is? Come on

Ik heb zelf iets meegemaakt wat ergens wel herkenbaar is in jou situatie, ik ben namelijk ontzettend lang smoor geweest op de broer van mijn beste vriendin. Het was wederzijds, wij waren ook voor elkaar gemaakt weetje.. (Zo voelde dat dan ;))
We hebben zelfs stiekem het een en het ander gedaan, wat mijn vriendin nogsteeds niet weet. (Is al enkele jaren geleden) ik wist gewoon dat het niet ging werken omdat ik mijn vriendin daar zo ontzettend mee zou kwetsen. Ze had namelijk weleens vermoedens en ze zei dat ze dit echt niet vond kunnen als haar vermoedens klopten.
Ik heb na een tijdje gewoon afstand van haar broer genomen, het laten gaan. Mijn hart was toen ook gebroken, want ik kon dus blijkbaar niets nemen of doen met de persoon waar ik verliefd op was.
Nu enkele jaren later, 2 maal verliefd geworden als nog (en ik word nooit verliefd :+) En nu al anderhalf jaar gelukkig met mijn vriend, je wilt niet weten hoe prettig het voelt om zonder schuldgevoel bij mijn vriendin te komen. En dat ik gewoon iemand anders heb gevonden waar ik smoor op ben en wel mee mag doen wat ik wil!

Ik wil zeggen.. De ongeschreven regel dat je niet met elkaar exen gaat is niet iets wat mensen zeggen die niet weten hoe het voelt of egoistisch zijn. Sommige mensen zijn wel gekwetst hierdoor, en daar kunnen zij niets aan doen


Wacht ff hoor, nou mag je ook al niks krijgen met familie van je vriendin??
Wat een dom geneuzel 8)7
Dus geen exen, geen familie, niemand uit de vriendenkring. Alleen iemand van een andere planeet ofzo?



Ik ken iemand die al 4 jaar iets heeft met de broer van haar beste vriendin. En zijn allemaal hartstikke blij samen, hoor. :)


Een vriendin van mn zus heeft overigens ooit een jaar lang iets met mijn broer gehad. Ook geen punt. Uiteindelijk ging het weer uit, en mijn zus en die vriendin zien elkaar nog steeds regelmatig.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:30

De vriendenkring dat vind ik raar ja.. Vrienden? Dat heb ik nog nooit gehoord haha.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ergens wel kan begrijpen dat het rot is als je vriendin met je broer krijgt, als je daar over de vloer komt, ja voor wie kom je dan eigenlijk.....? :+

Maar het kwetst je ook gewoon dat het verboden word, ik heb zo'n rare tijd gehad toen dat allemaal bezig was. Midden in de nacht als ik naar de wc ging even snel zijn kamer in glippen... Zulke dingen.
Na een tijdje wil je het ook gewoon niet meer, en die situatie vond ik nog rotter omdat ik ze allebei nog vaak zou zien, ongeacht voor wie ik 'koos'







Nikass schreef:
Lieshorses schreef:
Ik denk inderdaad zoals anderen al zeggen dat jullie relatie onderling al niet te best was? Jij en je vriendin. Haar heftige reactie kan ook een opstapeling zijn van. Daarnaast is het ondanks dat ik vind dat je wel van elkaars exen vandaan blijft, inderdaad erg rot om daar alleen in de kroeg te staan. Ik zou me ontzettend eenzaam voelen.

Ik moet zeggen dat ik sommige reacties van walgelijk vind, dat mensen die dit zelf nooit mee hebben gemaakt niet kunnen oordelen, dat mensen die dit niet vinden kunnen maar zuur lopen aan te stellen. Dat wij heilig zijn..... :+
Kun je je dan niet voorstellen dat dit echt kwetsend is? Come on

Ik heb zelf iets meegemaakt wat ergens wel herkenbaar is in jou situatie, ik ben namelijk ontzettend lang smoor geweest op de broer van mijn beste vriendin. Het was wederzijds, wij waren ook voor elkaar gemaakt weetje.. (Zo voelde dat dan ;))
We hebben zelfs stiekem het een en het ander gedaan, wat mijn vriendin nogsteeds niet weet. (Is al enkele jaren geleden) ik wist gewoon dat het niet ging werken omdat ik mijn vriendin daar zo ontzettend mee zou kwetsen. Ze had namelijk weleens vermoedens en ze zei dat ze dit echt niet vond kunnen als haar vermoedens klopten.
Ik heb na een tijdje gewoon afstand van haar broer genomen, het laten gaan. Mijn hart was toen ook gebroken, want ik kon dus blijkbaar niets nemen of doen met de persoon waar ik verliefd op was.
Nu enkele jaren later, 2 maal verliefd geworden als nog (en ik word nooit verliefd :+) En nu al anderhalf jaar gelukkig met mijn vriend, je wilt niet weten hoe prettig het voelt om zonder schuldgevoel bij mijn vriendin te komen. En dat ik gewoon iemand anders heb gevonden waar ik smoor op ben en wel mee mag doen wat ik wil!

Ik wil zeggen.. De ongeschreven regel dat je niet met elkaar exen gaat is niet iets wat mensen zeggen die niet weten hoe het voelt of egoistisch zijn. Sommige mensen zijn wel gekwetst hierdoor, en daar kunnen zij niets aan doen


Wacht ff hoor, nou mag je ook al niks krijgen met familie van je vriendin??
Wat een dom geneuzel 8)7
Dus geen exen, geen familie, niemand uit de vriendenkring. Alleen iemand van een andere planeet ofzo?

Steppe

Berichten: 2805
Geregistreerd: 15-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:35

Tjonge wat een kleuters zijn degene die vinden dat ze "toestemming " moet vragen om met de ex een relatie aan te gaan tere zieltjes hou op doe gewoon uit is uit en ex is ex.
Pff als een "vriendin " zo zou doen is het ook ex-vriendin. Wees blij dat ze elkaar leuk vinden. Zou niet eens meer een poging doen die vriendin nog te spreken.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:36

Nou mensen hier maken het wel een stuk erger. Het is helemaal niet zeker dat de "beste" vriendin niet wil dat haar vriendin wat met haar ex heeft. Gaat volgens mij gewoon op de manier waarop ze het duidelijk gemaakt hebben. Maakt mij niet wijs dat alle mensen die hier nu reageren dat haar vriendin zich aanstelt en een dramaqueen is het zelf niet erg zouden vinden als hun in precies de zelfde situatie terecht komen want het is helemaal niet begonnen om de relatie die ze nu heeft met de ex van vriendin. Maar om het zoenen voor de neus van de vriendin die dus blijkbaar volkomen verrast was.