Nu een klein jaar geleden reed ik voor het eerst een kaartleesrally, samen met mijn vriend. Ontzettend spannend, want ik dacht dat ik er niets van zou bakken, maar: ik ben een beetje verslaafd geraakt

Mijn vriend is trouwens chauffeur en ik ben navigator. Vorig jaar hebben we meegedaan aan de 8 uren van Hellendoorn en de Sallandrit. Op dit moment doen we mee aan de Café rallycompetitie en gaan we ook sowieso meedoen aan de Ijssel à la Carte.
Voor de mensen die niet bekend zijn met kaartleesrally's, hier een korte uitleg:
Klik hier!
Doorgaans zijn kaartleesrally's voor oldtimers, maar er zijn ook genoeg rally's te vinden waar je aan mee mag doen met een moderne(re) auto. Over het algemeen zijn rally's helaas ook vrij prijzig, maar ook hier is best wel veel verschil in. Vooral de Café Rallycompetitie is leuk en betaalbaar, wat het toch weer een stuk aantrekkelijker maakt voor 'nieuwelingen' om eens een kijkje te nemen in de rallywereld.
Dus, zijn er hier meer mensen die meedoen aan kaartleesrally's? Of zijn er mensen die hierdoor juist benieuwd zijn geworden naar het hoe en wat achter kaartleesrally's?
Iedereen is welkom in dit topic en ik ben benieuwd naar jullie verhalen/vragen etc.!