Update met betrekking tot het sollicitatiegesprek!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sanasoufi

Update met betrekking tot het sollicitatiegesprek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:10

Zoals jullie weten had ik dus gisteren dat gesprek, vandaag terugkoppeling gehad telefonisch.

Taaltest: 1 foutje maar! Ik had verleenD geschreven in plaats van verleenT bij een zin. Maar ik wist al bij het inleveren dat het fout was.

Gesprek: Waren ze enthousiast over! Alleen word ik als 'te duur' bestempeld. Ze hebben namelijk kandidaten die al in het bezit zijn van de vereiste WTF diploma's en ervaring hebben in de verzekeringsbranche.

*\o/* Dus niet 40 uur werken + mijn avonden en weekenden verpesten door te studeren *\o/* Ik was zooo ontzettend bang dat ik niet meer naar series zou kunnen kijken!!! Ik volg momenteel 21 series! En wil die gewoon na werktijd verder kunnen kijken ipv te moeten studeren :')

Ik ga voor het gesprek van woensdag en dus het baantje van 32 uur per week zonder studeerellende *\o/* Ik heb echter ook nog een aantal lopende sollicitaties, dus die wacht ik ook af. Wel vervelend als ik woensdag al gelijk moet tekenen. Ze willen namelijk dat ik mijn identiteitsbewijs + bankpas meeneem. En dan de week daarop gelijk beginnen. Maar goed, wie weet word ik wel niet aangenomen en kan ik me richten op mijn andere nog lopende sollicitaties (met hoger salaris).

Nog bedankt voor alle steun <3

p.s. OMG!!! Zo opgelucht!!! Er komt dinsdag een nieuwe serie uit! Ik MOET die kijken!!! Les voor mezelf: Geen banen zoeken die aangeven dat ik een gerichte vakopleiding moet volgen, en ook geen banen waarbij je na 18:00 moet werken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:17

Ok. Ik lees je sollicitatie topics door tot nu toe zonder te reageren. Maar kan het nu niet laten. -O-

Hoezo ben je blij met een afwijzing? Hoezo is het kijken van series belangrijker dan het krijgen van een goede baan en toekomst? Verkijk je niet op het werk bij het callcenter. Dat is moeilijker en zwaarder dan je denkt.

Maar een heel serieuze vraag als je deze topics inderdaad schrijft als serieus en niet als slecht bedoelde grap. Waarom ga je niet op zoek naar een heel rijke vent zodat je op zijn zak kunt gaan leven en je je leven zo leeg en zinloos kunt invullen als je wilt. Zonder verplichtingen of serieuze zaken? Je lijkt niet te willen werken, liefst op kosten van je ouders te willen leven en bij voorkeur gratis geld te willen hebben. Je zou op zich een goed diploma moeten hebben als klopt wat je neerzet. Maar al je topics wijzen eerder op iets heel anders. Of zoek eens goede hulp om je leven zin te geven. Kan me niet voorstellen dat een leven waarin series bekijken het hoogste goed is zo n fijn en gelukkig leven is.

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:20

karuna schreef:
Ok. Ik lees je sollicitatie topics door tot nu toe zonder te reageren. Maar kan het nu niet laten. -O-

Hoezo ben je blij met een afwijzing? Hoezo is het kijken van series belangrijker dan het krijgen van een goede baan en toekomst? Verkijk je niet op het werk bij het callcenter. Dat is moeilijker en zwaarder dan je denkt.

Maar een heel serieuze vraag als je deze topics inderdaad schrijft als serieus en niet als slecht bedoelde grap. Waarom ga je niet op zoek naar een heel rijke vent zodat je op zijn zak kunt gaan leven en je je leven zo leeg en zinloos kunt invullen als je wilt. Zonder verplichtingen of serieuze zaken? Je lijkt niet te willen werken, liefst op kosten van je ouders te willen leven en bij voorkeur gratis geld te willen hebben. Je zou op zich een goed diploma moeten hebben als klopt wat je neerzet. Maar al je topics wijzen eerder op iets heel anders. Of zoek eens goede hulp om je leven zin te geven. Kan me niet voorstellen dat een leven waarin series bekijken het hoogste goed is zo n fijn en gelukkig leven is.

Het leven is kort, geniet ervan. Ik wil gewoon gelukkig en gezond zijn. De een is idd gelukkig als huisvrouw, de ander met een carriere, en ik ben iemand die tevreden is met een salaris van rond de 1400 van 9 tot 5, en waarbij ik verder niet werk mee naar huis hoef te nemen. Ik begrijp niet dat ik moet doen wat jij zegt? Als ik naar jou luister en me kapot ga werken om carriere te maken en daar nou heel ongelukkig van word?

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:21

Mensen bespaar jezelf alsjeblieft de tijd en moeite om serieus op haar in te gaan :(:)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:21

:')
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen. Ik ga voor het eerste, iemand alvast popcorn?

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:22

karuna schreef:

En ja! Ik vind tijd hebben om series en voetbal te kijken wel belangrijk! Je wilt toch niet 24 uur per dag werken, slapen, eten en werken?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:23

Mondy schreef:
Mensen bespaar jezelf alsjeblieft de tijd en moeite om serieus op haar in te gaan :(:)

Idd...

Vond het in begin wel leuk vermaak deze topics.. maar de grap is er onderhand wel af (kan niet geloven dat dit serieus bedoelt is)

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:24

Mondy schreef:

Je hoeft niet op me in te gaan, maar lees dit eens:

indiatoday.in/story/mira-rajput-shahid-kapoor-feminism-feminazi-misha-housewife/1/901141.html

Ik denk precies zoals zij.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:24

Dan zou ik gewoon stoppen met solliciteren.
Uitkering is met alle toeslagen ook rond 1400 euro en kan je lekker tv kijken :D
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 21-04-17 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:24

Als je 21 series kan volgen, heb je echt tijd over. Wat nutteloos. ;)

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:25

Gianti schreef:
Mondy schreef:

Idd...

Vond het in begin wel leuk vermaak deze topics.. maar de grap is er onderhand wel af (kan niet geloven dat dit serieus bedoelt is)

Natuurlijk is het niet serieus. Elke vrouw wil toch carriere maken? Wat een onzin! Iedereen moet doen waar hij of zij van gelukkig wordt.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:25

Er bestaan gezondere hobby's om voor of na je werk te doen. Hobby's die zich afspelen in de echte wereld, waar je gezonde energie van krijgt, en niet vervolgens dusdanig leeghoofdig van raakt zodat je niets anders meer kunt dan nóg meer suffe series kijken. ;)

Hoe oud ben je? Woon je op jezelf?

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:25

linnie050 schreef:
Dan zou ik gewoon stoppen met solliciteren.
Uitkering is met alle toeslagen ook rond 1400 euro en kan je lekker tv kijken :D

Maar dan heb je sollicitatieplicht en ik wil geen uitkeringen! Zo schandalig om naar het UWV te gaan :')

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:27

Electra63 schreef:
Als je 21 series kan volgen, heb je echt tijd over. Wat nutteloos. ;)

? Elke serie is ongeveer 35 minuten, dus kijk er 3 per dag en kom uit op ongeveer 2 uurtjes per dag.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:27

*kuch* Don't feed the troll *kuch*

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:28

De link doet het niet...maar ik gok op een sprookjesboek gezien de denkwijze.

Ik zal wel een partypooper zijn maar heb getemt... misschien je tijd die je in al je posts stopt maar gebruiken voor je series ;)

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:28

Ik vind het prima dat iedereen doet waar hij gelukkig van wordt. Maar niet van het belastinggeld dat wel werkende mensen opgebracht hebben. Als je op je eigen kosten binged, prima.

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:28

Palmera schreef:
Er bestaan gezondere hobby's om voor of na je werk te doen. Hobby's die zich afspelen in de echte wereld, waar je gezonde energie van krijgt, en niet vervolgens dusdanig leeghoofdig van raakt zodat je niets anders meer kunt dan nóg meer suffe series kijken. ;)

Ik doe wat ik wil. Nogmaals het leven is kort, geniet ervan.

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:29

Dammie schreef:
Ik vind het prima dat iedereen doet waar hij gelukkig van wordt. Maar niet van het belastinggeld dat wel werkende mensen opgebracht hebben. Als je op je eigen kosten binged, prima.

Behalve van zorgtoeslag, heb ik nog NOOIT een uitkering gehad. Ik heb ouders.

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:30

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:30

Je hebt ouders _O- Die zijn vast ontzettend trots op je dat je zo profiteert van ze :D

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:30

Zorgtoeslag is ook betaald van belastingen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:31

sanasoufi schreef:
Palmera schreef:

En leg mij dan eens uit waarom anderen wel moeten werken en jouw uitkering betalen zodat jij kunt genieten.

Waarom sta jij boven de rest van het werkende volk?
En nogmaals: hoe oud ben en woon je op jezelf?

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:32

Mondy schreef:
Je hebt ouders _O- Die zijn vast ontzettend trots op je dat je zo profiteert van ze :D

Die zijn idd heel blij dat ik nog nooit een vriend heb gehad, en nooit uitga, en heel rustig ben. Wel willen ze dat ik werk, maakt ze niet uit wat, hoeveel, waar etc.

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:34

Palmera schreef:
Citaat:

En leg mij dan eens uit waarom anderen wel moeten werken en jouw uitkering betalen zodat jij kunt genieten.

Waarom sta jij boven de rest van het werkende volk?
En nogmaals: hoe oud ben en woon je op jezelf?

IK HEB GEEEN UITKERING!!!!!!!!!!!! Jemig! Hebben jullie geen ouders? Geen broer of zus? Ben eigenlijk best blij dat mijn ouders Hindoestaans zijn.
Laatst bijgewerkt door sanasoufi op 21-04-17 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt