graag jullie kritische advies.
Ik woon momementeel samen met mijn man, zoontje en hond in een sociale huurwoning, het is een etage woning 2 hoog. Het is een heerlijke woning maar er zitten een aantal nadelen aan:
- 2 hoog, dus veel sjouwen met kind, boodschappen etc.
- klein balkon op het zuiden dus lekker smelten, verder geen buiten
- midden in het centrum dus veel drukte en niet echt lekker voor een klein kind.
- hangjongeren achter ons huis, het klinkt alsof ze naast ons bed staan. We bellen vaak de politie maar soms komen er wel 3 groepen op een avond, zeker met lekker weer.
- mijn nieuwe buurman wordt een collega.... aardige man hoor maar niet als buurman, onze balkons grenzen aan elkaar.
nu heb ik gereageerd op een vrije sector woning, maar los van deze woning is het eigenlijk niet het juiste moment om te verhuizen.
Mijn man is net voor zichzelf begonnen dus financieel is het spannend. Een vrije sector woning is al snel 150 euro duurder. Maar ja, dan hebben we wel een tuin, andere buren, geen hangjongeren en een leuke omgeving voor mijn zoontje.
Stel dat we nu kunnen kijken in die woning en het is een leuk huis wat zouden jullie doen? Even doorbijten en wachten tot het financieel wat zekerder is? of even echt heel zuinig aandoen en kiezen voor het woongenot?
mocht ik info vergeten zijn dan hoor ik het en vul ik het aan