MyWheels/deelauto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

MyWheels/deelauto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-17 19:19

Zijn er mensen met ervaringen vanuit MyWheels of Deelauto? Zelfde organisatie, maar ze gebruiken 2 benamingen.
Ik heb zelf mijn Peugeot 206 staan en zou deze best af en toe willen verhuren. Het is niet dat ik er ontzettend zuinig op ben, maar wil toch wel graag nette mensen erin hebben... Hoe werkt dit precies en is het wat om een extra zakcentje mee te verdienen (of: dat mijn auto in ieder geval geen geld meer kóst nu hij stilstaat). Mijn auto weg doen is ook een optie, maar ik werk nu 2 dagen in de week en hoop hier nog wat extra uren van te maken. En ik weet nog niet waar díé baan zich bevindt natuurlijk.

Maartje__

Re: MyWheels/deelauto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 07:20

Ik heb alleen ervaring met snapcar als huurder, en daar zeer goede ervaringen mee :)

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 08:42

Mijn ouders doen dit en gaat prima. Het zijn uiteindelijk vaak dezelfde mensen uit de buurt die de auto steeds huren. Mijn ouders hebben nu alleen niet zo'n zin meer om de auto steeds op te ruimen dus hebben ze hem al een paar keer als bezet gezet hahaha. Maar verder is alles prima geregeld wat ik hoor.