Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(Ik heb 2 weken gewaakt, waarvan op het eind nonstop kijken)
Je zet de app op de mobiel, dan moet je kiezen of die mobiel de camera of kijker word en daarna inloggen op een gmail account. 

Daphne__ schreef:Ik heb mijn merrie bekeken via de Alfred camera app. Ik heb een gratis Lebara kaartje aangevraagd, 20 euro Data gekocht (6 GB!) en dan mobiel met die app in de stal gehangen. Ik heb uiteindelijk 60 euro Data gekocht, maar had nog 11 GB over, Dus met 20 euro/6GB kun je echt een hele poos kijken!(Ik heb 2 weken gewaakt, waarvan op het eind nonstop kijken)
En is het op, kun je via de site via ideal nieuwe kopen, staat er dan direct op.
Volgend jaar ga ik het weer zo doen!
Als je de app op de ''kijk-telefoon'' opent, dan staat daar een vakje van de camera, als je daar op klikt krijg je beeld en begint hij data te gebruiken. Klik je de app gewoon weer weg, dan stopt hij. Je kunt alles op afstand bedienen, het lampje aandoen, nachtzicht, foto maken, filmpje maken. Als je bij Lebara een account aanmaakt kun je ook gewoon zien hoeveel data je nog hebt.Neonlight schreef:Als de stroom in de stal vanaf hetzelfde "adres" komt als de router kun je ook een power adapter gebruiken om internet door te trekken. Zo doen wij dat ook, hebben daar weer een ip camera op draaien.

GJ9 schreef:Nogmaals super bedankt voor de tip Daphne!
![]()
![]()
![]()
[ [url=m/8T1aRo.png]Afbeelding[/url] ]
ikkeniet schreef:Suffie,
Kan je zo' n kaartje van Lebara in die Aldi camera doén?
Ik heb het kaartje al besteld, en heb wel een oude telefoon liggen, maar heb die telefoon eigenlijk zelf nodig.