Ik ben uitgenodigd voor het vrijgezellenfeest van een vriendin, georganiseerd door andere vriendinnen van me, hartstikke leuk! Het is een leuk (nouja voor haar dan, zelf zou ik de activiteiten nooit doen maar daar gaat het ook niet om
) programma vanaf lunchtijd tot en met uitgaan. Het voorlopige bedrag komt nu op zo'n €85 p.p., exclusief de kosten voor het uitgaan, dat komt er nog bovenop. Ik ben daggast op de bruiloft, dus dat zal ook op zo'n €50 neerkomen. Ik wilde nog een nieuw jurkje kopen, maar dat laat ik nu maar zitten.Ik ga mee, want het is een dierbare vriendin en ik vind het ook gewoon een speciale dag zo met z'n allen, maar pfoe het is een flink bedrag, helemaal omdat ik de enige student ben in de groep.
Vast heel naïef, maar ik was uitgegaan van zo'n max €60 p.p. inclusief alles
, maar blijkbaar zijn dergelijke bedragen heel normaal?
Ex uitgaan?
het is wel een lastig iets ik denk dat je met 50pp ook wel echt een gezellige dag kunt maken en inderdaad kleding, cadeau op de dag zelf het telt allemaal wel op maar in principe is het maar 1 x voor die persoon. Wij hebben ook geen dresscode dus dan kunnen mensen eventueel kunnen wat ze nog hebben qua kleding.